bryster :-D:-D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. december 2010

Lou87

CamillaRH skriver:

Tusind tak, for den søde besked

- men, men, jeg har heller ikke tænkt mig at få lavede en F skål
jeg tror jeg ville blive meget glader for mig selv, hvis jeg fik lavede mine bryster. ( ikke at jeg ikke er glad for mig selv, forstår mig ret )

- Da jeg blev gravid gik jeg fra en A, til en D og da jeg holdte op med at amme gik jeg tilbage til en B. Og nu linger de to sokker med tennis bolde fornede er såå træt af dem. Og har længe været ked af min lille A skål. Tror jeg ville føle mig mere feminin med lidt større bryster.

Knus Camilla

Det er såanne argumenter jeg synes der gør det okay at få det lavet!

Kan ihvertfald sagtens forstå hvis det er pga fylden er tynget ned eller lign og man er helt flad ellers..
Man skal ha den krop længe endnu - og man ku bedre forstå at de så sådan ud hvis man var rundet de 50 +

Er dog mest overrasket over ved denne tråd hvor mange der egentligt har fået det lavet..
Troede ikk det var så mange.. Og har da selv haft tanken da jeg selv kun har en lille b skål og graviditeten gjorde ikk rigtig noget ved dem, de voksede ikk og ammede ikk. Så ja.. De er som de er.
Men da klart en fyldig C-D skål ville nok gøre en mere glad og tilfreds.. Også fordi jeg ikk har verdens mindste røv.
Men tror jeg ville vente til mit vægttab er hvor jeg vil ha det, for og se hvordan kroppen ser ud.

Men held og lykke med projektet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. december 2010

MaliksMor

Lou87 skriver:

Det er såanne argumenter jeg synes der gør det okay at få det lavet!

Kan ihvertfald sagtens forstå hvis det er pga fylden er tynget ned eller lign og man er helt flad ellers..
Man skal ha den krop længe endnu - og man ku bedre forstå at de så sådan ud hvis man var rundet de 50 +

Er dog mest overrasket over ved denne tråd hvor mange der egentligt har fået det lavet..
Troede ikk det var så mange.. Og har da selv haft tanken da jeg selv kun har en lille b skål og graviditeten gjorde ikk rigtig noget ved dem, de voksede ikk og ammede ikk. Så ja.. De er som de er.
Men da klart en fyldig C-D skål ville nok gøre en mere glad og tilfreds.. Også fordi jeg ikk har verdens mindste røv.
Men tror jeg ville vente til mit vægttab er hvor jeg vil ha det, for og se hvordan kroppen ser ud.

Men held og lykke med projektet

Tak skal du ha'

Det er jeg egenligt os, havde regnede med nogle flere " nej, det gør du bare ikke " ( noget lign.) smiler.

Men, det jo bare super dejligt.

Anmeld

23. december 2010

Lou87

CamillaRH skriver:

Tak skal du ha'

Det er jeg egenligt os, havde regnede med nogle flere " nej, det gør du bare ikke " ( noget lign.) smiler.

Men, det jo bare super dejligt.

Haha ja var præcis det jeg tænkte at der måtte være mange flere kommentare af
Men tror bare netop denne hjemmeside måske indeholder en del brugere (mødre med slappe bryster - kort sagt ) som enten har fået det gjort eller overvejer det

Selv tak

Anmeld

23. december 2010

Miamaja

uha, jeg synes man virkelig skal taenke sig om at faa lavet de indgreb. implantater skal jo udskiftes ca. hver 10 aar. altsaa endnnu en operation igen og igen.. igen...og igen hvis man lever laenge.

Jeg synes ogsaa man skal taenke paa at en c skaal f.eks eller d skaal ikke passer til alle kropsbygninger.

Og saa er der det ved det at man kan SE de er uaegte og maerke det. jeg er mere til det naturlige. selvfolgelig hvis man har dybt vansiret eller unormale bryster saa er det at foretraekke, men ellers synes jeg det er synd og unoedvendigt.

Anmeld

23. december 2010

Aves..

CamillaRH skriver:

Tak.

Ihh, når jeg læser det kan jeg næsten ikke vente

- Jeg ved det ikke endnu, der er to herinde som har fået det lavede på Roskilde privat hospital. (kunne være jeg ville undersøge det lidt nærmere) men, er på jagt efter det helt rigtige sted

Knus Camilla

Jeg har jo på Roskilde og jeg vil mene hun er den bedste...hun laver også snittet i vorten så du ikke får et synligt ar...det der kan være ved hende, er at hun afviser mange, kun 1 ud af fem siger hun ja til at operere..

Anmeld

23. december 2010

Chewy

CamillaRH skriver:

Hvor skønt!

Jeg aner ikke hvor jeg skal ha' dem lavet endnu.
Min kæreste forslog at jeg lavede dem når vi rejste til sommer, men vil helst lavede dem i Danmark.
- Så er lige på jagt efter det helt rigtige sted til at få dem lavede.

- Nej? Kender jeg ikke. Hvad er det?

Knus Camilla

Så skal du altså prøve den hjemmeside. Her kan du læse alt om plastikkirurgi. Det er et forum for piger der er eller skal opereres, så du kan få SÅ meget god hjælp derinde. Skynd dig ind og kig - jeg var fuldstændig afhængig af den side op til min operation

Anmeld

23. december 2010

Aves..

Miamaja skriver:

uha, jeg synes man virkelig skal taenke sig om at faa lavet de indgreb. implantater skal jo udskiftes ca. hver 10 aar. altsaa endnnu en operation igen og igen.. igen...og igen hvis man lever laenge.

Jeg synes ogsaa man skal taenke paa at en c skaal f.eks eller d skaal ikke passer til alle kropsbygninger.

Og saa er der det ved det at man kan SE de er uaegte og maerke det. jeg er mere til det naturlige. selvfolgelig hvis man har dybt vansiret eller unormale bryster saa er det at foretraekke, men ellers synes jeg det er synd og unoedvendigt.

De skal ikke skiftes efter 10år, de kan holde meget længe, nogle mener altid...

Og så er der mange der er til det der kunstige look, det er jo smag og behag...

Anmeld

23. december 2010

Carina1977

Uhh uhh uhh i er sgu seje. Jeg er skrækslagen, når det handler om sådan noget. hader nåle og hader tanken om at nogen skærer i mig

størrelsen på mine babsedutter hehe....er egentlig store nok (jeg bruger en D-skål), men den ene babs er dælme meget større end den anden....som om den ene af dem gik i vokse-strejke i sin tid hehe  og så hænger de dælme. Det kan godt mærkes at jeg har været igennem en graviditet, har tabt mig 30 kilo og generelt bare er blevet ældre.

men jeg er sådan en kylling, ingen skal skære i mig, så jeg har valgt at leve med at nogen ting på mig ikke er helt perfekt  desuden....puha det er dyrt sådan noget

Men i hvert fald vil jeg ønske dig pøj pøj med det. Og så håber jeg du bliver rigtig glad for dem

Anmeld

23. december 2010

Aves..

Carina1977 skriver:

Uhh uhh uhh i er sgu seje. Jeg er skrækslagen, når det handler om sådan noget. hader nåle og hader tanken om at nogen skærer i mig

størrelsen på mine babsedutter hehe....er egentlig store nok (jeg bruger en D-skål), men den ene babs er dælme meget større end den anden....som om den ene af dem gik i vokse-strejke i sin tid hehe  og så hænger de dælme. Det kan godt mærkes at jeg har været igennem en graviditet, har tabt mig 30 kilo og generelt bare er blevet ældre.

men jeg er sådan en kylling, ingen skal skære i mig, så jeg har valgt at leve med at nogen ting på mig ikke er helt perfekt  desuden....puha det er dyrt sådan noget

Men i hvert fald vil jeg ønske dig pøj pøj med det. Og så håber jeg du bliver rigtig glad for dem

Mine var også bare laaaaaaange f skåle bryster....men jeg er så heller ikke bange for at blive skåret i så det var heæt klar det jeg skulle turde ikke andet da jeg blev single, enhver mand ville da løbe skrigende bort hvis han så mig...

Anmeld

23. december 2010

Carina1977

Eva:) skriver:

Mine var også bare laaaaaaange f skåle bryster....men jeg er så heller ikke bange for at blive skåret i så det var heæt klar det jeg skulle turde ikke andet da jeg blev single, enhver mand ville da løbe skrigende bort hvis han så mig...

*lol*  mine hænger dælme også....men min kæreste er ikke løbet skrigende bort endnu, og ham fandt jeg mens brysterne var i den her tilstand *griner*

men jeg kan sagtens forstå at folk vil have lavet bryster. Og hvis man ikke er en kylling ligesom mig, så skal man da få dem lavet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.