bryster :-D:-D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. december 2010

Chewy

Jarnsaxa skriver:

Det vil jeg nu også tro, eftersom man jo i et kirurgisk indgreb jo rent faktisk går ind og skærer nogle steder, der kan ændre på evnen til at amme

Det er altså en misforståelse at en BFO har indvirkning på amningen med mindre snittet er lagt i brystvorten. Kirurger og fagfolk inden for plastikkirurgien siger der ikke er nogen sammenhæng. Og rent praktisk ligger implantatet enten under brystmusklen eller under brystkirtlen. Dvs. der hverken skæres eller pilles ved noget, der har med mælkeproduktion/evnen til at amme at gøre.

Der er en del kvinder, der ikke kan amme selvom de ikke har fået en BFO, og jeg tror ikke en meter på, at de kvinder der er opererede og ikke kan amme, at det er pga operationen!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. december 2010

Jarnsaxa

Chewy skriver:

Det er altså en misforståelse at en BFO har indvirkning på amningen med mindre snittet er lagt i brystvorten. Kirurger og fagfolk inden for plastikkirurgien siger der ikke er nogen sammenhæng. Og rent praktisk ligger implantatet enten under brystmusklen eller under brystkirtlen. Dvs. der hverken skæres eller pilles ved noget, der har med mælkeproduktion/evnen til at amme at gøre.

Der er en del kvinder, der ikke kan amme selvom de ikke har fået en BFO, og jeg tror ikke en meter på, at de kvinder der er opererede og ikke kan amme, at det er pga operationen!!

Som du selv siger, "med mindre snittet er lagt i brystvorten". Hvis det er det, så tror jeg da helt sikkert, at det kan have indvirkning på amningen.

Anmeld

22. december 2010

Chewy

Jarnsaxa skriver:

Som du selv siger, "med mindre snittet er lagt i brystvorten". Hvis det er det, så tror jeg da helt sikkert, at det kan have indvirkning på amningen.

Ja, det siger jo lidt sig selv, når man skærer i vorten. Det er jo så langt fra denne metode der bruges til størstedelen af operationerne - kun ganske få kirurger i DK mestrer denne metode, så derfor mener jeg ikke, man kan sige at en BFO i sin almindelighed påvirker amningen. Jeg vil skyde på at 80-90% af alle operationer foregår via folden eller armhulen - hvor der ingen påvirkning af amningen er....

Anmeld

22. december 2010

LIZO

jeg har. og skal igen

fik mine lavet for 3 år siden. havde tabt mig en del og var ikke meget andet end hud tilbage. jeg ammet zoey uden problemer.  men da jeg ikke fik mine bryster fyldt nok ud den gang så skal jeg en tur ind igen. da jeg har tabt mig ynderligere denne gang.. samt havde en stor forskel første gang der ikke helt blev rettet- det er samme sted jeg skal ha lavet men en anden kirug der skulle ændre det og ligge dem mere ens.  første gang gav jeg 34.000 for det. denne gang skal jeg gi 30.000. det er så kun fordi det er en udskiftning. ellers har de sat prisen ned til 27.000

jeg husker ikke så meget for op sidst. men vågnede op og var dårlig ( får altid kvalme af narkosen) så kasten en del op. efter 6 timer derinde kørte vi hjem. sov hele vejen. gik direkte i seng. og vågene 6 timer efter og var frisk. havde ondt men var sulten og frisk. havde smerter i ca 2 døgn. men havde fåen en del piller med hjem der tog smerterne. var meget øm i ca 1 uge. hvor jeg ikke selv kunne ret meget efter det var jeg øm, lidesom hvis man har trænet ret meget. og så gik det ellers stille over.. håber jeg slipper lige så nemt denne gang.. men det kommer meget an på om det ligger der over eller under musklen. det er værrer under. men klart os det vær..

er spændt på hvordan det bliver igen.. skal ind om 3 uger... 

men kan kun anbefale nygart privat hospital. det ligger i kbh. lige over dennis knudsen frisør salon

Anmeld

22. december 2010

Aves..

CamillaRH skriver:

Hej tøser.

Nu er der sparet sammen, og tiden er inden
til at få lavet større bryster

Ville hører om andre herinde der har fået det
lavede, hvordan forløbet var efter og evt. hvor?

Tillykke...hvor skønt for dig...jeg har ikke selv erfaring med at få noget i, da jeg heldigvis kunne nøjes med et løft, så det er ikke nær så smertefuldt, men har et par veninder der har fået lavet deres, den ene vil gerne have lavet dem større igen og den anden vil gerne have indlæggene ud igen..

Hvor skal du have læavet dem henne?

Anmeld

22. december 2010

MaliksMor

sismofutten skriver:

Hejsa,

Jeg fik selv lavet det for lidt over 3 år siden - og det er det bedste jeg nogensinde har gjort for mig selv - og det var en rigtig god oplevelse.

Jeg fik det lavet hos Roskilde Privathospital af Anna :-)

Spørg endelig, hvis der er noget du gerne vil vide :-)

Ellers god fornøjelse :-)

Tak for svaret

uha, har mange spørgsmål.

1. frygter smerten enormt meget, hvad fik du af smerte stillene? og hvor længe skulle du tag det.

2. Fik du kun lagt Silikone ind? Eller fik du også et bryst løft,, har fået af vide af mange at det bliver pænest hvis man får lavet et bryst løft også?

3. Hvor længe lå du indlagt?

4. Så hun er helt klart en du vil anbefale?

Knus Camilla

Anmeld

22. december 2010

MaliksMor

Chewy skriver:

Jeg har fået det på HC Andersen Klinikken i Odense af Jens Pilegård. Super forløb og resultat Elsker mine bryster og har ikke fortrudt et sekund at jeg gjorde det

Hvor skal du hen? Og kender du mylooks.dk?

Hvor skønt!

Jeg aner ikke hvor jeg skal ha' dem lavet endnu.
Min kæreste forslog at jeg lavede dem når vi rejste til sommer, men vil helst lavede dem i Danmark.
- Så er lige på jagt efter det helt rigtige sted til at få dem lavede.

- Nej? Kender jeg ikke. Hvad er det?

Knus Camilla

Anmeld

22. december 2010

MaliksMor

StephanieJ skriver:

Nu spørger jeg om noget der måske ikke kommer mig ved, men er du færdig med at få børn?

Tænker bare om det ikke er smartest at vente til du ved du ikke skal have flere børn og så har du også længere tid til at overveje det i

Glædelig Jul

Hejsa.

Det helt iorden, at du spørg

- jo, vil MEGET gerne ha' flere børn.
men så vidt jeg ved kan man sagtens amme selvom man har fået lavede bryster.
- Også tror jeg ikke jeg kommer til at amme mit andet barn, da jeg synes det blev for meget med Malik.

Knus Camilla

Anmeld

22. december 2010

MaliksMor

Smølf skriver:

Hej Camilla,

Jeg så lige dit profilbillede og så tænkte jeg "hvorfor dælen, vil hun have større bryster?". Så kiggede jeg lige dine album igennem og jeg synes altså, at du er så flot som du er. Lille, fin og feminin. Jeg synes tit, at piger, som får lavet større bryster let kommer til at se større ud en de reelt er.

Nyd at du er lille, fin og feminin -der er rigtig mange, som sikkert gerne ville bytte med dig. Og så kan du jo evt. overveje det igen når du er færdig med at få børn.

Sorry, det var et sidespring og slet ikke det du spurgte om, men kunne altså ikke lade være med at kommentere.

KH Smølf

Tusind tak, for den søde besked

- men, men, jeg har heller ikke tænkt mig at få lavede en F skål
jeg tror jeg ville blive meget glader for mig selv, hvis jeg fik lavede mine bryster. ( ikke at jeg ikke er glad for mig selv, forstår mig ret )

- Da jeg blev gravid gik jeg fra en A, til en D og da jeg holdte op med at amme gik jeg tilbage til en B. Og nu linger de to sokker med tennis bolde fornede er såå træt af dem. Og har længe været ked af min lille A skål. Tror jeg ville føle mig mere feminin med lidt større bryster.

Knus Camilla

Anmeld

22. december 2010

MaliksMor

Eva:) skriver:

Tillykke...hvor skønt for dig...jeg har ikke selv erfaring med at få noget i, da jeg heldigvis kunne nøjes med et løft, så det er ikke nær så smertefuldt, men har et par veninder der har fået lavet deres, den ene vil gerne have lavet dem større igen og den anden vil gerne have indlæggene ud igen..

Hvor skal du have læavet dem henne?

Tak.

Ihh, når jeg læser det kan jeg næsten ikke vente

- Jeg ved det ikke endnu, der er to herinde som har fået det lavede på Roskilde privat hospital. (kunne være jeg ville undersøge det lidt nærmere) men, er på jagt efter det helt rigtige sted

Knus Camilla

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.