Hindeløsning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. december 2010

sarahf

Baagøe skriver:

Ja

hej pernille jeg kan fortælle dig at jeg fik hindeløsning ved begge mine graviditeter, om eftermiddagen, det gjorde ikke ondt over hovedet, det blev gjort med en vat pind eller sådan noget og jeg fik stærke veere om natten og fødte senest morgenen efter så håber det hjælper dig

held og lykke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. december 2010

JulieE

281210 skriver:

Okay. Jeg har også meget sværd bækkenløsning, har godtnok termin i dag. Men det er da altid et forsøg værd.

Du skal bare være opmærksom på, at de kun kan løsne hinder, hvis livmodermunden er begyndt at åbne sig. Den skal være åben nok til at JDM kan få et par fingre op til selve forsterhinden

Anmeld

28. december 2010

mortilnoahogmelina

JulieE skriver:

Jeg kan godt forstå du gerne vil have det overstået og have din baby ud, specielt når ryggen gør ondt!!

Det er da værd at forsøge emd hinde løsning (også selvom det kan gøre ondt) og se om ikke dte kan sætte gang i noget

Jaa helt bestemt jeg tror os jeg har besluttet mig for at give det et førsøg , men det bliver først d 4 januar , så der er lidt tid endnu .

Anmeld

28. december 2010

Benjamins'mor

Pernille08 skriver:

Altså min jordmore forslog det selv idag , fordi jeg er SIMPELTHEN så mærket af mine smerter i ryggen (bækkenløsning) . Men jeg synes da du skal prøve at ringe og spøger om de vil gøre det .

Her vil de dog først gøre det 4 dage over termin med mig .

Jeg har lige snakket med FG, de laver det først når man er 41+3.

Anmeld

28. december 2010

mortilnoahogmelina

281210 skriver:

Jeg har lige snakket med FG, de laver det først når man er 41+3.

Så må du prøve din jordmore . Jeg vil kun være .

40+4 hvis jeg kan få det lavede .

Samtidig skal jeg selv ringe når jeg er 41+3 til en igangsættelse .

Har din JM slet ikk nævnt noget om det da du var hos hende sidst ??

Anmeld

28. december 2010

mortilnoahogmelina

sarahf skriver:

hej pernille jeg kan fortælle dig at jeg fik hindeløsning ved begge mine graviditeter, om eftermiddagen, det gjorde ikke ondt over hovedet, det blev gjort med en vat pind eller sådan noget og jeg fik stærke veere om natten og fødte senest morgenen efter så håber det hjælper dig

held og lykke

Jamen dog alle de dejlige solstråle historier om at det har hjulpet jer , det varmer sådan og gør bestemt at jeg vil give det et forsøg i håb om at jeg er lige så heldig som jer

Tusinde tak for svar .

Anmeld

28. december 2010

mortilnoahogmelina

Alberts/ skriver:

fik det gjort 39+5 da jeg var på fg for følte mig vand sev, men nej, men så ville hun lige lave hindeløsning fik lidt milde mens smerter,

det var klokken 12:15(;

og mit vand gik  klokken 02:15 om natten(; og fødte klokken 05:19

Hvor er det skønt at høre . Jeg har os selv været bange for mit vand sev , men det gør d et åbenbart ikk , så jeg venter stadig spændt .

Anmeld

28. december 2010

Benjamins'mor

Pernille08 skriver:

Så må du prøve din jordmore . Jeg vil kun være .

40+4 hvis jeg kan få det lavede .

Samtidig skal jeg selv ringe når jeg er 41+3 til en igangsættelse .

Har din JM slet ikk nævnt noget om det da du var hos hende sidst ??

Jo, jeg skal ringe 6 januar hvis jeg ikke har født inden. Og der vil de sætte mig igang med stikpiller.

Anmeld

28. december 2010

mortilnoahogmelina

281210 skriver:

Jo, jeg skal ringe 6 januar hvis jeg ikke har født inden. Og der vil de sætte mig igang med stikpiller.

Okay .

Jeg håber da bestemt at du har født inden

jeg for at du har .

Jeg vil os først blive sat igang (efter eget ønske) omkring 41+4 eller sådan noget .

jeg ønske jo helst at det går naturens gang og kommer af sig selv Selvom de her smerter er så uundholdelige at jeg bare har lyst til at skrige .

Men jeg håber at den lille melder sig selv inden d 4 januar .

Anmeld

28. december 2010

Alberts/

Pernille08 skriver:

Hvor er det skønt at høre . Jeg har os selv været bange for mit vand sev , men det gør d et åbenbart ikk , så jeg venter stadig spændt .

det var dejligt havde den væreste bækkenløsning så det var på tide, da jeg skulle presse satte min hofte sig fast så jeg ikke kunne få sprædt mine ben, men den løsnet sig igen så jeg fik ham ud hihi

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.