spj skriver:
Jeg vil helt klart anbefale en slee bee/voksi pose. Min datter er 9 måneder og bliver altid puttet i den når vi skal ud at køre med barnevogn. Hun har en jakke, hue og hansker på og her når det har været rigtig koldt en ekstra striktrøje. Der var en dag hvor hun havde en stofflyverdragt på hvor hun var varm nok men der var meget koldt rundt om hende i barnevognen. Det gode ved posen er, at hun både ligger på den og har noget om sig. Vi fik en slee bee fra Føtex af min svigermor da jeg ikke var særlig langt i graviditeten og der tænkte jeg at den ville vi aldrig få brug for fordi hun skulle ligge i lift i starten, men nu hvor det et så koldt er den ginial.
Jeg kan på sin vis os godt se det geniale i den , og jeg ville os gerne have en selv indtil for et par timer siden 
- for vores lille bebze er jo nyfødt nu her hvor det er sååå koldt , og kommer ikk til at sove ude imens det er såå sindsyg koldt her , og en sleebe kan jo ikk være i liften , så et sted vil det jo være lidt penge spild for mit vedkommende ligenu tror jeg . men for jer med "ældre" børn er den genial .
Men til næste vinter vil jeg nok invistere i en voksi eller sleebee har bare hørt nogen børn kun kan bruge den til de er 1 år . Og det vil den lille være til næste år på det her tidspunkt næsten .,
Anmeld