Hvor mange bliver i juleaften? - og hvem?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. december 2010

Carina1977

Synes godt nok der er mange herinde, hvor i bliver rigtig mange

I år skal jeg holde jul hos min lillebror, sammen med min mor og storesøster, så vi bliver kun 4 i alt.

Mark skal holde jul sammen med sin far, famor og farfar i år. Så jeg skal holde jul uden min søn i år, men synes slet ikke det er så hårdt længere. Jeg er vel blevet vant til det...desuden kommer han hjem igen 2. juledag, og så holder vi en lille ekstra jul med god julemad endnu engang.

nytårsaften bliver vi flere. Det er altid hos mig denne aften bliver fejret, og der kommer: Mark, min mor, min storesøster, min storebror, min svigerinde og min nevø. Så der bliver vi 7.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. december 2010

Fru.Ø

Vi bliver 8

Begge hold bedste forældre kommer,så det skal nok blive rigtig hyggeligt

Nytår fejres hos mine forældre og der er vi 7.

Vi skal så ud og besøge min bror og hans kone senere på aftenen.

Anmeld

22. december 2010

Nalle

Her bliver vi, os selv 4 personen og så kommer min svigermor, hendes kæreste og min farmor

Anmeld

22. december 2010

9510

Vi bliver 13 og vi skal være her hos mig,, det bliver bare så hyggeligt

Anmeld

22. december 2010

Line Højdal

Jeg skal holde jul hos svigerfamilien for første gang - og vi bliver min mand og jeg, svigermor, svigerfar, min svoger og svigerinde, samt min mands mormor og farmor - 8 i alt

Bliver vildt mærkeligt med en jul med svigerfamilien og uden min mor... men forhåbentlig rigtig hyggeligt!!

God jul til jer alle
Line

Anmeld

23. december 2010

twinboys

Kun 6 stk i år men næste år bliver vi lidt flere...

Anmeld

23. december 2010

Oxydation

Vi bliver 7 mig, min kæreste og vores søn Noah, min mor, min lillesøster, min mormor og min stedfar Det bliver holdt hos min mor

Anmeld

23. december 2010

Jibbe

Vi bliver 7 og skal holde den her. Der er Lars, Frej og jeg, mine svigerforældre, min svoger og min lillesøster

Anmeld

23. december 2010

bøgelund

vi skal op til svigerfamilien, hvor vi bliver 13 + næsten færdigbagt bebs.  

mig og min kæreste + baby Anna i maven

svigermor + mand

kærestens 3 søskende (8, 14 og 18 år)

kærestens moster + mand + 2 børn (9 og 15 år)

kærestens mormor og morfar.

hvordan det kommer til at forløbe, ved jeg ikke. det er første gang jeg ikke skal holde med min egen familie. 

men ved vi skal have and, flæskesteg, medister, risalamande, danse om træet og åbne gaver. så det lyder ikke helt væk fra det, jeg er vant til. 

jeg glæder mig, for jeg har VERDENS bedste svigerfamilie

d. 23 (idag) skal vi hjem til mine forældre og ha god mad, og udveksle gaver.. der bliver vi bare mig, kæresten, mine forældre og min lillesøster.

Anmeld

23. december 2010

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Vi bliver 9 stk i år - det bliver super hyggeligt. Os 4 hjemme, min svigermor, svigerinde, svoger, kusine på 7 år og lille fætter på 2 mdr.

Vi skal holde julen hjemme hos os, så det er dejligt nemt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.