Hm er jeg virkelig en dårlig mor pga. det? :/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. december 2010

SussieThyssen

Topp skriver:

Så er jeg også en dårlig mor *GG*

Min dreng på 11 år - havde også sådan én - og han var VILD glad for den.

Så længe de ikke "bor" i den - kan jeg ikke se hvad den skal skade...

Kan ikke være mere enig...og også med jer andre.
Mine har både haft gåstole og hoppegynge..og neeej - hvor er jeg bare en dårlig mor
Mine unger har flotte lige rygge og lange lige ben.
De skal jo ikke bo i gåstolen, men sikke en masse fryd og glæde.

Men veninden til gengæld...hun ville på nuværende tidsrum være rykket fra veninde til bekendt på mine hylder.

Kærligst
Sussie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. december 2010

Lusi

Er ik dig den er gal med, men din såkaldte veninde.. At hun kan sidde og sige du er en dårlig mor, fordi dit barn en sjældent gang sidder i gåstol, er sgu for langt ude.. Havde det været min veninde, havde jeg kylet hende ud af hjem..! Med hoved først tror hendes problem er, at hun selv føler sig som en dårlig mor.. Bare mit bud..

Anmeld

28. december 2010

Mor-til-asta-09

SabrinaJuulOlsen skriver:

Hej piger! Havde et mindre "skænderi" med en gammel veninde som også er blevet mor - og vi snakkede hvad børnene havde fået i julegave, skide hyggeligt, lige netop jeg nævner at Benjamin har fået en gåstol fra Basson som spiller musik og alt muligt - så brød fanden løs! "Hvordan fanden jeg kunne finde på at sætte ham i den, den skadede mere end gjorde gavn!" sagde så til hende at jeg synes nu det har okay, da Benjamin synes den er noget så morsom og han kun sidder der ca. ti minutter af gangen.. Jeg synes det er synd at tage den fra ham nr han hygger sig så godt med den :/Hun slutter så af med at sige: "Stakkels barn, at havde sådan en dårlig mor - og jeg aldrig skulle ha haft et barn!!!" Puha, overvejer at fjerne den, men vil ikke gøre det fordi hun siger det, men hædet rigtig dårligt lige nu for fanden det er jo bare en gåstol?!Knus Sabrina, som måske er en dårlig mor

NEJ NEJ NEJ

Hvordan kan man finde på at opføre sig sådan.. selvfølgelig er du ikke en dårlig mor.. mange bruger gåstol til deres børn, og jeg synes det er ganske fint...

Anmeld

28. december 2010

Cris

Min nevø har haft sådan en dengang han var lille, for 21 år siden   Nå, men han sad der hver dag en time om formiddagen og måske en halv time til om eftermiddagen og han har aldrig taget skade... Faktisk har han altid været rigtig god motorisk i hele børnehave og skole periode!

Anmeld

28. december 2010

Thalia

Skouboe skriver:

Vi fik direkte tilrådet gå-vognen til vores datter af vores SP, fordi hun havde refluks og derfor ikke måtte ligge vandret. Så var gå-vognen en kærkommen afveksling fra at sidde i skråstolen eller på gulvet.

og så er bumbostolen altså væsentligt bedre end sit rygte...

http://voresborn.dk/baby-psykologi-og-udvikling/5035-fra-baeresele-til-bumbo-stol-hvad-kan-babys-ryg-klare?Udvikling=

Nej, det er Bumbostolen ikke - tvært imod faktisk ;-)

http://www.taenk.dk/artikler/boern/skadelig-babyparkering

Anmeld

28. december 2010

Sabsy

SussieThyssen skriver:

Kan ikke være mere enig...og også med jer andre.
Mine har både haft gåstole og hoppegynge..og neeej - hvor er jeg bare en dårlig mor
Mine unger har flotte lige rygge og lange lige ben.
De skal jo ikke bo i gåstolen, men sikke en masse fryd og glæde.

Men veninden til gengæld...hun ville på nuværende tidsrum være rykket fra veninde til bekendt på mine hylder.

Kærligst
Sussie

Hun er skam rykket laaaaaaaaaangt ned Er barnebarn nr. 3 kommet til verden?

Anmeld

28. december 2010

SussieThyssen

Hun er skam rykket laaaaaaaaaangt ned Er barnebarn nr. 3 kommet til verden?

Nej ikke endnu.
Foreløbig har min datter fået foretaget hindeløsning, og hvis det ikke sætter gang i noget, så skal hun kl 20 have opsat ballon..så må vi se hvad der så sker i løbet af natten.
Sidste gang gik der 6 timer fra hun fik opsat ballonen til hun fødte.
Er der så ikke sket noget til i morgen tidlig tager de vandet og giver hende vedrop.

Anmeld

28. december 2010

PernilleB

Hej piger! Havde et mindre "skænderi" med en gammel veninde som også er blevet mor - og vi snakkede hvad børnene havde fået i julegave, skide hyggeligt, lige netop jeg nævner at Benjamin har fået en gåstol fra Basson som spiller musik og alt muligt - så brød fanden løs! "Hvordan fanden jeg kunne finde på at sætte ham i den, den skadede mere end gjorde gavn!" sagde så til hende at jeg synes nu det har okay, da Benjamin synes den er noget så morsom og han kun sidder der ca. ti minutter af gangen.. Jeg synes det er synd at tage den fra ham nr han hygger sig så godt med den :/Hun slutter så af med at sige: "Stakkels barn, at havde sådan en dårlig mor - og jeg aldrig skulle ha haft et barn!!!" Puha, overvejer at fjerne den, men vil ikke gøre det fordi hun siger det, men hædet rigtig dårligt lige nu for fanden det er jo bare en gåstol?!Knus Sabrina, som måske er en dårlig mor

Ej.... Du er bestemt ikke nogen dårlig mor...!!! Det skal du ikke tage til dig..

At hun ikk vil give sit barn sådan en er en ting, men hun skal da ikk blande sig i hva du vælger at gøre... vi har osse en og hun bruger den max 5 min... og nu gider hun den så ikk mere...

men nej jeg synes ikk du skal tage den fra ham... det ville være synd...

Håber du følger dit hjerte..

Anmeld

28. december 2010

Sabsy

Tak for alle jeres svar, De damer - Benjamin skal beholde sin stol, blev vi enige om herhjemme, og tak for jeres positive syn Gid i alle stod i min tlf bog under "bedste URL veninder!" Glæder mig til endnu et år med jer, måske flere baby billeder af en kommende søster el måske bror til Benjamin

Anmeld

28. december 2010

LilleMor10

Jamen så må jeg jo også være en dårlig mor, for viktor fik også en gå stol fra Basson i julegave. hmm. jeg har snakket med min sp om det, og hun siger dog de fraråder at begynde på at bruge den, pga at de så ville have svære ved at lære at gå, men at det ville ikke på nogen måde skade barnet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.