Hm er jeg virkelig en dårlig mor pga. det? :/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. december 2010

Anette&Sophia

måske du skulle overveje om hun ikke bare har ondt i numsen?

det er der jo nogen der har

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. december 2010

JustAnotherName

Tdittmann skriver:

kunne ikke have sagt det bedre selv

Så er vi enige

Anmeld

28. december 2010

Thalia

Ret skal være ret. Gåvognene er skadelige for børnene af flere forskellige årsager. Ligesom hopegyngen og Bumbostolen også gør mere skade end gavn.

Det ændrer ikke på at man ikke er en dårlig mor bare fordi man lader sine børn bruge den slags. SÅ længe man husker at begrænse det til 10 minutter ad gangen 1-2 gange om dagen, sådan som du også skriver i gør

Man er til gengæld en røv dårlig veninde hvis man mener man kan tillade sig at komme med den slags beskyldninger, for jeg kender ingen forældre i hele verden som ikke på et eller andet tidspunkt har valgt den nemme/sjove løsning frem for det der var sundest for barnet.

Anmeld

28. december 2010

Bare mig..

SabrinaJuulOlsen skriver:

Tænkte også lidt at hvis den er så "farlig" så burde de ikke sælge den - men igen han hygger sig i den og kører efter vores hund Godt nytår til dig og din familie

Ja lige præcis... Nogen mennesker skal liiiige prøve og slappe lidt af..

I lige måde..

Anmeld

28. december 2010

Muffinmus

jeg kan ikke lide dem, heller ej bumbostolen, synes det er øv ting.

Men dermed ikek sagt du er en dårlig mor, du har bare valgt anderledes end mig og sådan er det bare. Vi snakker motorikken osv der kan fejle lidt der, men det er jo ikke ligefrem omsorgssvigt at smide dem deri i ny og næ.

Anmeld

28. december 2010

eElak

WTF?!?!?!??!

Sikke da en dejlig veninde du har dig.... Så længe du ikke har placeret ham der flere timer af gangen, er der da intet i vejen for en gåstol.... 

Hun fik da vidst lige dækket et behov for at pudse sin glorie engang 

Mon ikke at "supermor" sikkert selv laver en masse andre ting, som andre vil mene er mindre heldigt for en mor at lave... 

Brug du den gåstol, som du nu vil bruge den... 

Min søn har aldrig haft en.. Men synes heller ikke jeg lige har lejligheden til at have en stående, og han lærte jo at gå alligevel.. 

Anmeld

28. december 2010

Sabsy

KaLee skriver:

WTF?!?!?!??!

Sikke da en dejlig veninde du har dig.... Så længe du ikke har placeret ham der flere timer af gangen, er der da intet i vejen for en gåstol.... 

Hun fik da vidst lige dækket et behov for at pudse sin glorie engang 

Mon ikke at "supermor" sikkert selv laver en masse andre ting, som andre vil mene er mindre heldigt for en mor at lave... 

Brug du den gåstol, som du nu vil bruge den... 

Min søn har aldrig haft en.. Men synes heller ikke jeg lige har lejligheden til at have en stående, og han lærte jo at gå alligevel.. 

Jeg synes den er dejlig at have, nu er han får tung til vippestolen - og skal jeg vaske op uden at Benjamin smadre alt vores inventar i hans højde - leger han i den og må sige han brokker sig ikke.. Men var også i starten lidt delt om den da vi ikke har et hus på 200kvm men vi får dertil at fungere Godt nytår

Anmeld

28. december 2010

KajaHH

Du er bestemt ikke en dårlig mor...

Mine 3 unger har nydt deres gåvogn til fulde,og jeg kunne da aldrig finde på at tage den fra dem dengang og da heller ikke fra den mindste nu.

Men jeg fik nu også af vide af vores sundhedsplejerske at hun skulle fra råde brugen af den,men som hun også sagde da vi var små sad vi jo også i sådan en og vi har ikke taget skade.

Så når man ikke lader barnet sidde i flere timer og den er ordentlig indstillet i højden,så kan der ikke ske en dyt ved det.

Så glemt alt omdet,du er bestemt ikke en dårlig mor.

herfra.

Anmeld

28. december 2010

Diana...

Thalia skriver:

Ret skal være ret. Gåvognene er skadelige for børnene af flere forskellige årsager. Ligesom hopegyngen og Bumbostolen også gør mere skade end gavn.

Det ændrer ikke på at man ikke er en dårlig mor bare fordi man lader sine børn bruge den slags. SÅ længe man husker at begrænse det til 10 minutter ad gangen 1-2 gange om dagen, sådan som du også skriver i gør

Man er til gengæld en røv dårlig veninde hvis man mener man kan tillade sig at komme med den slags beskyldninger, for jeg kender ingen forældre i hele verden som ikke på et eller andet tidspunkt har valgt den nemme/sjove løsning frem for det der var sundest for barnet.

Helt enig. 

Anmeld

28. december 2010

Mormilla

Ja så er jeg en dårlig mor fordi min søn har brugt den Han havde det os skide sjovt med den og jeg har os tænkt mig at bruge den til den næste

Den skla jo bare bruges med måde og som du skriver så gør du os det... Jeg synes slet ikke at du er en dårlig mor fordi du lader din søn være i en gåstol!!!! Hvis det var min veninde var hun nok ikke min veninde mere efter at ha sagt sådan noget!!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.