Hindeløsning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. december 2010

Benjamins'mor

Hvis man er gået helt ud til terminen, kan man så godt ringe og spørge om de vil lave hindeløsning eller?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. december 2010

businesstigger

Jeg fik hindeløsning 2 gange torsdag - jdm brugte sine fingrer til løsningen. Det gjorde ikke ondt og var ganske hurtigt overstået. Det satte helt klart veerne igang. Havde ingen inden første løsning og de gik i gang stortset med det samme efterfølgende. Og jeg fødte senere på dagen torsdag

Anmeld

28. december 2010

mortilnoahogmelina

281210 skriver:

Hvis man er gået helt ud til terminen, kan man så godt ringe og spørge om de vil lave hindeløsning eller?

Altså min jordmore forslog det selv idag , fordi jeg er SIMPELTHEN så mærket af mine smerter i ryggen (bækkenløsning) . Men jeg synes da du skal prøve at ringe og spøger om de vil gøre det .

Her vil de dog først gøre det 4 dage over termin med mig .

Anmeld

28. december 2010

JulieE

Jeg fik løsnet hinder  da jeg ventede min yngste. Jeg var 1½ uge over termin på det tidspunkt. Det var bestemt ikke nogen rart oplevelse (det gjorde nas) og hjælp absolut intet. Jeg fik løsnet hinderne om mandagen og line er først født ved igangsættelse om torsdagen. Og det tiltrods for jeg var blød og næsten 2 fingre åben

For at en jdm kam foretage en hindeløsning skal du være så åben at hun kan få et par fingre op til hinderne. ellers er dte ike muligt at løsne dem

Pøj pøj med den forestående fødsel!!

Anmeld

28. december 2010

mortilnoahogmelina

businesstigger skriver:

Jeg fik hindeløsning 2 gange torsdag - jdm brugte sine fingrer til løsningen. Det gjorde ikke ondt og var ganske hurtigt overstået. Det satte helt klart veerne igang. Havde ingen inden første løsning og de gik i gang stortset med det samme efterfølgende. Og jeg fødte senere på dagen torsdag

Årh , hvor er det bare dejligt at høre om nogen af de positive historier os - Tusinde tak .

Anmeld

28. december 2010

Benjamins'mor

Pernille08 skriver:

Altså min jordmore forslog det selv idag , fordi jeg er SIMPELTHEN så mærket af mine smerter i ryggen (bækkenløsning) . Men jeg synes da du skal prøve at ringe og spøger om de vil gøre det .

Her vil de dog først gøre det 4 dage over termin med mig .

Okay. Jeg har også meget sværd bækkenløsning, har godtnok termin i dag. Men det er da altid et forsøg værd.

Anmeld

28. december 2010

mortilnoahogmelina

JulieE skriver:

Jeg fik løsnet hinder  da jeg ventede min yngste. Jeg var 1½ uge over termin på det tidspunkt. Det var bestemt ikke nogen rart oplevelse (det gjorde nas) og hjælp absolut intet. Jeg fik løsnet hinderne om mandagen og line er først født ved igangsættelse om torsdagen. Og det tiltrods for jeg var blød og næsten 2 fingre åben

For at en jdm kam foretage en hindeløsning skal du være så åben at hun kan få et par fingre op til hinderne. ellers er dte ike muligt at løsne dem

Pøj pøj med den forestående fødsel!!

Tusinde tak for dit svar

Ja jeg ved jo der kan være nogen ulemper osv ved det .

Men jeg vil bare så gerne snart have den bette i armene , jeg har så store smerter i ryggen

Anmeld

28. december 2010

mortilnoahogmelina

281210 skriver:

Okay. Jeg har også meget sværd bækkenløsning, har godtnok termin i dag. Men det er da altid et forsøg værd.

Jaaa helt bestemt

De kan jo kun sige nej .

Men der er flere ting der spiller ind på at få det gjort . Men en undersøgelse om det kan lade sig gøre , skader jo ikk .

Jeg kunne forstille mig de nok først vil prøve på dig enten på torsdag eller den 2 januar , bliver det torsdag er ulempen du kan ramme nytårs aften hvis du er heldig at det virker .

Anmeld

28. december 2010

Alberts/

fik det gjort 39+5 da jeg var på fg for følte mig vand sev, men nej, men så ville hun lige lave hindeløsning fik lidt milde mens smerter,

det var klokken 12:15(;

og mit vand gik  klokken 02:15 om natten(; og fødte klokken 05:19

Anmeld

28. december 2010

JulieE

Pernille08 skriver:

Tusinde tak for dit svar

Ja jeg ved jo der kan være nogen ulemper osv ved det .

Men jeg vil bare så gerne snart have den bette i armene , jeg har så store smerter i ryggen

Jeg kan godt forstå du gerne vil have det overstået og have din baby ud, specielt når ryggen gør ondt!!

Det er da værd at forsøge emd hinde løsning (også selvom det kan gøre ondt) og se om ikke dte kan sætte gang i noget

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.