Til jer der skal føde omkring nu eller har født

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. december 2010

mortilnoahogmelina

MoriSverige skriver:

Jeg har termin den 4. januar.

Vi har købt denne:  https://www.baby.dk/debat/76210pi1/ordet-er-frit/se-lige-hvad---.aspx

til vores lille bebs.

Den virker rigtig dejlig varm og så var det et fantastisk kup i den lokale genbrugs 

Den er godt nok os fin - og virkelig virelig sød .

Den minder lidt om den jeg har , min der er bare ikk øre på , det er faktisk forskellen , men den er købt som en fleacedragt Den er foret og det hele , og virker super varm os - men min dejlige more har os købt en rigtig flyverdragt , så jeg må være dækket godt ind her i vinter kulden .

Rigtig glædelig jul til dig og din fam .

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. december 2010

Maria Sascha

Vi købte en voksi pose i føtex, den var noget billigere, tror de har dem endnu...

ellers har han en "bjørnedragt" og en strik hue på, når vi skal ud og køre og et lille tæppe over. Har dog også købt en flyverdragt, syntes bare den er meget stiv at have på for den lille fyr.

Anmeld

24. december 2010

mortilnoahogmelina

Maria Sascha skriver:

Vi købte en voksi pose i føtex, den var noget billigere, tror de har dem endnu...

ellers har han en "bjørnedragt" og en strik hue på, når vi skal ud og køre og et lille tæppe over. Har dog også købt en flyverdragt, syntes bare den er meget stiv at have på for den lille fyr.

Tak for svar , jeg vil ud og kigge efter jul om hvad jeg kan finde - har heldigvis heller ikk født endnu , men hvem ved hvornår det bliver

Rigtig glædelig jul

Anmeld

24. december 2010

Sakris

Vi har anskaffet os en flyverdragt og en fleecedragt. Fleecedragten (med for) til de kolde dage i voksiposen (som jo er i uld. Og flyverdragten til dyne eller autostol!

Anmeld

24. december 2010

Sakris

Pernille08 skriver:

Tak for svar , jeg vil ud og kigge efter jul om hvad jeg kan finde - har heldigvis heller ikk født endnu , men hvem ved hvornår det bliver

Rigtig glædelig jul

Hvis du vil spare lidt, skulle du tage og kigge på trendsales. De bruger jo ikke tøjet så længe i de små str. så det er en billig løsning at få noget billigt næsten ubrugt tøj. Og du skal ikke ud og vandre i butikker i byttehelvede.

Anmeld

24. december 2010

mortilnoahogmelina

Sakris skriver:

Hvis du vil spare lidt, skulle du tage og kigge på trendsales. De bruger jo ikke tøjet så længe i de små str. så det er en billig løsning at få noget billigt næsten ubrugt tøj. Og du skal ikke ud og vandre i butikker i byttehelvede.

Nårh ja , det var en rigtig god mulighed .

Tusinde tak .

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.