bryster :-D:-D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. december 2010

Steph_Laurits

sismofutten skriver:

Det kommer an på hvor snittet lægges - jeg har selv fået mit i brystvorten, men har ammet fuldt i 3 måneder nu - og det er på trods af at flere kirtler formindetlig er skåret over :-)

Nååh okay

Syntes bare jeg engang har hørt noget om det  med kirtlerne

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. december 2010

sismofutten

PernilleB skriver:

Jeg er lige med fra side-linien her... Hva koster sådan noget...

Gør det ondt..?? hvordan med ar osv..??

Uhh, gav jeg omkring de 40.000 for det - mener jeg - men det var så også noget af det dyreste dengang - og det var fordi jeg gerne ville have arret i brystvorten, det såkaldte zig zag ar, som næsten ikke kan ses i dag - kun hvis du ved det og kigger godt efter - men nu er det ikk fordi der er så mange der står og nærstudere mine brystvorter ;-)

Selvfølgelig gør det ondt - det er jo en operation - men jeg var MEGET heldig og havde næsten ingen smerter - lå kun hjemme en lille uge, inden jeg var 100% klar igen :-)

Anmeld

22. december 2010

Chewy

PernilleB skriver:

Jeg er lige med fra side-linien her... Hva koster sådan noget...

Gør det ondt..?? hvordan med ar osv..??

Jeg gav 28.500 så der er meget forskel på det Og ja, det gør ondt!! Nogle oplever det værre end andre. Personligt var jeg også meget forskånt, men ondt gjorde det. Dine bryster er mega ømme og spændte, og specielt husker jeg det at rejse sig fra liggende stilling og op gjorde mega nas pga tyngdekraften. Og ja, så går der jo uger hvor du ikke kan ligge på siden og det er hårdt.

Alt det glemmer man hurtigt, når først man har fået sine dejlige bryster. Tror det er lidt som en fødsel. Mange smerter men det er det hele værd

Anmeld

22. december 2010

sismofutten

Chewy skriver:

Jeg gav 28.500 så der er meget forskel på det Og ja, det gør ondt!! Nogle oplever det værre end andre. Personligt var jeg også meget forskånt, men ondt gjorde det. Dine bryster er mega ømme og spændte, og specielt husker jeg det at rejse sig fra liggende stilling og op gjorde mega nas pga tyngdekraften. Og ja, så går der jo uger hvor du ikke kan ligge på siden og det er hårdt.

Alt det glemmer man hurtigt, når først man har fået sine dejlige bryster. Tror det er lidt som en fødsel. Mange smerter men det er det hele værd

Åh, når du skriver det, kommer jeg lige til at tænke på de mange nætter, hvor jeg bare vågnede op og havde så mega spændte bryster, og måtte sove siddende... :-)

Anmeld

22. december 2010

Jarnsaxa

Chewy skriver:

Nej, implantater og mælkekirtler kommer ikke i nærheden af hinanden, så det har ingen indflydelse overhovedet. Kunne man amme før, kan man også efter

Jeg kender nu faktisk én, der ikke kan amme, fordi hun har fået implantater.. Så det er nok forskelligt fra person til person.

Når det så er sagt, så synes jeg, man selv skal bestemme hvornår de skal forstørres, så længe man er klar over, at det -kan- have konsekvenser ift. amningen

Anmeld

22. december 2010

sismofutten

Jarnsaxa skriver:

Jeg kender nu faktisk én, der ikke kan amme, fordi hun har fået implantater.. Så det er nok forskelligt fra person til person.

Når det så er sagt, så synes jeg, man selv skal bestemme hvornår de skal forstørres, så længe man er klar over, at det -kan- have konsekvenser ift. amningen

Selvom man ikke har fået en operation, er der desværre også chance for at man ikk kan amme..

Men du har ret, der er nok større chance for at man ikk kan, efter sådan en operation..

Anmeld

22. december 2010

Jarnsaxa

sismofutten skriver:

Selvom man ikke har fået en operation, er der desværre også chance for at man ikk kan amme..

Men du har ret, der er nok større chance for at man ikk kan, efter sådan en operation..

Det vil jeg nu også tro, eftersom man jo i et kirurgisk indgreb jo rent faktisk går ind og skærer nogle steder, der kan ændre på evnen til at amme

Anmeld

22. december 2010

JustMe

sismofutten skriver:

Hejsa,

Jeg fik selv lavet det for lidt over 3 år siden - og det er det bedste jeg nogensinde har gjort for mig selv - og det var en rigtig god oplevelse.

Jeg fik det lavet hos Roskilde Privathospital af Anna :-)

Spørg endelig, hvis der er noget du gerne vil vide :-)

Ellers god fornøjelse :-)

Samme her. Mit livs ultimativt bedste beslutning, og jeg ville til enhver tid gøre det igen, selvom jeg fik chancen for at gøre det om.

Jeg fik det bare for snart 6 år siden, men også ved Anna på Roskilde Privathospital.

Utroligt kompetent kirurg og sygeplejersker, og jeg blev behandlet rigtig rigtig godt.

Anmeld

22. december 2010

PernilleB

Chewy skriver:

Hvordan tror i det vil være a holde sit barn..?? hun er kun 7 mdr nu.. og der gå nok lige lidt inden jeg har sparet sammen... men kan i anbefale et sted a få det gjort..???

Anmeld

22. december 2010

JustMe

sismofutten skriver:

Uhh, gav jeg omkring de 40.000 for det - mener jeg - men det var så også noget af det dyreste dengang - og det var fordi jeg gerne ville have arret i brystvorten, det såkaldte zig zag ar, som næsten ikke kan ses i dag - kun hvis du ved det og kigger godt efter - men nu er det ikk fordi der er så mange der står og nærstudere mine brystvorter ;-)

Selvfølgelig gør det ondt - det er jo en operation - men jeg var MEGET heldig og havde næsten ingen smerter - lå kun hjemme en lille uge, inden jeg var 100% klar igen :-)

Endnu engang samme historie med mig mht. resultat. Jeg købte en kapselforsikring til yderligere 2.000,- så operationen blev gratis, hvis jeg skulle blive udsat for kapseldannelse.

Jeg var dog flad som et strygebræt og havde ret stærke brystmuskler, så jeg var nærmest invalid en måned efter  Kunne ikke selv rejse mig fra sengen og fik stærke smertestillende. Derefter gik det dog hurtigt over og har intet mærket til det siden.

Da jeg fik det skyldtes prisen dels den nye fremgangsmåde, der for nogle giver usynlige ar (men også større risiko for at cutte nogle af mælkekanalerne). Dels at implantaterne var/er dobbeltlumen, hvilket vil sige et silikoneimplantat  med en ekstra hinde udenom, og der pumpes så saltvand mellem silicone-hinden og den yderste hinde. Det giver halveret risiko for ruptur af implantatet

Det sal måske også nævnes, at ingen indtil videre har gætte, at det er implantater...hverken ved at se eller røre Så hun har gjort sit job godt, hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.