BabyDec2010 skriver:
Nej ikke endnu, men aftalen er at vi skal ringe derud på torsdag og få en tid til igangsættelse
FINALLY!
Syntes dog mine plukveer er begyndt at komme lidt ofterer og er stærkere, så skal vi ikke håbe på den snart er der, vil helst gerne slippe for igangsættelse, altså at det helst går sin naturlige gang 
Jordemoren fortalte mig ved hindeløsningen at jeg var blød i livmorhalsen og ca. 2 cm åben!
Hvornår er du sat til?
det kan jeg vieklig virkelig godt forstå .
Jeg
alt hvad jeg kan for at der snart sker noget af sig selv .
Jamen jeg har termin d 31/12 - så jeg har stadig 3 dage tilbage . Men jeg er sååååå sindsyg plaget af bækkenløsning nu at jeg næsten ikk sover , jeg kan ikk gå , jeg kan ikk sidde jeg kan ikk sove jeg kan ikk køre bil , jeg kan slet ingenting . Jeg føler mig så magtesløs nu . at jeg bare så mega gerne vil have baby ud i mine arme NUUUU !!
Jeg føler mig helt tappet for energi , og jeg vil så gerne at der bliver gjort rent her inden den bette kommer .
Min JM , vil helst heller ikk sætte mig igang , hun har lovede at hun d 4 Januar vil løsne hinder og så vil hun forsøge at få sat mig igang , men det kan jo være en sindsyg laaaaaaang proces fordi jeg er første gangs fødende , og det ønsker jeg bare heller ikkk . Kan den dog ikk bare komme af sig selv NUU .
Undskyld mit brok , jeg ved os i andre sååå gerne vil have jeres baby ud . 
Anmeld