Hvor mange bliver i juleaften? - og hvem?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvor mange bliver I juleaften?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

3.925 visninger
71 svar
0 synes godt om
20. december 2010

FrkT

Jeg er elendig til at holde julestemningen oppe helt indtil juleaften, så forsøger lige med en lille hyggetråd....

Hvor mange bliver i juleaften? Hvem skal I holde den med? Og hvorhenne? Fortæl fortæl 

Vil da også gerne høre hvordan I bedst kan lide at holde juleaften - altså en lille flok eller mange mennesker?

Nårhhh ja, og stem også lige, bare for at se 

Vi bliver 6 i år. Bliver holdt hjemme ved mine forældre. Og vi bliver min mor, far, lillesøster, Jens' far, Jens og jeg. Det er i år første år vi skal prøve at holde sammen med Jens' far, og han har ikke haft juletræ i mange år, så det bliver forhåbentlig også hyggeligt for ham.

Jeg skal arbejde til 14.30 juleaftensdag, og så har jeg 1½ times kørsel hjem i det her vejr.... så jeg skal bare hjem og i bad og gå med hundene og så direkte ud til mine forældre.

Jeg kan bedst lide at være mange (flere end 10) juleaften, så savner de juleaftener hos min mormor og morfar med fætre, kusiner, tanter og onkler....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. december 2010

Isabella_mor

3 og senere kommer der to til. 

Anmeld

20. december 2010

Loa

Jeg kan bedst lide lille flok, for det er jeg vant til, og sådan er det hvert andet år, når vi holder med min familie.... I år bliver vi mig, min mand, vores datter, min søster, hendes kæreste, min nevø, mine forældre og min moster.....

Næste år når vi holder med mandens familie, er der noget mere familie med, men det syntes jeg altså bliver lidt uoverskueligt

Anmeld

20. december 2010

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis
FrkT skriver:

Jeg er elendig til at holde julestemningen oppe helt indtil juleaften, så forsøger lige med en lille hyggetråd....

Hvor mange bliver i juleaften? Hvem skal I holde den med? Og hvorhenne? Fortæl fortæl 

Vil da også gerne høre hvordan I bedst kan lide at holde juleaften - altså en lille flok eller mange mennesker?

Vi bliver 6 i år. Bliver holdt hjemme ved mine forældre. Og vi bliver min mor, far, lillesøster, Jens' far, Jens og jeg. Det er i år første år vi skal prøve at holde sammen med Jens' far, og han har ikke haft juletræ i mange år, så det bliver forhåbentlig også hyggeligt for ham.

Jeg skal arbejde til 14.30 juleaftensdag, og så har jeg 1½ times kørsel hjem i det her vejr.... så jeg skal bare hjem og i bad og gå med hundene og så direkte ud til mine forældre.

Jeg kan bedst lide at være mange (flere end 10) juleaften, så savner de juleaftener hos min mormor og morfar med fætre, kusiner, tanter og onkler....

Vi skal være hjemme. Min kæresstes mor kommer, hans far og hans fars kone, han lillesøster, min lillebror, min mor, og så er vi os og Jasmin (min bonusdatter).

Anmeld

20. december 2010

lauras*mor*

vi skal være hos mine forældre i år, hvor vi bliver 15... (min far er gift på ny for nogle år siden men for at gøre det nemmere skriver jeg bare søster/bror hehe)

mine forældre
os 3
søster+kæreste+barn + barn (11 mdr og 5 år)
søster + mand + barn (6 år)
bror
bror
mormor

Det bliver bare piv hyggeligt, og glæder mig helt vildt!!! Så håber vi på at vi ikke sner inde, men så finder vi nok ud af det.. wuuuhhuuuu jul i flere dage..

vi skal se juleshow, spille  pakkespil, spise lækker mad, danse om træ, og rundt i huset til "nu det jul igen", og så gaverne til sidst..

IHHHH nu kom jeg sådan rigtigt i julehumør... TAK!!!

Anmeld

20. december 2010

Tdittmann

Vi bliver 6 i år. Bliver holdt herhjemme, da vi bedst kan lide at holde jul hjemme og helst uden andre børn end vores egne - da vi ellers synes det kan blive for kaotisk og hektisk.

Vi bliver mig, min mand vores 3 børn og farmor og bedstefar

Her hos os foregår julen stille og roligt med at vi pynter juletræet om formiddagen. Spiser en god lækker frokost, så kommer gæsterne og vi hygger os og kan vi nå det tager vi i kirke. Så ser de store julekalender og vi gør det sidste færdig til aftensmaden. Efter aftensmad hjælpes vi alle med at rydde ud og vaske op. Derefter spiser vi ris a lamande. Og så går vi rundt om juletræet. 

Når der deles gaver ud går det på skift og vi ser alle hvad den der fik gave fik inden den næste får gave og så videre indtil der ikke er flere gaver - tit er vi først færdig omkring midnat.-

Nogen gange har vi puttet de store og så åbner de resten af julegaverne dagen efter.

Anmeld

20. december 2010

JulieE

Vi bliver 12 iår. Vi skal holde jul hjemme hos farmor og farfar og vi bliver os 4, min mands søster, hendes 2 børn og deres far og så min mand moster og onkel og så selvfølgelig farmor og farfar... nå ja og deres hund Bibi

Anmeld

20. december 2010

SussieThyssen

FrkT skriver:

Ihhh...det lyder da hyggeligt.
Jamen vi bliver 8 styks.
Min mor, mine 2 døtre og svigersønner, samt min mand, min søn og mig.
Mine 2 børnebørn skal holde jul hos deres far, så de er ikke med i år, men der er da en næsten færdigbagt bebse i min datters mave.
Vi skal holde julen her hos os, og det glæder jeg mig til.
Personligt er denne jul en, jeg glæder mig rigtigt meget til.
Vi vil være nogle stykker, men ikke for mange, og den vil også blive stille og rolig uden al den uro som småbørn bringer med.
Selvfølgelig er det dejligt med børnene til jul, men så vil jeg hellere have dem blot et par år ældre.
Men det kommer jo også med tiden.

Kærligst
Sussie

Anmeld

20. december 2010

Benjamins'mor

Jeg har stemt 10.

Vi bliver:

Min mor, stedfar, 2 lillebrødre, lillesøster, mig, min bedste og bedstefar, min moster og min oldemor.

Anmeld

20. december 2010

Sildefisk

Da vi knap nok er flyttet ind i vores nye hus endnu holder vi juleaften hjemme hos mine forældre med mine brødre, min nevø, mine forældre selvfølgelig og min forlovede, vores to unger og jeg.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.