kan man tillade sig...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. december 2010

Lucipher

øv hvor er det synt for ham og dig. Sidder og får helt ondt i maven. Hvor er de tarvelige.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. december 2010

Isabella_mor

jeg kan huske da jeg var yngre og skulle holde jul sammen med min fars daværende kæreste og hendes to drenge, hvor jeg bare have en miliard gaver og de fik et par stykker.. det var rigtig svært for mig at jeg skulle have alle de gaver og de ikke skulle have så mange, så jeg aftalte med min far at jeg enten åbnede nogle af dem hjemme hos os selv og kun tog dem med fra de nærmeste, også bare så jeg ikke skulle sidde og pakke en miliard gaver op foran mine papbrødre.. det fungerede rigtig fint..

man kan jo ikke bestemme over at folk vil give en gaver, og jeg kan godt se at det er synd for din søn at han fik færre gaver. jeg ville nok have det på samme måde... men igen er det jo bare gaver... og en åndssvag tradition... evt. så må man lave en løsning til næste år hvor du så siger til dine søskende at det vil du ikke have sker igen eller at du så ikke vil holde jul med dem hvis du syntes det er synd for din dreng at han ikke får lige så mange gaver som de andre børn. selvom det måske er svært at få sagt... men det er jo op til dig selv.  

(jeg boede i plejefamilie og fik lige en masse ekstra julegaver hvert år som så skulle transporteres mellem plejefamilien og hjem hvert år, meget bøvlet)

Anmeld

26. december 2010

Anonym trådstarter

Nattøs skriver:

Ja min far gav hellere ikke min stedsøn nogen gave Men det var jeg forberedt på, men min mor synes det var for dårligt. NU hvor sønnen har været en del af mit liv i 10 måneder. 

Men man kan desværre ikke presse folk, men man burde sku have et hjerte

var også forberedt på det men det er svært at forberede sådan en lille gut på det

Anmeld

26. december 2010

Anonym trådstarter

nanaz skriver:

jeg ville også blive rasende hvis min familie havde gjort sådan... altså fair nok hvis de var gået sammen og fandt en virkelig flot gave som de vidste bar lige var noget for ham.. og ja selvf handler det ikk om prisen,, men så mange mennesker om en gave til 80 kr og man så kun har købt 1 ting... det sku for taveligt.. og i den alder vil de jo gerne sidde med en masse gaverne.. også selv om det bar er små gaver... forstår virkelig godt a du er skuffet.. ingen tvivl om det... håber humøret er tilbage hos din søn igen... stort  her fra..

altså der var godt nok 4 små ting i den gave. 3 biler som hang sammen   og en.... rangle min søn bliver altså 5!

Anmeld

26. december 2010

Anonym trådstarter

Sophie26 skriver:

Det er bare IKKE iorden - Nurh hvor havde jeg gået amok hvis det var min søn der blev udsat for den behandling..

Forstår dig 110 % og det er helt normalt at du og din søn reagerede som i gjorde med dyb skuffelse..

Føj hvor burde de skamme sig...

han var rigtig ked af det og er det stadig, han tror ikk de kan lide han siger han,

Anmeld

26. december 2010

Anonym trådstarter

Kirle skriver:

Her må jeg tilslutte mig selvom det ikke er den gængse måde at gøre det på, men simpelthent for at din søn skal se at det ikke er i orden at han bliver behandlet på den måde!

havde bare ik rigtig lyst til at hidse mig op når min søn så det, men ringede til dem idag, men de smækkede på inden jeg nåede at sige ret meget

Anmeld

26. december 2010

Anonym trådstarter

isabellamor skriver:

jeg kan huske da jeg var yngre og skulle holde jul sammen med min fars daværende kæreste og hendes to drenge, hvor jeg bare have en miliard gaver og de fik et par stykker.. det var rigtig svært for mig at jeg skulle have alle de gaver og de ikke skulle have så mange, så jeg aftalte med min far at jeg enten åbnede nogle af dem hjemme hos os selv og kun tog dem med fra de nærmeste, også bare så jeg ikke skulle sidde og pakke en miliard gaver op foran mine papbrødre.. det fungerede rigtig fint..

man kan jo ikke bestemme over at folk vil give en gaver, og jeg kan godt se at det er synd for din søn at han fik færre gaver. jeg ville nok have det på samme måde... men igen er det jo bare gaver... og en åndssvag tradition... evt. så må man lave en løsning til næste år hvor du så siger til dine søskende at det vil du ikke have sker igen eller at du så ikke vil holde jul med dem hvis du syntes det er synd for din dreng at han ikke får lige så mange gaver som de andre børn. selvom det måske er svært at få sagt... men det er jo op til dig selv.  

(jeg boede i plejefamilie og fik lige en masse ekstra julegaver hvert år som så skulle transporteres mellem plejefamilien og hjem hvert år, meget bøvlet)

altså vi havde aftalt at vi søskende ikk gav hinanden gaver så ungerne fik en god gave, men de gav han 3 små biler som hang sammen i enden,, og en rangel og min søn bliver 5 om 1 måned 

ved godt jeg ikk kan bestemme hvad de skal give ham, men ligefrem en rangel?

Anmeld

26. december 2010

Anonym trådstarter

Lucipher skriver:

øv hvor er det synt for ham og dig. Sidder og får helt ondt i maven. Hvor er de tarvelige.

meget og de vil ikk snakke med mig når jeg ringer til dem,,

Anmeld

26. december 2010

<3

Anonym skriver:

havde bare ik rigtig lyst til at hidse mig op når min søn så det, men ringede til dem idag, men de smækkede på inden jeg nåede at sige ret meget

Tja definér at hidse sig op - du kunne jo temmelig indigneret sige at det kunne de simpelthent ikke være bekendt overfor din søn som overhovedet ikke har noget med jeres uenigheder at gøre og hvis de vil være så nedrige at lade det gå ud over ham så er de for små mennesker.

Anmeld

26. december 2010

Anonym trådstarter

Kirle skriver:

Tja definér at hidse sig op - du kunne jo temmelig indigneret sige at det kunne de simpelthent ikke være bekendt overfor din søn som overhovedet ikke har noget med jeres uenigheder at gøre og hvis de vil være så nedrige at lade det gå ud over ham så er de for små mennesker.

rigtig nok,

blev bare så sur 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.