Puha - lugten af røg...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.856 visninger
41 svar
0 synes godt om
28. december 2010

Anonym trådstarter

Vi har lige været til noget familie-halløj ved min søn's oldemor - og føj, vores tøj STINKER bare af røg nu... Alle gæsterne er utrolig flinke til at gå udenfor og ryge, men de ryger selv inde til hverdag... Så nu ligger det i vaskemaskinen, vi måtte alle skifte fra inderst til yderst  

mon det er derfor min mand ikke er så vild med at komme dernede bl.a.???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. december 2010

Jakob'sMor

Det kunne godt være - der bliver også røget ved min far( hans nye kone ) og alt vores tøj stinker også, det er møg klamt!!

Anmeld

28. december 2010

Benjamins'mor

Nu ryger jeg godtnok også selv, men jeg ryger KUN udenfor.

Min farmor ryger også indenfor, og hun ryger MEGET. Hvergang vi har været dernede stinker vores tøj også langt væk af røg. Engang jeg sov dernede med mine søskende da vi var mindre, der selv det rene tøj vi havde i vores tasker stank langt væk af røg. Føj for den. Og nogle gange er det EKSTREMT SVÆRT at få lugten væk, selvom du vasker det MANGE GANGE.

Anmeld

28. december 2010

Diana...

Åhh jeg er absolut ikke særlig god til ryger hjem. Det er alt der kommer til at stinke, selv det tøj man har i en taske og jeg får sådan en grim smag i munden AD. 

Anmeld

28. december 2010

Lady Marion <3

Diana... skriver:

Åhh jeg er absolut ikke særlig god til ryger hjem. Det er alt der kommer til at stinke, selv det tøj man har i en taske og jeg får sådan en grim smag i munden AD. 

He he vi er ens på det punkt   Egentlig de færreste der tillader røg i deres hjem nu til dags ,, heldigvis

Anmeld

28. december 2010

Anonym trådstarter

Vi er ikke så tit dernede - bl.a. fordi at dengang vores søn var lille, røg de indenfor, også når der var gæster... og det var altså så slemt at man nærmest ikke kunne trække vejret derinde - og det var oven i maden der blev røget og alt muligt... men det er desværre et spørgsmål om prioritering nogle gange, hvor vi så vælger besøget fra....

Anmeld

28. december 2010

Diana...

Muffi :o=) skriver:

He he vi er ens på det punkt   Egentlig de færreste der tillader røg i deres hjem nu til dags ,, heldigvis

Ja heldigvis da. Vi har også "kun" et rygerhjem i familien. selv om de går ud og ryger hver gang vi er der, så er røgen der bare stadig. Selv min mand som er ryger kan ikke holde det ud. 

Anmeld

28. december 2010

BabyMus

Kan godt forstå din kæreste hvis det er derfor han ikke har lyst til at komme der. Hvis man ikke selv er ryger, så er det bare ikke særlig fedt. Vi har heldigvis ikke rigtig nogen rygere i min familie mere, kun de unge mennesker, så når vi er til noget tam tam hos min mormor eller mormor, så er de jo så flinke at lade dem ryge ude ved vinduet i køkkenet, men det hjælper ingenting, man kan lugte det alligevel. Ad bad, jeg synes også det er klamt. Og jeg er endda så heldig at min chef sidder og ryger på sit kontor, så jeg bliver røgforgiftet 8 timer om dagen.. Fedt ikk? NOT.

Anmeld

28. december 2010

SussieThyssen

Anonym skriver:

Vi har lige været til noget familie-halløj ved min søn's oldemor - og føj, vores tøj STINKER bare af røg nu... Alle gæsterne er utrolig flinke til at gå udenfor og ryge, men de ryger selv inde til hverdag... Så nu ligger det i vaskemaskinen, vi måtte alle skifte fra inderst til yderst  

mon det er derfor min mand ikke er så vild med at komme dernede bl.a.???

Sådan er det jo, når man kommer i rygerhjem.
Og det må man leve med eller lade være med at besøge dem.
Der bliver også røget i mit hjem, og sådan er det, men det gør ikke folk til dårligere mennesker.
Nogle ryger, andre gør ikke og sådan er det.

Kærligst
Sussie

Anmeld

28. december 2010

Lone Jakobsen

æv den kender jeg alt for godt.

den 25. måtte jeg tage hjem fra julefrokost fordi min mellemste søn ikke ku få luft. min svigerfamilie mener nemlig at de tar meget hensyn ved at ryge i køkkenet men dørene står vidt åbne så alt er tykt af røg, det sviger i øjne og hals, man kan ikke få luft, og alting stinker.

både min søn og jeg har astma, så det passede mig fint at ta hjem med ham og rasmus. vi gik direkte i bad og smed alt, inkl. jakker i vaskemaskinen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.