Pottetræning hvornår?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8.618 visninger
44 svar
0 synes godt om
26. december 2010

Findusinde

Kort og godt.. Hvornår begyndte i at pottetræne??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. december 2010

frk Jensen

Findusinde skriver:

Jeg er begyndt og marcus er 2 år og 2 mdr..

Vi har wc ovenpå, og jeg fortæller marcus at nu skal jeg op og tisse. så kommer han ofte med, får bleen af og sidder på potten..

også inden han kommer i bad får han lov til at sidde på potten 5 min inden at han kommer i badet..

Anmeld

26. december 2010

Findusinde

Okay.. Laura er nemlig begyndt at vise interesse for potten i følge hendes dagpleje mor og hun er 15 mrd..

Anmeld

26. december 2010

frk Jensen

Findusinde skriver:

Okay.. Laura er nemlig begyndt at vise interesse for potten i følge hendes dagpleje mor og hun er 15 mrd..

det var tidligt.. men prøv da bare.. det kan være at det er interessant fordi at der er større børn der gør det.

Anmeld

26. december 2010

Findusinde

frk Jensen skriver:

det var tidligt.. men prøv da bare.. det kan være at det er interessant fordi at der er større børn der gør det.

Ja, jeg blev også temmelig overrasket da hun fortalte det.. Hun havde været ved at skifte en anden pige, og Laura rendte rundt uden ble, satte sig på potten og sad der og tronede i bar numse.. Tror vi køber en, så kan hun da prøve sig frem..

Anmeld

26. december 2010

Findusinde

Ingen andre???

Anmeld

26. december 2010

Mathilde

Celina er 17mdr og er også meget interesseret i toilettet, potte, tis osv. Jeg har ikke tænkt mig at pottetræne hende som sådan, men blot at have en potte hun kan sidde på, når hun gerne vil.Hun kommer af og til og siger tis og vil gerne sættes på toilettet og så får hun lov til det

Til sommer kan hun jo løbe uden ble udenfor og på den måde blive mere bevidst om, hvad der sker

Så bliver det i hendes tempo uden pres fra os.

Anmeld

26. december 2010

twinboys

Findusinde skriver:

Aldrig man pottetræner ikke sine børn

Anmeld

26. december 2010

Findusinde

Mathilde skriver:

Celina er 17mdr og er også meget interesseret i toilettet, potte, tis osv. Jeg har ikke tænkt mig at pottetræne hende som sådan, men blot at have en potte hun kan sidde på, når hun gerne vil.Hun kommer af og til og siger tis og vil gerne sættes på toilettet og så får hun lov til det

Til sommer kan hun jo løbe uden ble udenfor og på den måde blive mere bevidst om, hvad der sker

Så bliver det i hendes tempo uden pres fra os.

Det er bestemt også sådan jeg har planer om at tingene skal foregå... Tak for svar!

Anmeld

26. december 2010

Findusinde

twinboys skriver:

Aldrig man pottetræner ikke sine børn

Nu er det jo ikke fordi jeg har planer om at binde hende til et bordben på potten indtil hun har lavet derpå...

Tror ordet pottetræning har vidt forskellige betydninger åbenbart....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.