Til jer der skal føde omkring nu eller har født

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. december 2010

DK

Jeg har en flyverdragt. Ikke til sove-situation, men mere til transport. Altså ind og ud af bilen osv. Og også til at sidde i autostolen i! Altså hvis det er -15 grader, så er det måske ikke varmt nok med kun en fleecedragt når baby skal bæres til og fra bilen/ud og handle osv. Men det kommer nok også an på hvor tæt i kan parkere på døren og om i har mulighed for at tænde den inden osv osv...

Ellers kan baby jo bare få ekstra trøjer og sokker osv. på inden i fleece-dragten?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. december 2010

mortilnoahogmelina

Tina&Martin skriver:

Mange tak, og i lige måde !!!

TAAK

Anmeld

23. december 2010

mortilnoahogmelina

DK skriver:

Jeg har en flyverdragt. Ikke til sove-situation, men mere til transport. Altså ind og ud af bilen osv. Og også til at sidde i autostolen i! Altså hvis det er -15 grader, så er det måske ikke varmt nok med kun en fleecedragt når baby skal bæres til og fra bilen/ud og handle osv. Men det kommer nok også an på hvor tæt i kan parkere på døren og om i har mulighed for at tænde den inden osv osv...

Ellers kan baby jo bare få ekstra trøjer og sokker osv. på inden i fleece-dragten?

Jeg måtte jo lige skrive til min søæde mor da jeg hørete det ikk var nok .

og hun har bare været såååå fantastisk at købe en flyverdragt til os - så det burde være nok .

det er bare såå træls når man netop spøger i baby forretninger om hvad man skal købe af overtøj osv , og de så siger en fleacedragt er nok , men i virekligheden skal man have en flyverdragt .  ikk fordi jeg ikk selv kan tænke , men ejg synes bare når man netop spøger om råd fordi man er første gangsgravid og jo af gode grunde ikk ved alt , at man så bare bliver taget ved "røven" .

men er lykkelig for min mor

Nu er det hele i orden .

Rigtig glædelig jul til dig og din fam .

Anmeld

23. december 2010

mortilnoahogmelina

DK skriver:

Hvad bruger du såå til at sove i ?? - hvis jeg lige må høre ??

Jeg har nemlig selv tænkt på en voksi eller sleebe , men ved jo de tit har den på tilbud i bilka , åbenbart ikk lige nu . Bille gerne selv have en sleebe , men samtidig tænker jeg os på at jeg jo har en lift og der kan den ikk være i , der udover kunne jeg ALDRIG finde på at lade baby sove ude nu , hvis jeg havde født .

Anmeld

23. december 2010

DK

Pernille08 skriver:

Jeg måtte jo lige skrive til min søæde mor da jeg hørete det ikk var nok .

og hun har bare været såååå fantastisk at købe en flyverdragt til os - så det burde være nok .

det er bare såå træls når man netop spøger i baby forretninger om hvad man skal købe af overtøj osv , og de så siger en fleacedragt er nok , men i virekligheden skal man have en flyverdragt .  ikk fordi jeg ikk selv kan tænke , men ejg synes bare når man netop spøger om råd fordi man er første gangsgravid og jo af gode grunde ikk ved alt , at man så bare bliver taget ved "røven" .

men er lykkelig for min mor

Nu er det hele i orden .

Rigtig glædelig jul til dig og din fam .

Altså en "normal" vinter tror jeg også at fleece-dragten er rigelig fin! Det er jo kun fordi at vi har fimbul-vinter herhjemme pt, he he. Der er bare stor forskel på +5 grader og så minus 15 grader!!!

Men dejligt at du har fået en af din mor! Mødre er bare de bedste

Rigtig glædelig jul!

Anmeld

23. december 2010

mortilnoahogmelina

DK skriver:

Altså en "normal" vinter tror jeg også at fleece-dragten er rigelig fin! Det er jo kun fordi at vi har fimbul-vinter herhjemme pt, he he. Der er bare stor forskel på +5 grader og så minus 15 grader!!!

Men dejligt at du har fået en af din mor! Mødre er bare de bedste

Rigtig glædelig jul!

Okay , så er jeg ikk helt "ga" på den altså

Jaaa jeg følte mig et øjeblik lidt dum at jeg ikk have tænkt såå langt . Mne en af geundene var os at de steder ejg har haft spurgt efter en flyverdragt til en bbay altså str 56 fik jeg afvide at det lavede man ikk  . men det passer så ikk .

Jaaa de mødre er bare fantastiske  dem er der ingen der kan erstate  

Anmeld

23. december 2010

DK

Pernille08 skriver:

Hvad bruger du såå til at sove i ?? - hvis jeg lige må høre ??

Jeg har nemlig selv tænkt på en voksi eller sleebe , men ved jo de tit har den på tilbud i bilka , åbenbart ikk lige nu . Bille gerne selv have en sleebe , men samtidig tænker jeg os på at jeg jo har en lift og der kan den ikk være i , der udover kunne jeg ALDRIG finde på at lade baby sove ude nu , hvis jeg havde født .

Tja... jeg tænker ikke at jeg vil lægge ham ud og sove når han er nyfødt så længe det er vejr som nu.

Jeg har købt en lift fra Seed pli, som er sådan en halv voksi/halv lift, og den vil han komme i sammen med dynen hvis vi skal på tur med barnevognen.

Men jeg har ikke købt en voksi/slee bee. Jeg kan ikke helt finde ud af "systemet" og ved ikke rigtig om jeg synes det er super smart/pengene værd... Når han kan begynde at sove ude/når jeg lægger ham ud sådan for alvor er det jo forår, og så er det jo nok med overtøj/dyne/evt. tæppe.

Næste vinter er han jo en stor dreng på 1 år, og så må vi eksperimentere med flyverdragt/dyne osv.

Anmeld

23. december 2010

mortilnoahogmelina

DK skriver:

Tja... jeg tænker ikke at jeg vil lægge ham ud og sove når han er nyfødt så længe det er vejr som nu.

Jeg har købt en lift fra Seed pli, som er sådan en halv voksi/halv lift, og den vil han komme i sammen med dynen hvis vi skal på tur med barnevognen.

Men jeg har ikke købt en voksi/slee bee. Jeg kan ikke helt finde ud af "systemet" og ved ikke rigtig om jeg synes det er super smart/pengene værd... Når han kan begynde at sove ude/når jeg lægger ham ud sådan for alvor er det jo forår, og så er det jo nok med overtøj/dyne/evt. tæppe.

Næste vinter er han jo en stor dreng på 1 år, og så må vi eksperimentere med flyverdragt/dyne osv.

Jeg ville bestemt heller ikk ligge den lille ud at sove så længe vejret er sådan her .

Og kan godt give dig ret i at det jo er forår , og derfor ikk nødvendigt at have sådan en men bare en jakke og sådan . Dam dam , ja der gjorder du mig lige lidt klogere , tror sku jeg vil spare de penge så og bruge dem på noget helt andet - Der er jo masser at bruge penge på

Tusinde tak for dit "råd " '

Anmeld

23. december 2010

Isabella_mor

jeg har anskaffet mig en køredragt/flyverdragt, og en sleebee pose med to dyner i.. så må vi lige prøve og se om det bliver for varmt med to dyner og flyverdragten ellers så nøjes vi med ulddragt og sleebee...  

og så selv uldhue og nogle lækre hjemmestrikkede luffer... så skal vores lille pode nok overleve vinteren når han engang beslutter sig for at komme ud til os ... GERNE SNART.. 

Anmeld

23. december 2010

DK

Pernille08 skriver:

Jeg ville bestemt heller ikk ligge den lille ud at sove så længe vejret er sådan her .

Og kan godt give dig ret i at det jo er forår , og derfor ikk nødvendigt at have sådan en men bare en jakke og sådan . Dam dam , ja der gjorder du mig lige lidt klogere , tror sku jeg vil spare de penge så og bruge dem på noget helt andet - Der er jo masser at bruge penge på

Tusinde tak for dit "råd " '

Der er jo mange der ELSKER deres voksi/sleebee og ikke kan undvære den! Og det er jo bare helt kanon!

Jeg tror bare ikke helt det er noget for mig!  Så du må jo mærke efter om det er noget for dig!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.