Til jer der skal føde omkring nu eller har født

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. december 2010

mortilnoahogmelina

isabellamor skriver:

jeg har anskaffet mig en køredragt/flyverdragt, og en sleebee pose med to dyner i.. så må vi lige prøve og se om det bliver for varmt med to dyner og flyverdragten ellers så nøjes vi med ulddragt og sleebee...  

og så selv uldhue og nogle lækre hjemmestrikkede luffer... så skal vores lille pode nok overleve vinteren når han engang beslutter sig for at komme ud til os ... GERNE SNART.. 

Jaaa , det lyder os ret fornuftigt .

- Jeg tror os jeg har fået styr på det nu , Jeg har lift en flecedragt og en flyverdragt og en dejlig varm dyne , det må være nok , de skal jo ikk sove ude fra start , og slllllet ikk med det her skod vejr

Sender dig en masse ve-støv og håber du snart føder , vil jeg os gerne

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. december 2010

mortilnoahogmelina

DK skriver:

Der er jo mange der ELSKER deres voksi/sleebee og ikke kan undvære den! Og det er jo bare helt kanon!

Jeg tror bare ikke helt det er noget for mig!  Så du må jo mærke efter om det er noget for dig!

Jeg har faktisk hele graviditeten igennem været lidt imod den , fordi jeg ikk synes det var nødvendigt , ved så ikk lige hvad der skete , men pludselig var jeg overbevist om jeg ikk kunne undvære den Må være graviditets homoner

- Men egentlig har jeg jooo ik vildt brug for den , så tror sku vi undvære og bruger pengene på noget som vi abselout ikk kan undvære .

Anmeld

23. december 2010

Alberts/

fødte i september og har lit foskellige dragte bamsedragte, meget tykke dra´gte, poser osv. og så sover han i voksipose så han er dejlig varm

Anmeld

23. december 2010

mortilnoahogmelina

Alberts/ skriver:

fødte i september og har lit foskellige dragte bamsedragte, meget tykke dra´gte, poser osv. og så sover han i voksipose så han er dejlig varm

Okay , tusinde tak for råd .

Min helt igennem fantastiske mor har købt os en flyverdragt - så jeg tror jeg er hel garderet nu

Anmeld

23. december 2010

Alberts/

Pernille08 skriver:

Okay , tusinde tak for råd .

Min helt igennem fantastiske mor har købt os en flyverdragt - så jeg tror jeg er hel garderet nu

dejligt(;

jeg havde købt en masse for skullle være klar til vinteren men han kan kun passe 3 ud af 9

så skal igang med at sælge hihi brugte dem for sent(:

Anmeld

23. december 2010

mortilnoahogmelina

Alberts/ skriver:

dejligt(;

jeg havde købt en masse for skullle være klar til vinteren men han kan kun passe 3 ud af 9

så skal igang med at sælge hihi brugte dem for sent(:

Heeh , og ja det er præcis det jeg ikk vil udfor , derfor har jeg os tænkt mig om hvor meget jeg har købt af hver ting .

Har du nogen billeder af nogen af dem ??

Anmeld

23. december 2010

Alberts/

Pernille08 skriver:

Heeh , og ja det er præcis det jeg ikk vil udfor , derfor har jeg os tænkt mig om hvor meget jeg har købt af hver ting .

Har du nogen billeder af nogen af dem ??

nej men kan hurtig ta´ge hvis det er

Anmeld

23. december 2010

mortilnoahogmelina

Alberts/ skriver:

nej men kan hurtig ta´ge hvis det er

Vil da gerne se dem , hvis ikk det er for besværligt .

Anmeld

23. december 2010

Alberts/

Pernille08 skriver:

Vil da gerne se dem , hvis ikk det er for besværligt .

det er det ikke(;

tager nok lige 10 min(:

Anmeld

23. december 2010

mortilnoahogmelina

Alberts/ skriver:

det er det ikke(;

tager nok lige 10 min(:

Det er meget smukt , du tager bare den tid det tager - det er jo lille juleaften så du skal ik forhaste dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.