Pottetræning hvornår?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. december 2010

Tina2

twinboys skriver:

Aldrig man pottetræner ikke sine børn

Ku heller aldrig drømme om at pottetræne mine børn.....

Kom engang voldsomt op at diskutere med en fra en tidligere MG fordi hun fortalte drengen blev pottetrænet af DP fra han var 1 år og det syntes hun var ok. Jeg var blevet stiktosset!!!! Kan slet ikke se hvad de skal det for.....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. december 2010

TTM

Malou viste interesse for toilettet som 2 årig, men først nu som 3 årig (3 år, 4mån.) er hun stoppet med dags-ble. Hun fik sig en slem frygt for toilettet (Tak kære børn som er lidt større) og har først nu kommet sig over frygten. Men hun har jævnligt prøvet og sidde der og når hun var i bad ville hun op af vandet for at tisse, hun turde bare ikke på toilettet så det var primært med græd over hun fik tisset på sig selv

Menaltså, jeg pottetrænede ikke, eller delvist, hun brugte den 2-3 gange indtil "den blev væk" og hun gik på det store toilet (med barnesæde)

Men sørg for at rose dit barn, og IKKE fortælle skræk-historier om toiletmonstre eller lign...!!!!

Anmeld

26. december 2010

Findusinde

Tina2 skriver:

Ku heller aldrig drømme om at pottetræne mine børn.....

Kom engang voldsomt op at diskutere med en fra en tidligere MG fordi hun fortalte drengen blev pottetrænet af DP fra han var 1 år og det syntes hun var ok. Jeg var blevet stiktosset!!!! Kan slet ikke se hvad de skal det for.....

Er bange for i misforstår mig, eller så er det mig der har en anden opfattelse af ordet pottetræning end andre har.. Jeg kan også omformulere.. Hvornår begyndte jeres børn at lave på potten??

Anmeld

26. december 2010

Findusinde

ProjektBaby nu med håb skriver:

Malou viste interesse for toilettet som 2 årig, men først nu som 3 årig (3 år, 4mån.) er hun stoppet med dags-ble. Hun fik sig en slem frygt for toilettet (Tak kære børn som er lidt større) og har først nu kommet sig over frygten. Men hun har jævnligt prøvet og sidde der og når hun var i bad ville hun op af vandet for at tisse, hun turde bare ikke på toilettet så det var primært med græd over hun fik tisset på sig selv

Menaltså, jeg pottetrænede ikke, eller delvist, hun brugte den 2-3 gange indtil "den blev væk" og hun gik på det store toilet (med barnesæde)

Men sørg for at rose dit barn, og IKKE fortælle skræk-historier om toiletmonstre eller lign...!!!!

Kunne aldrig drømme om skrækhistorier..

Anmeld

26. december 2010

Pige2009

frk Jensen skriver:

det var tidligt.. men prøv da bare.. det kan være at det er interessant fordi at der er større børn der gør det.

Vi praktiserer det alle i min mødregruppe og der er ungerne 14 mdr. Laura nægter dog ind til videre, men et par af de andre unger er bare super gode til det...

Anmeld

26. december 2010

Chalala85

Findusinde skriver:

Kort og godt.. Hvornår begyndte i at pottetræne??

Mikkel var 2 år og 6 mrd.. men jeg pottetrænede ham ikke... han fik bare bleen af når han havde lyst og fri adgang til toilettet. Så opmuntrede jeg ham til at vi gik på toilettet for at lave det ene eller anden. Vi snag en sang og så fik han stor applause når han lavede noget... så han var blefri på 1 uge

Anmeld

26. december 2010

Findusinde

Baagøe skriver:

Vi praktiserer det alle i min mødregruppe og der er ungerne 14 mdr. Laura nægter dog ind til videre, men et par af de andre unger er bare super gode til det...

Dejligt at høre! Jeg tror vi vil ud og købe en potte til hende i morgen.. Så må vi se hvad hun siger til den..

Anmeld

26. december 2010

Findusinde

Chalala85 skriver:

Mikkel var 2 år og 6 mrd.. men jeg pottetrænede ham ikke... han fik bare bleen af når han havde lyst og fri adgang til toilettet. Så opmuntrede jeg ham til at vi gik på toilettet for at lave det ene eller anden. Vi snag en sang og så fik han stor applause når han lavede noget... så han var blefri på 1 uge

Dygtig dreng!

Anmeld

26. december 2010

Chalala85

Findusinde skriver:

Dygtig dreng!

Ja det var fantastisk.. men ja lad hende studere toilettet. hvad der sker når man trækker ud osv.. hvordan det er at sidde på.. så kommer det nok helt af sig selv held og lykke med det

Anmeld

26. december 2010

frk Jensen

Baagøe skriver:

jepper.. Det er først her for nylig at min søn interessere sig for den slags kunstner..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.