kan man tillade sig...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. december 2010

Aprilmor11

Anonym skriver:

at være skuffet på min søns vejne?

min søn er 4 år og vi holdte igår jul med meget af familien, 3 af min søstre déres kærster og déres børn og min mor,

børnene glædede sig helt vild til gaverne og de blev delt ud, så har de 3 andre børn 10+ gaver og min søn sidder med 4 gaver 2 af dem fra mig 1 fra min mor og 1 fra mine 3 søstre deres 3 kærester og deres 3 børn så¨9 om en gave og gaven kostet 80 kr. er såmænd ligeglad med prisen men pointen, og det er ikke fordi de ike har råd til gaver, de har alle sammen fed arbejde med gode tjente penge osv. og så får min søn én gave og han blev så ked over at se de andre med deres MANGE gaver,

og han gik pænt hen og spurgte dem om han måtte lege sammen med dem da de havde fine gaver, men det måtte han ikke for deres forældre 

så fik han så lov til at åbne de par gaver jeg havde, men det var jo ikke et indhold han syntes var sjovt,

kan jeg tillade mig at være skuffet eller?

Ej ej ej ej, hvor er det da bare noget underligt noget .. Ville også være rigtig skuffet for min søns vegne , hvis det var, der er da ingen grund til at det skal være sådan .. Og at han ikke måtte lege med dem bagefter gøre det da heller ikke på nogen måder bedre .. Jeg havde nok sagt et par ord eller 2 .. Det er jo frygteligt at det skal være sådan .. Måske i skulle sætte jer uden børn og snakke om det som voksne mennesker ? For det er da så syns for ham og hårdt for dig og din mand at se ham være så ked af det ..

Kram til dig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. december 2010

Isabella_mor

Anonym skriver:

altså vi havde aftalt at vi søskende ikk gav hinanden gaver så ungerne fik en god gave, men de gav han 3 små biler som hang sammen i enden,, og en rangel og min søn bliver 5 om 1 måned 

ved godt jeg ikk kan bestemme hvad de skal give ham, men ligefrem en rangel?

de må virkelig ikke have særlig meget fantasi...  

Anmeld

26. december 2010

Anonym trådstarter

Aprilmor11 skriver:

Ej ej ej ej, hvor er det da bare noget underligt noget .. Ville også være rigtig skuffet for min søns vegne , hvis det var, der er da ingen grund til at det skal være sådan .. Og at han ikke måtte lege med dem bagefter gøre det da heller ikke på nogen måder bedre .. Jeg havde nok sagt et par ord eller 2 .. Det er jo frygteligt at det skal være sådan .. Måske i skulle sætte jer uden børn og snakke om det som voksne mennesker ? For det er da så syns for ham og hårdt for dig og din mand at se ham være så ked af det ..

Kram til dig

prøvede at ringe og aftale noget med dem idag men de smækkede bare på,

vi havde aftalt i forvejen at vi ikke skulle give hinanden så børnene kunne få en god gave,

men min søn fik 3 biler som var limet sammen nærmest og en rangel, og han bliver 5 år om en måned,

Anmeld

26. december 2010

Anonym trådstarter

isabellamor skriver:

de må virkelig ikke have særlig meget fantasi...  

nej er bange for de har glemt hjernen i en skuffe

Anmeld

26. december 2010

Isabella_mor

Anonym skriver:

nej er bange for de har glemt hjernen i en skuffe

men mon ikke de måske har en lidt ærgelig smag i munden??  på en eller anden måde..?? eller sagde du overhovedet noget til dem.. 

Anmeld

26. december 2010

Aprilmor11

Anonym skriver:

prøvede at ringe og aftale noget med dem idag men de smækkede bare på,

vi havde aftalt i forvejen at vi ikke skulle give hinanden så børnene kunne få en god gave,

men min søn fik 3 biler som var limet sammen nærmest og en rangel, og han bliver 5 år om en måned,

Ja, undskyld, men så er det jo bare DESVÆRRE dem som ikke er så moden og voksne .. Det er syns, men så lad dem evt. være og se om de kontakter dig ..

Det var da en latterlig ting .. Det gider de da ikke i den alder .. Har selv en fætter i hans alder og han gider da ikke sådan noget mere .. Hvor er det altså bare syns for ham ..

Havde/har i problemer indbyrdes normalt ?

Anmeld

26. december 2010

Anonym trådstarter

isabellamor skriver:

men mon ikke de måske har en lidt ærgelig smag i munden??  på en eller anden måde..?? eller sagde du overhovedet noget til dem.. 

inden jeg tog hjem sagde jeg at de godt nok var tarvelige,,

men ringede idag og ville snakke det igennem for at hører hvorfor det sal gå ud over min søn men de smækkede bare på inden jeg nåede at sige hej

Anmeld

26. december 2010

Isabella_mor

Anonym skriver:

inden jeg tog hjem sagde jeg at de godt nok var tarvelige,,

men ringede idag og ville snakke det igennem for at hører hvorfor det sal gå ud over min søn men de smækkede bare på inden jeg nåede at sige hej

okay... underligt forhold i har til hinanden alligevel....  måske du skal finde nogle andre at holde jul med næste år så det i det mindste bliver en god oplevelse...  

Anmeld

26. december 2010

Anonym trådstarter

Aprilmor11 skriver:

Ja, undskyld, men så er det jo bare DESVÆRRE dem som ikke er så moden og voksne .. Det er syns, men så lad dem evt. være og se om de kontakter dig ..

Det var da en latterlig ting .. Det gider de da ikke i den alder .. Har selv en fætter i hans alder og han gider da ikke sådan noget mere .. Hvor er det altså bare syns for ham ..

Havde/har i problemer indbyrdes normalt ?

altså det jeg tror det hele er kørt op af er at jeg har kottet kontakten til min far da han blev ved med at kører mig i sink han er alkoholiker og skitzofren(to personer i en krop) osv og kunne jeg ikke klare og så ville han ikke se min søn da han ligner sin far, men må han om, og mine søstre mener at man ikek kan kotte kontakten til ens far

Anmeld

26. december 2010

Anonym trådstarter

isabellamor skriver:

okay... underligt forhold i har til hinanden alligevel....  måske du skal finde nogle andre at holde jul med næste år så det i det mindste bliver en god oplevelse...  

gør jeg også. havde håbet på det blev en god jul men nej, men alle var taget til usa for at holde jul, og kom først hjem igår aftes

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.