KittyGirl skriver:
jeg har selv røget i 11 år, og stoppede da jeg blev gravid - dog kan jeg stadig finde på at tage en hyggesmøg indimellem til hyggelige lejligheder..
Jeg må jo nok indrømme, at jeg synes det er begyndt at blive for fanatisk og jeg synes det er SÅ SYND for de rygere som skal have sendt øjne, som ikke må ryge i deres egne hjem fordi overboen ikke kan holde det ud... jeg synes vi generelt er blevet for sarte....
Dertil mener jeg dog at rygere også skal vise respekt til ikke rygere.. f.eks. så ryger min moster og min mormor (lasses oldemor) under emhætten eller inde i min mormors kontor hvor der er udluftning.. min mormor har KOL, dårligt hjerte, dårligt gående og jeg vil IKKE bede hende om at gå udenfor for at få hendes smøg, for hun skal også være her de sidste år hun lever!!!
Og det er altså vigtigt at vi ikke pakker os ind i en lille bobbel inkl. vores børn, de skal lære at være modstandsdygtige overfor ALTING... Inkl. lidt røg... ikke at jeg mener man skal sidde og ryge de små lige op i hovedet ABSOLUT ikke..
Men det jeg mener er at VIS NU LIDT GENSTRIDIG RESPEKT...
De har deres laster, vi har vores... og kan man bare ikke holde rygning ud og er ved at dø i nærheden af det.. så lad være med at besøge de mennesker..
Min mand har selv astma og synes absolut ikke det er sjovt at besøge min mormors hjem, da røgen hænger i alt... Men hun er et individ som også skal tages hensyn til og som kommer fra en anden generation...
Gad vide hvor "fanatiske" vi er om 15 år 
Jeg støder sikkert en masse med mit indlæg, men jeg synes bare det er ved at være for meget "AAAAADDDD... "- indlæg....
Ja det lugter.. Hurra for vaskemaskinen og sæbe....

Min mand er selv ryger og har røget meget mere end han gør nu her efter vi har fået børn, han ryger ikke inde nogen steder heller ikke i ryger hjem for han synes det er klamt han kan ikke fordrage lugten af et ryger hjem og den måde det sætter sig i alt tøj og møbler vægge der bliver gule osv osv. Så ryger kan altså nu engang også synes det er klamt.
Jeg er selv mega anti ryger og kan ikke holde det ud jeg bliver skidt af det. og derfor sover vi ikke i et ryger hjem vi kommer selvfølgelig og besøger dem men det er kun i kort tid om vinteren hvor vi sidder inde.
Så lige så meget som vi skal respektere ryger skal ryger nu engang også respektere at nogen bare ikke kan have det!