CamillaRH skriver:
Tak for svaret 
uha, har mange spørgsmål.
1. frygter smerten enormt meget, hvad fik du af smerte stillene? og hvor længe skulle du tag det.
2. Fik du kun lagt Silikone ind? Eller fik du også et bryst løft,, har fået af vide af mange at det bliver pænest hvis man får lavet et bryst løft også?
3. Hvor længe lå du indlagt?
4. Så hun er helt klart en du vil anbefale? 
Knus Camilla 

Spørg endelig, vil gerne dele ud af min erfaring :-)
Kan ikk huske hvad jeg fik af smertestillinde, men det var stærke sager - den ene gang jeg tog pillerne, kunne min mand slet ikk kende mig, han sagde at jeg lignende en junkie :-)
Og jeg tog dem kun i et par dage, men mener at der i hvert fald er til en uge - og tro mig, det virker :-)
Jeg var en meget lille a-skål, så det kunne ikk blibe til et løft også :-) Men det var også fint bare med implantatet til mig :-)
Jeg lå til dagen efter - og da de to andre operationer hun skulle have, var blevet aflyst, lå jeg der alene - og nøj hvor de altså bare behandlede mig godt og var super søde :-)
Og jeg vil KLART anbefale hende :-)
Inden jeg var til "samtale" hos hende, havde jeg været et andet sted - men det bryd jeg mig slet ikke om - jeg var så hjemme og undersøge en masse, og syntes bare at Anne lyd mest kompetent og med en masse god erfaring - og så var hun også foran så mange andre kiruger.. hun er en hård kvinde, og hun brugte 90% af tiden på at forklare mig hvor farligt det er og hvilke komplikationer der er forbundet med sådan en operation - bagefter kiggede hun på mig, og sagde at hun ikk var meget for at operere mig (mener at hun afviser rimlig mange), men ville have at jeg skulle gå hjem og tænke over vores samtale - og jeg skulle vente i hvert fald en uge, inden jeg ringede igen!
Vi snakkede kun kort om hvordan jeg ville have det skulle se ud, og så valgte hun, under operationen hvilken størrelse jeg skulle have - og sikke et flot resultat..
Efterfølgende går man til nogle tjek :-)
Besvarede det dine spørgsmål? :-)
Anmeld