Pottetræning hvornår?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. december 2010

bullerbassen

Findusinde skriver:

Dejligt at høre! Jeg tror vi vil ud og købe en potte til hende i morgen.. Så må vi se hvad hun siger til den..

Altså her er Silas 14 måneder, og engang imellem tar vi potten frem stiller på gulvet. Og han sætter sig på den.

Dog med tøj på - syntes at have læs herinde på et tidspunkt om en dreng på 9-10 måneder som tissede på potten hver dag.

Så ved ikke hvornår man pottetræner, men jeg tar den frem nogle gange, så han kan vende sig til den.

Ved ikke om det hjælper , men det gør vi her

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. december 2010

mor-til-vanessa

Findusinde skriver:

Kort og godt.. Hvornår begyndte i at pottetræne??

nu er jeg ikke begyndt endnu.

men hun var 15 mdr ikk?? og når hun viser interesse kan hun godt få en potte som står, så kan hun jo gå hen på den når hun vil.

vi begynder til sommer, eller når det er blevet varmere og man kan gå uden ble. der vil min datter også være omkring de 15mdr. jeg synes ikke det er at "træne", forstår ikke lige dem, som farer op og det her emne. det er da langt værre at børn har ble på når de er 3 år eller derover efter min mening. 

nå tilbage til emnet, jeg synes sagten du kan begyndte og når hun selv synes det er lidt sjovt, så skal du da bare prøve. men altså hvis hun laver uheld, skal hun heller ikke have skælud

Anmeld

26. december 2010

Pige2009

Findusinde skriver:

Dejligt at høre! Jeg tror vi vil ud og købe en potte til hende i morgen.. Så må vi se hvad hun siger til den..

God idé. Lad den evt. stå fremme et par dage, så hun kan vænne sig til den

Rigtig god fornøjelse og held og lykke med projektet

Anmeld

26. december 2010

bullerbassen

twinboys skriver:

Aldrig man pottetræner ikke sine børn

Må jeg spørge hvorfor gør man ikke det ???

Troede da det var et naturligt skridt på vejen til at blive renlig

Måske jeg har misforstået nået, men hvad gør man så ??

Anmeld

26. december 2010

Pige2009

frk Jensen skriver:

jepper.. Det er først her for nylig at min søn interessere sig for den slags kunstner..

Laura nægter pure at sætte sig - desværre

Anmeld

26. december 2010

frk Jensen

Baagøe skriver:

Laura nægter pure at sætte sig - desværre

Det kommer en dag.. Marcus har heller ikke vist synderlig interesse for det før nu.. og han er 22 mdr idag

Anmeld

26. december 2010

Pige2009

frk Jensen skriver:

Det kommer en dag.. Marcus har heller ikke vist synderlig interesse for det før nu.. og han er 22 mdr idag

Håber det

Anmeld

26. december 2010

Tina2

Findusinde skriver:

Er bange for i misforstår mig, eller så er det mig der har en anden opfattelse af ordet pottetræning end andre har.. Jeg kan også omformulere.. Hvornår begyndte jeres børn at lave på potten??

Filuca begyndte at sidde på toilettet knap 1 md inden hun blev blefri. Det blev hun da hun var 2 år og 3 mdr. Har aldrig brugt potte....

Milas ville sidde på toilettet også ca 1 md før, pludselig ville han ikke mere, vi viste ham potten og den sad han så på inde under bordet når han sku lave stort (tissede stadig på toilet). Var dog ikke længe han sad på potten, den blev hurtigt erstattet af toilettet.... Han smed bleen her i aug, og han blev 3 år i juni. så 3 år og 2 mdr....

Synes det er meget vigtigt man ikke træner dem.... De skal selv vise interessen og et barn på 15 mdr er (efter min mening) ikke klar til at smide bleen og ha' styr på både det ene og andet:-)

Anmeld

26. december 2010

Maja88

Tina2 skriver:

Filuca begyndte at sidde på toilettet knap 1 md inden hun blev blefri. Det blev hun da hun var 2 år og 3 mdr. Har aldrig brugt potte....

Milas ville sidde på toilettet også ca 1 md før, pludselig ville han ikke mere, vi viste ham potten og den sad han så på inde under bordet når han sku lave stort (tissede stadig på toilet). Var dog ikke længe han sad på potten, den blev hurtigt erstattet af toilettet.... Han smed bleen her i aug, og han blev 3 år i juni. så 3 år og 2 mdr....

Synes det er meget vigtigt man ikke træner dem.... De skal selv vise interessen og et barn på 15 mdr er (efter min mening) ikke klar til at smide bleen og ha' styr på både det ene og andet:-)

Anmeld

27. december 2010

Dansker i England

Jeg har købt en potte til min datter, men hun er overhovedet ikke interesseret i den, så den står bare ude på toilettet, og så håber jeg, det kommer en dag (hun er 15 mdr)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.