Til jer der skal føde omkring nu eller har født

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.221 visninger
45 svar
0 synes godt om
23. december 2010

mortilnoahogmelina

Piger . Nu vil jeg lige høre .

Hvad har i købt til jeres små bebzer af overtøj til her i vinterkulden ??

Jeg har virkelig spurgt SÅÅ mange steder hvad jeg skulle købe af overtøj til baby , har termin 31/12 - og det er jo bidende koldt

De alle sammen har sagt til mig at en flecedragt er nok med en dyne og så i barnevognen ,

Men nu får jeg afvide jeg skal købe en rigtig flyverdragt ?? - og jeg kan jo ikk rigtig gøre det idag , da der er såååå meget sne , og jeg vill vil bevæge mig ud i det , skla køre bil til nærmeste sted .

What to do????

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. december 2010

2babygirls

Piger . Nu vil jeg lige høre .

Hvad har i købt til jeres små bebzer af overtøj til her i vinterkulden ??

Jeg har virkelig spurgt SÅÅ mange steder hvad jeg skulle købe af overtøj til baby , har termin 31/12 - og det er jo bidende koldt

De alle sammen har sagt til mig at en flecedragt er nok med en dyne og så i barnevognen ,

Men nu får jeg afvide jeg skal købe en rigtig flyverdragt ?? - og jeg kan jo ikk rigtig gøre det idag , da der er såååå meget sne , og jeg vill vil bevæge mig ud i det , skla køre bil til nærmeste sted .

What to do????

altså inden det blev så koldt at Madeleine ikke kunne sove ude lå hun bare i sin lille hello kitty fleece jakke, futter, handsker og en hue, og så dyne, lille fleece tæppe og så regnslaget over sig. Hun er i forvejen en varm baby, så det har været fin nok for hende. Elllers tror jeg en slee bee/voksi pose er genial her når det er koldt. Men din lille baby kommer nok alligevel ikke ud at sove lige forløbig med de minus grader der er for tiden

men held og lykke

Anmeld

23. december 2010

mortilnoahogmelina

Tina&Martin skriver:

altså inden det blev så koldt at Madeleine kunne sove ude lå hun bare i sin lille hello kitty fleece jakke, futter, handsker og en hue, og så dyne, lille fleece tæppe og så regnslaget over sig. Hun er i forvejen en varm baby, så det har været fin nok for hende. Elllers tror jeg en slee bee/voksi pose er genial her når det er koldt. Men din lille baby kommer nok alligevel ikke ud at sove lige forløbig med de minus grader der er for tiden

men held og lykke

Nej , det er jo noget med de ikk må sove ude når det er SÅÅ sindsyg hamrende koldt .

Så det kunne jeg slet slet ikk finde på at gøre .

men jeg har købt en flecedragt til baby , til når vi nu skal nogen steder køre bil og sådan .

Jeg havde os tænkt på at købe en voksi eller sleebe , men ville gerne have den fra bilka , og jeg ved den er på tilbud indimellem , så jeg venter faktisk bare på den kommer på tilbud igen .  - man kan jo lige så godt spare hvis man kan .

og vi har jo os lift og tror ikk den kan være i liften , så i principet kan jeg jo ikk bruge den lige nu alligevel .

Og babyen mangler da os .

Anmeld

23. december 2010

2babygirls

Pernille08 skriver:

Nej , det er jo noget med de ikk må sove ude når det er SÅÅ sindsyg hamrende koldt .

Så det kunne jeg slet slet ikk finde på at gøre .

men jeg har købt en flecedragt til baby , til når vi nu skal nogen steder køre bil og sådan .

Jeg havde os tænkt på at købe en voksi eller sleebe , men ville gerne have den fra bilka , og jeg ved den er på tilbud indimellem , så jeg venter faktisk bare på den kommer på tilbud igen .  - man kan jo lige så godt spare hvis man kan .

og vi har jo os lift og tror ikk den kan være i liften , så i principet kan jeg jo ikk bruge den lige nu alligevel .

Og babyen mangler da os .

nemlig vi købte også liften i stedet for, og det fungere fint fordi hun jo kan sove i den om natten også.. (øhh hun ligger så i moars armhule for tiden ) hihi

Men ja, man kan sagtens vente til tilbudene

Anmeld

23. december 2010

mortilnoahogmelina

Tina&Martin skriver:

nemlig vi købte også liften i stedet for, og det fungere fint fordi hun jo kan sove i den om natten også.. (øhh hun ligger så i moars armhule for tiden ) hihi

Men ja, man kan sagtens vente til tilbudene

Okay , tusinde tak . sååå er jeg lidt mere rolig nu , det er jo ikk en fed ting at finde ud af man mangler dagen før juleaften og alt bare er snekaos

Men nu er jeg  mere rolig , så må jeg på udgik efter jul

Hihi , hun kan bare godt li mors arm så

Anmeld

23. december 2010

2babygirls

Pernille08 skriver:

Okay , tusinde tak . sååå er jeg lidt mere rolig nu , det er jo ikk en fed ting at finde ud af man mangler dagen før juleaften og alt bare er snekaos

Men nu er jeg  mere rolig , så må jeg på udgik efter jul

Hihi , hun kan bare godt li mors arm så

hehe, ja hun er en røver for nu kan jeg slet ikke undvære hende der.. men en stofble der lugter er mig er det nye hit, så måske jeg lærer at give slip

Men det skal nok gå, at du ikke lige få en voksi pose lige i år  tror vi alle fryser røven ud af bukserne hi hi

Anmeld

23. december 2010

mortilnoahogmelina

Tina&Martin skriver:

hehe, ja hun er en røver for nu kan jeg slet ikke undvære hende der.. men en stofble der lugter er mig er det nye hit, så måske jeg lærer at give slip

Men det skal nok gå, at du ikke lige få en voksi pose lige i år  tror vi alle fryser røven ud af bukserne hi hi

Hihi , sød dejlig lille pige - mor er bare bedst sådan er det for mange

- heeh , ja man kan ik ligefrem sige det er 30 grader udenfor - Men hyggeligt er det nu alligevel , men håber os det går jeg først får den til næste år .

Ihh , jeg glæder mig bare sådan til at få min lille trold ud

Anmeld

23. december 2010

2babygirls

Pernille08 skriver:

Hihi , sød dejlig lille pige - mor er bare bedst sådan er det for mange

- heeh , ja man kan ik ligefrem sige det er 30 grader udenfor - Men hyggeligt er det nu alligevel , men håber os det går jeg først får den til næste år .

Ihh , jeg glæder mig bare sådan til at få min lille trold ud

det kan jeg godt forstå, det er også bare ren lykke

Anmeld

23. december 2010

mortilnoahogmelina

Tina&Martin skriver:

det kan jeg godt forstå, det er også bare ren lykke

JAAAA

Kan i have jer en super dejlig jul .

Anmeld

23. december 2010

2babygirls

Pernille08 skriver:

JAAAA

Kan i have jer en super dejlig jul .

Mange tak, og i lige måde !!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.