Hindeløsning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. december 2010

mortilnoahogmelina

Alberts/ skriver:

det var dejligt havde den væreste bækkenløsning så det var på tide, da jeg skulle presse satte min hofte sig fast så jeg ikke kunne få sprædt mine ben, men den løsnet sig igen så jeg fik ham ud hihi

Uhh ja , jeg kender det med den der skide bækkenløsning , jeg HADER den såååå meget .

Men dejligt at han kom ud til jer - skulle han jo os gerne

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. december 2010

Alberts/

Pernille08 skriver:

Uhh ja , jeg kender det med den der skide bækkenløsning , jeg HADER den såååå meget .

Men dejligt at han kom ud til jer - skulle han jo os gerne

hihi ja det jo det,

men hindeløsning formoder jeg hjalp på mig hihi

Anmeld

28. december 2010

oo

jeg fik løsnet hinder i jordemoderkonsultationen fa jeg var 40+6, altså næsten en uge over. Det skete ved at jordemoder stak en hånd ind og spredte fingrene derinde. Der kom en del blod, hvilket hun sagde var et supergodt tegn jeg fik da også regelmæssige veer en halv time efter og fødte samme nat

Anmeld

28. december 2010

mortilnoahogmelina

Tjuhl skriver:

jeg fik løsnet hinder i jordemoderkonsultationen fa jeg var 40+6, altså næsten en uge over. Det skete ved at jordemoder stak en hånd ind og spredte fingrene derinde. Der kom en del blod, hvilket hun sagde var et supergodt tegn jeg fik da også regelmæssige veer en halv time efter og fødte samme nat

Okay , tusinde tak for svar

Dejligt at høre at det hjalp på dig

Anmeld

28. december 2010

Diana...

Jeg har prøvet det 2 gange. Første gang skete der ikke noget anden gang gik der 7 1/2 time så havde jeg ham i armene. 

Det gjorde ikke ond på mig, men min jdm sagde det plejet at gøre lidt ond. 

En hindeløsning virker KUN hvis din krop er klar hvis ikke jamen så sker der ikke en dyt ved det. 

Anmeld

28. december 2010

Rockertand

hejsa mine hinner blev løsnet.. med sådan en lang "strikkepind" dims det gør ikke ondt!

Nej, det er ikke korrekt - du har ikke fået en hindeløsning, de har taget vandet på dig med strikke-pind-dimsen.

Når man får løsnet hinder, foregår det som oftest i jordemoderkonsultationen, og hun stikker et par fingre op og kører rundet langs kanten og løsner dermed hinderne (som selv gør det senere ellers) - det hjælper nogle, andre får bare mange flere plukveer og får mange smerter i 1-2 uger bagefter.

1/3 får god gavn af det og går efter timer eller 1-2 døgn i aktiv fødsel.

1/3 får mange flere plukveer og flere smerter, det hjælper dem ikke.

1/3 oplever intet, hverken værre eller bedre.

Uh, glemte lige - jeg blev undersøgt før termin, om jeg skulle have hindeløsning, men jeg var ca. 1 cm åben og med 1 cm livmoderhals, og det er altså ikke nok til at få gavn af det, så vi fravalgte det begge to...........at jeg så fødte på knap 3 timer 15 timer senere havde intet med det at gøre, det var gået stærkt alligevel.

Anmeld

28. december 2010

mortilnoahogmelina

Diana... skriver:

Jeg har prøvet det 2 gange. Første gang skete der ikke noget anden gang gik der 7 1/2 time så havde jeg ham i armene. 

Det gjorde ikke ond på mig, men min jdm sagde det plejet at gøre lidt ond. 

En hindeløsning virker KUN hvis din krop er klar hvis ikke jamen så sker der ikke en dyt ved det. 

Nej lige præcis det ved jeg nemlig godt der ikk gør . Men jeg kunne da have lov at håbe .

Og jeg håber da elstra fordi jeg er af den opfattelse at baby kommer præcis når den har ligget de 9 måneder i maven som den skal .

Og min termin har været fastsat fra dag 1 af , så jeg kan jo have lov at håbe at den 31 er præcis på 9 måneders dagen

Ellers må vi bare tage et par dage ekstra med

Anmeld

28. december 2010

mortilnoahogmelina

Rockertand skriver:

Nej, det er ikke korrekt - du har ikke fået en hindeløsning, de har taget vandet på dig med strikke-pind-dimsen.

Når man får løsnet hinder, foregår det som oftest i jordemoderkonsultationen, og hun stikker et par fingre op og kører rundet langs kanten og løsner dermed hinderne (som selv gør det senere ellers) - det hjælper nogle, andre får bare mange flere plukveer og får mange smerter i 1-2 uger bagefter.

1/3 får god gavn af det og går efter timer eller 1-2 døgn i aktiv fødsel.

1/3 får mange flere plukveer og flere smerter, det hjælper dem ikke.

1/3 oplever intet, hverken værre eller bedre.

Uh, glemte lige - jeg blev undersøgt før termin, om jeg skulle have hindeløsning, men jeg var ca. 1 cm åben og med 1 cm livmoderhals, og det er altså ikke nok til at få gavn af det, så vi fravalgte det begge to...........at jeg så fødte på knap 3 timer 15 timer senere havde intet med det at gøre, det var gået stærkt alligevel.

Tak for dit avar , ejg vil sige jeg er indstillet på at det godt kan være det ikk kan lade sig gi sig , og så må det jo bare være sådan . Mne kan det lade sig gøre vil jeg prøve at give det et forsøg , men der skal være gode odds for at det ville hjælpe ingen tvivl overhovedet .

Anmeld

28. december 2010

6800

jeg fik det lavet 2 gange uden det satte gang i noget....men det var intet der hjalp på mig...de prøvede ALT...heller ikke ve drop gav det mindste, så det endte i kejsersnit...

Anmeld

28. december 2010

Mor1012

Pernille08 skriver:

Okay . - hvor længe gik der før du fødte fra de blev løsnet ??

de to vandet og løsnede hinner og der efter gik vandet 2timer efter og 12 timer senere var emilie ude

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.