Hm er jeg virkelig en dårlig mor pga. det? :/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.528 visninger
47 svar
0 synes godt om
28. december 2010

Sabsy

Hej piger! Havde et mindre "skænderi" med en gammel veninde som også er blevet mor - og vi snakkede hvad børnene havde fået i julegave, skide hyggeligt, lige netop jeg nævner at Benjamin har fået en gåstol fra Basson som spiller musik og alt muligt - så brød fanden løs! "Hvordan fanden jeg kunne finde på at sætte ham i den, den skadede mere end gjorde gavn!" sagde så til hende at jeg synes nu det har okay, da Benjamin synes den er noget så morsom og han kun sidder der ca. ti minutter af gangen.. Jeg synes det er synd at tage den fra ham nr han hygger sig så godt med den :/Hun slutter så af med at sige: "Stakkels barn, at havde sådan en dårlig mor - og jeg aldrig skulle ha haft et barn!!!" Puha, overvejer at fjerne den, men vil ikke gøre det fordi hun siger det, men hædet rigtig dårligt lige nu for fanden det er jo bare en gåstol?!Knus Sabrina, som måske er en dårlig mor

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. december 2010

Topp

Så er jeg også en dårlig mor *GG*

Min dreng på 11 år - havde også sådan én - og han var VILD glad for den.

Så længe de ikke "bor" i den - kan jeg ikke se hvad den skal skade...

Anmeld

28. december 2010

Benjamins'mor

Jeg synes bestemt ikke du er en dårlig mor. Sikke da en dårlig veninde at sige sådan noget.

Jeg mener ikke børn kan tage skade af at lege med sådan en, medmindre de sidder der i flere timer i træk. 10 min betyder absolut intet. Så kunne man jo næsten tage alt legetøj fra børn hvis det var sådan.

Synes godtnok hun har en underlig holding.

Anmeld

28. december 2010

Sabsy

Topp skriver:

Så er jeg også en dårlig mor *GG*

Min dreng på 11 år - havde også sådan én - og han var VILD glad for den.

Så længe de ikke "bor" i den - kan jeg ikke se hvad den skal skade...

Han sidder der måske 3x10 min om dagen, og han bliver helt vild bare han der den

Anmeld

28. december 2010

Bare mig..

Så er jeg sgu også en dårlig mor!

Vi fik en i julegave, som vi havde ønsket os som førstepriotet.. Vores datter sidder der også kun 10-15 min af gangen og måske 2-3 gange om dagen, det er sådan lidt forskelligt, of hun NYDER det.. SKriger når hun kommer op..

Op i røven med hende din såkaldte "veninde", jeg var blevet møghamrende sur!

Du er ikke en dårlig mor pga en åndssvag gåstol, og ellers er jeg da noget så sikker på, at vi var flere herinde der kunne lave en klub for os dårlige mødre, der kan finde på at sætte vores børn i en gåstol..

Godt nytår!

Anmeld

28. december 2010

Topp

SabrinaJuulOlsen skriver:

Han sidder der måske 3x10 min om dagen, og han bliver helt vild bare han der den

Det samme gjorde min Casper - han forgudede den - og mig med - så kunne jeg lige nå at få lidt "af vejen" imens

Anmeld

28. december 2010

Aprilmor11

Hej piger! Havde et mindre "skænderi" med en gammel veninde som også er blevet mor - og vi snakkede hvad børnene havde fået i julegave, skide hyggeligt, lige netop jeg nævner at Benjamin har fået en gåstol fra Basson som spiller musik og alt muligt - så brød fanden løs! "Hvordan fanden jeg kunne finde på at sætte ham i den, den skadede mere end gjorde gavn!" sagde så til hende at jeg synes nu det har okay, da Benjamin synes den er noget så morsom og han kun sidder der ca. ti minutter af gangen.. Jeg synes det er synd at tage den fra ham nr han hygger sig så godt med den :/Hun slutter så af med at sige: "Stakkels barn, at havde sådan en dårlig mor - og jeg aldrig skulle ha haft et barn!!!" Puha, overvejer at fjerne den, men vil ikke gøre det fordi hun siger det, men hædet rigtig dårligt lige nu for fanden det er jo bare en gåstol?!Knus Sabrina, som måske er en dårlig mor

Jeg ville ikke kunne se , hvorfor du skulle være en dårlig mor pga. af en gå-stol ..

Så op med humørt du, og lad ham lege med den, det ville være synd at tag den fra ham, nu han er så glad for den

Anmeld

28. december 2010

Sabsy

~~M.Nielsen~~ skriver:

Så er jeg sgu også en dårlig mor!

Vi fik en i julegave, som vi havde ønsket os som førstepriotet.. Vores datter sidder der også kun 10-15 min af gangen og måske 2-3 gange om dagen, det er sådan lidt forskelligt, of hun NYDER det.. SKriger når hun kommer op..

Op i røven med hende din såkaldte "veninde", jeg var blevet møghamrende sur!

Du er ikke en dårlig mor pga en åndssvag gåstol, og ellers er jeg da noget så sikker på, at vi var flere herinde der kunne lave en klub for os dårlige mødre, der kan finde på at sætte vores børn i en gåstol..

Godt nytår!

Tænkte også lidt at hvis den er så "farlig" så burde de ikke sælge den - men igen han hygger sig i den og kører efter vores hund Godt nytår til dig og din familie

Anmeld

28. december 2010

JustAnotherName

Altså personligt har jeg aldrig selv haft en gå-stol til mine to børn
1) Fordi det kræver en hel del fri gulvplads
2) Fordi jeg simpelthen ikke har kunnet se ideen med det.

Men derfra og til at mene, at der er noget galt med andre, fordi de evt. måtte vælge at købe en. Ahmen altså, helt ærligt!

At din veninde kalder dig for en dårlig mor, gør kun hende til en DÅRLIG VENINDE!!

Lad være med at lade dig gå på af, hvad hun mener, er rigtigt og forkert.

Anmeld

28. december 2010

Tdittmann

JustAnotherName skriver:

Altså personligt har jeg aldrig selv haft en gå-stol til mine to børn
1) Fordi det kræver en hel del fri gulvplads
2) Fordi jeg simpelthen ikke har kunnet se ideen med det.

Men derfra og til at mene, at der er noget galt med andre, fordi de evt. måtte vælge at købe en. Ahmen altså, helt ærligt!

At din veninde kalder dig for en dårlig mor, gør kun hende til en DÅRLIG VENINDE!!

Lad være med at lade dig gå på af, hvad hun mener, er rigtigt og forkert.

kunne ikke have sagt det bedre selv

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.