sismofutten skriver:
Uhh, gav jeg omkring de 40.000 for det - mener jeg - men det var så også noget af det dyreste dengang - og det var fordi jeg gerne ville have arret i brystvorten, det såkaldte zig zag ar, som næsten ikke kan ses i dag - kun hvis du ved det og kigger godt efter - men nu er det ikk fordi der er så mange der står og nærstudere mine brystvorter ;-)
Selvfølgelig gør det ondt - det er jo en operation - men jeg var MEGET heldig og havde næsten ingen smerter - lå kun hjemme en lille uge, inden jeg var 100% klar igen :-)
Endnu engang samme historie med mig mht. resultat. Jeg købte en kapselforsikring til yderligere 2.000,- så operationen blev gratis, hvis jeg skulle blive udsat for kapseldannelse.
Jeg var dog flad som et strygebræt og havde ret stærke brystmuskler, så jeg var nærmest invalid en måned efter
Kunne ikke selv rejse mig fra sengen og fik stærke smertestillende. Derefter gik det dog hurtigt over og har intet mærket til det siden.
Da jeg fik det skyldtes prisen dels den nye fremgangsmåde, der for nogle giver usynlige ar (men også større risiko for at cutte nogle af mælkekanalerne). Dels at implantaterne var/er dobbeltlumen, hvilket vil sige et silikoneimplantat med en ekstra hinde udenom, og der pumpes så saltvand mellem silicone-hinden og den yderste hinde. Det giver halveret risiko for ruptur af implantatet 
Det sal måske også nævnes, at ingen indtil videre har gætte, at det er implantater...hverken ved at se eller røre
Så hun har gjort sit job godt, hehe 
Anmeld