kan man tillade sig...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. december 2010

eElak

Heysa.. 

Ligesom de andre, synes jeg også at det er mega unfair overfor din dreng det her... 

Om nogle år, kommer min søn muligvis til at stå i din søns sko, når (hvis) han holder jul inde hos hans fars familie. For det er stor jul, med MANGE gaver - bare ikke lige til vores side, da vi ikke var på gavefod med dem (og ved at faren ikke er på gavefod med dem). 

Men der har jeg (vi) oplevet at sidde med meget få gaver, og være færdig flere timer før resten var færdige med deres mange gaver. 

Håber ALDRIG at min søn bliver udsat for dette - med at føle sig som andenrangsfamilie, men frygter at det kan ske... 

Derfor dit indlæg også stikker mig i hjertet 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. december 2010

Anonym trådstarter

Stumpen skriver:

Herhjemme er i dag egentlig "hellig", men har været inde og lurer et par gange, men denne her må jeg lige svare på, for hvor skære den mig dybt i hjertet...

Min ældste datter er 4 og efter 4 gaver var hun ikke "mættet" igår, så nøj hvor må din lille dreng have været dybt skuffet... Ej, kan slet ikke klare det lige nu, synes virkleig det er en barsk verden vi lever i, når vi i den grad lader ueingheder gå ud over børnene..

Jeg håber virkelig at du og dine søstre får talt ud om det der foregår, for mange afskriver deres familier pga misbrugsproblemer af den ene eller anden slags..

Ej det er bare for egoistisk altså... Sorry har ikke noget konstruktivt at skrive, men håber sådan at din dreng ikke blev alt for berørt af dette, for det blev jeg da godt nok...

mange tak.

de vil ikke snakke ud om det de har en mening og så kan man bare ikk snakke med dem. de begynder at råbe og skrige selvom de er midt i 20'erne,

men en anden søster kom igår havde fortalt hende om hvad der var sket så havde hun lige 7 gaver med hun er bare en engel,

vi pakkede gaver op ved en 16 tiden så de små kunne nå at være med, og så ville min søn gerne i seng lige efter og plejer han ikk så han var rigtig ked af det

Anmeld

26. december 2010

Anonym trådstarter

Nattøs skriver:

Fuck hvor ville jeg blive sur på familien, hvis det var mig

Jeg har gjort alt i min fantasi her i familien, for at min dejlig stedsøn, kunne få en masse gaver. Jeg har stået for pakkegavespil, hans gaver og fra min mor. Han er 6 år gammel og han var mæt af gaverne, men jeg følte mig godt til pas.

Jeg synes helt klart, at det er for dårligt af din familie, min mor og stedfar gav for 100kr til min stedsøn, som de ikke engang har mødt, kun talt i telefon med.

han gik i seng efter gaverne var pakket ud og det var ved en 17-17:30 tiden, gik så med ham for han ikk skulle være palle alene i verden og havde ikk lyst til at sidde inde ved de andre.

men min fars familie gav også kun hans fætre og kusiner  gaver og ikk min søn, og min mor har ingen familie tilbage desværre,

men syntes jeg gjore alt hvad jeg kunne, men hjalp ikk rigtig

Anmeld

26. december 2010

Anonym trådstarter

BBK skriver:

Jeg sidder og er ved at give mig til at græde på din søns vejne nøj hvor det synd for ham at han sådan nogle nærige mostre.

Jeg er ked af at sige det, men jeg havde nok givet dem alle et regulært møgfald og var taget hjem stik på stedet. og havde jeg ikke kunnet tage hjem, ja så havde jeg i hvert fald for ladt "festen" sammen med min søn.

ville ikk stå og blive sur på dem når min søn så på det, men da han gik ind og ville sove gik jeg med og lade og hyggede med ham, og klokken var ikk mere end 17-17:30 og han plejer først at sove 19:30-20:00

men min anden søster som ikk var med til julen kom lige med en røvfuld gaver igår(7 tk) det hjalp heldigvis lidt, men han spørger stadig om hvorfor han kun fik som han gjorde, og om de overhovedet kunne lide ham og det skal sådan en lille dreng slet ikk tænke

Anmeld

26. december 2010

Anonym trådstarter

KaLee skriver:

Heysa.. 

Ligesom de andre, synes jeg også at det er mega unfair overfor din dreng det her... 

Om nogle år, kommer min søn muligvis til at stå i din søns sko, når (hvis) han holder jul inde hos hans fars familie. For det er stor jul, med MANGE gaver - bare ikke lige til vores side, da vi ikke var på gavefod med dem (og ved at faren ikke er på gavefod med dem). 

Men der har jeg (vi) oplevet at sidde med meget få gaver, og være færdig flere timer før resten var færdige med deres mange gaver. 

Håber ALDRIG at min søn bliver udsat for dette - med at føle sig som andenrangsfamilie, men frygter at det kan ske... 

Derfor dit indlæg også stikker mig i hjertet 

årh nej håber godt nok ikk din søn bliver udsat for det, det er frygteligt

min søn spurgte mig igår om de stadig kunne lide ham en dreng på 4 skal ikk have de tanker i hovedet

Anmeld

26. december 2010

Nattøs

Anonym skriver:

han gik i seng efter gaverne var pakket ud og det var ved en 17-17:30 tiden, gik så med ham for han ikk skulle være palle alene i verden og havde ikk lyst til at sidde inde ved de andre.

men min fars familie gav også kun hans fætre og kusiner  gaver og ikk min søn, og min mor har ingen familie tilbage desværre,

men syntes jeg gjore alt hvad jeg kunne, men hjalp ikk rigtig

Ja min far gav hellere ikke min stedsøn nogen gave Men det var jeg forberedt på, men min mor synes det var for dårligt. NU hvor sønnen har været en del af mit liv i 10 måneder. 

Men man kan desværre ikke presse folk, men man burde sku have et hjerte

Anmeld

26. december 2010

Pipsle2012

Lige en kæmpe  til dig og din søn

Anmeld

26. december 2010

nanaz

jeg ville også blive rasende hvis min familie havde gjort sådan... altså fair nok hvis de var gået sammen og fandt en virkelig flot gave som de vidste bar lige var noget for ham.. og ja selvf handler det ikk om prisen,, men så mange mennesker om en gave til 80 kr og man så kun har købt 1 ting... det sku for taveligt.. og i den alder vil de jo gerne sidde med en masse gaverne.. også selv om det bar er små gaver... forstår virkelig godt a du er skuffet.. ingen tvivl om det... håber humøret er tilbage hos din søn igen... stort  her fra..

Anmeld

26. december 2010

Sphynxlover

Det er bare IKKE iorden - Nurh hvor havde jeg gået amok hvis det var min søn der blev udsat for den behandling..

Forstår dig 110 % og det er helt normalt at du og din søn reagerede som i gjorde med dyb skuffelse..

Føj hvor burde de skamme sig...

Anmeld

26. december 2010

<3

BBK skriver:

Jeg sidder og er ved at give mig til at græde på din søns vejne nøj hvor det synd for ham at han sådan nogle nærige mostre.

Jeg er ked af at sige det, men jeg havde nok givet dem alle et regulært møgfald og var taget hjem stik på stedet. og havde jeg ikke kunnet tage hjem, ja så havde jeg i hvert fald for ladt "festen" sammen med min søn.

Her må jeg tilslutte mig selvom det ikke er den gængse måde at gøre det på, men simpelthent for at din søn skal se at det ikke er i orden at han bliver behandlet på den måde!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.