bryster :-D:-D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.417 visninger
46 svar
0 synes godt om
22. december 2010

MaliksMor

Hej tøser.

Nu er der sparet sammen, og tiden er inden
til at få lavet større bryster

Ville hører om andre herinde der har fået det
lavede, hvordan forløbet var efter og evt. hvor?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. december 2010

sismofutten

CamillaRH skriver:

Hej tøser.

Hejsa,

Jeg fik selv lavet det for lidt over 3 år siden - og det er det bedste jeg nogensinde har gjort for mig selv - og det var en rigtig god oplevelse.

Jeg fik det lavet hos Roskilde Privathospital af Anna :-)

Spørg endelig, hvis der er noget du gerne vil vide :-)

Ellers god fornøjelse :-)

Anmeld

22. december 2010

Chewy

CamillaRH skriver:

Hej tøser.

Jeg har fået det på HC Andersen Klinikken i Odense af Jens Pilegård. Super forløb og resultat Elsker mine bryster og har ikke fortrudt et sekund at jeg gjorde det

Hvor skal du hen? Og kender du mylooks.dk?

Anmeld

22. december 2010

Steph_Laurits

Nu spørger jeg om noget der måske ikke kommer mig ved, men er du færdig med at få børn?

Tænker bare om det ikke er smartest at vente til du ved du ikke skal have flere børn og så har du også længere tid til at overveje det i

Glædelig Jul

Anmeld

22. december 2010

Chewy

StephanieJ skriver:

Nu spørger jeg om noget der måske ikke kommer mig ved, men er du færdig med at få børn?

Tænker bare om det ikke er smartest at vente til du ved du ikke skal have flere børn og så har du også længere tid til at overveje det i

Glædelig Jul

Jeg har ingen børn men et på vej, og jeg fik det lavet for 2½ år siden. Brysterne bliver bare flottere efter en graviditet(har set flere eksempler), så det er absolut ikke et must at vente... slet ikke....

Anmeld

22. december 2010

Steph_Laurits

Chewy skriver:

Jeg har ingen børn men et på vej, og jeg fik det lavet for 2½ år siden. Brysterne bliver bare flottere efter en graviditet(har set flere eksempler), så det er absolut ikke et must at vente... slet ikke....

Nej det siger jeg heller ikke

Men er der ikke også noget med at brystforstørrelser og mælkekirtlerne der kan give problemer??

Anmeld

22. december 2010

Chewy

StephanieJ skriver:

Men er der ikke også noget med at brystforstørrelser og mælkekirtlerne der kan give problemer??

Nej, implantater og mælkekirtler kommer ikke i nærheden af hinanden, så det har ingen indflydelse overhovedet. Kunne man amme før, kan man også efter

Anmeld

22. december 2010

sismofutten

StephanieJ skriver:

Det kommer an på hvor snittet lægges - jeg har selv fået mit i brystvorten, men har ammet fuldt i 3 måneder nu - og det er på trods af at flere kirtler formindetlig er skåret over :-)

Anmeld

22. december 2010

PernilleB

sismofutten skriver:

Hejsa,

Jeg fik selv lavet det for lidt over 3 år siden - og det er det bedste jeg nogensinde har gjort for mig selv - og det var en rigtig god oplevelse.

Jeg fik det lavet hos Roskilde Privathospital af Anna :-)

Spørg endelig, hvis der er noget du gerne vil vide :-)

Ellers god fornøjelse :-)

Jeg er lige med fra side-linien her... Hva koster sådan noget...

Gør det ondt..?? hvordan med ar osv..??

Anmeld

22. december 2010

Smølf

Hej Camilla,

Jeg så lige dit profilbillede og så tænkte jeg "hvorfor dælen, vil hun have større bryster?". Så kiggede jeg lige dine album igennem og jeg synes altså, at du er så flot som du er. Lille, fin og feminin. Jeg synes tit, at piger, som får lavet større bryster let kommer til at se større ud en de reelt er.

Nyd at du er lille, fin og feminin -der er rigtig mange, som sikkert gerne ville bytte med dig. Og så kan du jo evt. overveje det igen når du er færdig med at få børn.

Sorry, det var et sidespring og slet ikke det du spurgte om, men kunne altså ikke lade være med at kommentere.

KH Smølf

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.