Til jer der skal føde omkring nu eller har født

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. december 2010

Alberts/

Pernille08 skriver:

Det er meget smukt , du tager bare den tid det tager - det er jo lille juleaften så du skal ik forhaste dig

laver alligevel ikke noget idag(: laver lige en tråd med det(;

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. december 2010

mortilnoahogmelina

Alberts/ skriver:

laver alligevel ikke noget idag(: laver lige en tråd med det(;

Okay , bare helt i orden hvad vil du kalde den

Anmeld

23. december 2010

Alberts/

Pernille08 skriver:

Okay , bare helt i orden hvad vil du kalde den

ved ikk(; men sender link

Anmeld

23. december 2010

mortilnoahogmelina

Alberts/ skriver:

ved ikk(; men sender link

Fantastisk

Anmeld

23. december 2010

spj

Pernille08 skriver:

Piger . Nu vil jeg lige høre .

Hvad har i købt til jeres små bebzer af overtøj til her i vinterkulden ??

Jeg har virkelig spurgt SÅÅ mange steder hvad jeg skulle købe af overtøj til baby , har termin 31/12 - og det er jo bidende koldt

De alle sammen har sagt til mig at en flecedragt er nok med en dyne og så i barnevognen ,

Men nu får jeg afvide jeg skal købe en rigtig flyverdragt ?? - og jeg kan jo ikk rigtig gøre det idag , da der er såååå meget sne , og jeg vill vil bevæge mig ud i det , skla køre bil til nærmeste sted .

What to do????

Jeg vil helt klart anbefale en slee bee/voksi pose. Min datter er 9 måneder og bliver altid puttet i den når vi skal ud at køre med barnevogn. Hun har en jakke, hue og hansker på og her når det har været rigtig koldt en ekstra striktrøje. Der var en dag hvor hun havde en stofflyverdragt på hvor hun var varm nok men der var meget koldt rundt om hende i barnevognen. Det gode ved posen er, at hun både ligger på den og har noget om sig. Vi fik en slee bee fra Føtex af min svigermor da jeg ikke var særlig langt i graviditeten og der tænkte jeg at den ville vi aldrig få brug for fordi hun skulle ligge i lift i starten, men nu hvor det et så koldt er den ginial.

Anmeld

23. december 2010

mortilnoahogmelina

spj skriver:

Jeg vil helt klart anbefale en slee bee/voksi pose. Min datter er 9 måneder og bliver altid puttet i den når vi skal ud at køre med barnevogn. Hun har en jakke, hue og hansker på og her når det har været rigtig koldt en ekstra striktrøje. Der var en dag hvor hun havde en stofflyverdragt på hvor hun var varm nok men der var meget koldt rundt om hende i barnevognen. Det gode ved posen er, at hun både ligger på den og har noget om sig. Vi fik en slee bee fra Føtex af min svigermor da jeg ikke var særlig langt i graviditeten og der tænkte jeg at den ville vi aldrig få brug for fordi hun skulle ligge i lift i starten, men nu hvor det et så koldt er den ginial.

Jeg kan på sin vis os godt se det geniale i den , og jeg ville os gerne have en selv indtil for et par timer siden

- for vores lille bebze er jo nyfødt nu her hvor det er sååå koldt , og kommer ikk til at sove ude imens det er såå sindsyg koldt her , og en sleebe kan jo ikk være i liften , så et sted vil det jo være lidt penge spild for mit vedkommende ligenu tror jeg . men for jer med "ældre" børn er den genial .

Men til næste vinter vil jeg nok invistere i en voksi eller sleebee har bare hørt nogen børn kun kan bruge den til de er 1 år . Og det vil den lille være til næste år på det her tidspunkt næsten .,

Anmeld

23. december 2010

Silas&Mille

Jeg har termin den 4. januar.

Vi har købt denne:  https://www.baby.dk/debat/76210pi1/ordet-er-frit/se-lige-hvad---.aspx

til vores lille bebs.

Den virker rigtig dejlig varm og så var det et fantastisk kup i den lokale genbrugs 

Anmeld

23. december 2010

Muffinmus

du lader jo sikkert dit lille barn sove inde alligevel de første dage, så inden bekymringer der.

Men jo, en flyverdragt i den her kulde er nok en god ide, en tyk vamset en, men når det bliver lidt lunere en en tynd fleece super at have:-)

Hov, og i øvrigt har vi altså brugt voksien ret hurtigt til begge, den kan bruges fra start til mellem2-3 årMin datter på snart 2 bruger den og har brugt den siden hun var 14 dage gammel

Anmeld

24. december 2010

mortilnoahogmelina

MariaE skriver:

du lader jo sikkert dit lille barn sove inde alligevel de første dage, så inden bekymringer der.

Men jo, en flyverdragt i den her kulde er nok en god ide, en tyk vamset en, men når det bliver lidt lunere en en tynd fleece super at have:-)

Hov, og i øvrigt har vi altså brugt voksien ret hurtigt til begge, den kan bruges fra start til mellem2-3 årMin datter på snart 2 bruger den og har brugt den siden hun var 14 dage gammel

Det var os det jeg tænkte lidt jeg nok ikk ville (lade baby sove ude) - og da slet slet ikk i den her vinter kulde her

Men min søde mor har købt en dejlig varm flyverdragt til os , så det er jeg super glad for - Dejlig Mor jeg har <3

Ja den med voksi den vil jeg os tænke over , men brugte i den i liften ?? - for jeg tænker jo at der ikk er plads i liften til den ?? - og så synes jeg bare godt jeg ville kunne vente med at invistere i den til baby ikk bruger lift mere om ikk andet ??

Rigtig glædelig jul

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.