kan man tillade sig...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. december 2010

Pige2009

Anonym skriver:

at være skuffet på min søns vejne?

min søn er 4 år og vi holdte igår jul med meget af familien, 3 af min søstre déres kærster og déres børn og min mor,

børnene glædede sig helt vild til gaverne og de blev delt ud, så har de 3 andre børn 10+ gaver og min søn sidder med 4 gaver 2 af dem fra mig 1 fra min mor og 1 fra mine 3 søstre deres 3 kærester og deres 3 børn så¨9 om en gave og gaven kostet 80 kr. er såmænd ligeglad med prisen men pointen, og det er ikke fordi de ike har råd til gaver, de har alle sammen fed arbejde med gode tjente penge osv. og så får min søn én gave og han blev så ked over at se de andre med deres MANGE gaver,

og han gik pænt hen og spurgte dem om han måtte lege sammen med dem da de havde fine gaver, men det måtte han ikke for deres forældre 

så fik han så lov til at åbne de par gaver jeg havde, men det var jo ikke et indhold han syntes var sjovt,

kan jeg tillade mig at være skuffet eller?

Jeg kan slet ikke forstå, hvorfor de straffer din søn på den måde, når det er dig uoverensstemmelsen er med. Jeg var selv røget op i det røde!

Næste gang I holder jul sammen, ville jeg købe lidt flere ting til din søn, så han også har et større antal gaver

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. december 2010

Anonym trådstarter

Baagøe skriver:

Jeg kan slet ikke forstå, hvorfor de straffer din søn på den måde, når det er dig uoverensstemmelsen er med. Jeg var selv røget op i det røde!

Næste gang I holder jul sammen, ville jeg købe lidt flere ting til din søn, så han også har et større antal gaver

gør jeg også, min anden søster kom hjem fra usa igår og havde 7 gaver med til ham så han blev lidt gladere,

men næste år skal vi ikke holde jul med dem

Anmeld

26. december 2010

LenaJohansen

Anonym skriver:

er glad for det ikke bare er mig(:

Det er det bestemt ikke... Jeg ville blive både skuffet og en smule vred.. Det er jo direkte ondt... Din søn må virkelig ha været ked af det og følt sig noget uønsket Julen er bare så vigtig.. Og især for de helt små størrelser.. Og de skal bare ikk opleve noget negativt

Har virkelig ondt af dig, og ikke mindst din søn.. Håber han er okay...

Får helt lyst til at sende ham en gave...

Anmeld

26. december 2010

Anonym trådstarter

LenaJohansen skriver:

Det er det bestemt ikke... Jeg ville blive både skuffet og en smule vred.. Det er jo direkte ondt... Din søn må virkelig ha været ked af det og følt sig noget uønsket Julen er bare så vigtig.. Og især for de helt små størrelser.. Og de skal bare ikk opleve noget negativt

Har virkelig ondt af dig, og ikke mindst din søn.. Håber han er okay...

Får helt lyst til at sende ham en gave...

altså han er stadig rigtig ked af det, og han kom igår morges og spurgte"mor kan moster og onkler ikk lide mig mere"  nøj man der kom lige en klump i halsen der og en lille tåre i mine øjen, han havde virkelig taget det til sig

¨men en anden søster kom hjem fra usa igår med 7 gaver til bettemanden, og så udbrød han"mor se moster(biip) kan godt lide mig" endnu en klump, men han blev da lidt mere glad men er stadig meget trist, så sidste gang vi holder jul med dem

Anmeld

26. december 2010

LenaJohansen

Anonym skriver:

altså han er stadig rigtig ked af det, og han kom igår morges og spurgte"mor kan moster og onkler ikk lide mig mere"  nøj man der kom lige en klump i halsen der og en lille tåre i mine øjen, han havde virkelig taget det til sig

¨men en anden søster kom hjem fra usa igår med 7 gaver til bettemanden, og så udbrød han"mor se moster(biip) kan godt lide mig" endnu en klump, men han blev da lidt mere glad men er stadig meget trist, så sidste gang vi holder jul med dem

Hvor gør det dog ondt at læse  

Sådan en lille størrelse tager jo tingene meget nært... Og jeg kan sagtens forstå hans frustrationer... 

Kan virkelig godt forstå at du ikk vil holde jul med dem igen, man kan også spørge "hvorfor sku du dog det, når de ødelægger det for din søn?"

Dejligt at der er en søster der tænker på ham... Det varmer helt... 

Kæmpe knus til sønnike

Anmeld

26. december 2010

Anonym trådstarter

LenaJohansen skriver:

Hvor gør det dog ondt at læse  

Sådan en lille størrelse tager jo tingene meget nært... Og jeg kan sagtens forstå hans frustrationer... 

Kan virkelig godt forstå at du ikk vil holde jul med dem igen, man kan også spørge "hvorfor sku du dog det, når de ødelægger det for din søn?"

Dejligt at der er en søster der tænker på ham... Det varmer helt... 

Kæmpe knus til sønnike

har også i grædt meget når han er lagt i seng, bare det at han spørger om de ikke kan lide ham gør frygteligt ondt for det skal sådan en lille størrelse slet ikke tænke på,

øv for en jul

ja dejligt med en søster med gode gaver(;

Anmeld

26. december 2010

Pige2009

Anonym skriver:

gør jeg også, min anden søster kom hjem fra usa igår og havde 7 gaver med til ham så han blev lidt gladere,

men næste år skal vi ikke holde jul med dem

Årh, det var da super sødt af hende Dejligt med en god søster, selvom skaden var sket...

Anmeld

26. december 2010

LenaJohansen

Anonym skriver:

har også i grædt meget når han er lagt i seng, bare det at han spørger om de ikke kan lide ham gør frygteligt ondt for det skal sådan en lille størrelse slet ikke tænke på,

øv for en jul

ja dejligt med en søster med gode gaver(;

Nej det skal han slet ikke tænke på..

Har du sagt noget til dem ? Det havde jeg hvertfald gjort... 

Anmeld

26. december 2010

Anonym trådstarter

LenaJohansen skriver:

Nej det skal han slet ikke tænke på..

Har du sagt noget til dem ? Det havde jeg hvertfald gjort... 

ringede til dem, men de smækker på inden jeg når at sige noget

Anmeld

26. december 2010

Anonym trådstarter

Baagøe skriver:

Årh, det var da super sødt af hende Dejligt med en god søster, selvom skaden var sket...

ja desværre håber snart han glemmer det lidt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.