Hvor mange bliver i juleaften? - og hvem?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. december 2010

Nemesis

Vi bliver 14 + 2 hunde. det er min mor og far, mandens mor og far og mormor, min søster og hendes 3 piger og manden og jeg samt 3 unger.

Det er altid os der holder det. synes faktisk det er for mange men må hellere vænne mig til det for om nogle år er der jo nok et par unger der også har kæreste på.....

Sisse

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. december 2010

zille_87

Vi bliver 5

Jeg selv, min mand og vores 3 dejlige unger

Mathilde er så lille at vi helst bare ville blive hjemme så det gør vi

Vi holder stadig rigtig juleaften med flæskesteg, brunkartofler osv. Også skal vi selvfølgelig også danse om juletræet inden den ælste skal læse og dele julegaver ud

Anmeld

20. december 2010

mybaby-girl

Jeg har stemt 5, vi er min mor, hendes kæreste, min kæreste, min søn på knap 2 månder og så mig + 2 hunde Og det er så min mor og hendes kæreste der holder jul.

Jeg ville gerne have haft at alle hans børn også var hjemme + min lillesøster, min hun kan desværre ikk enes med min stedfar, så hun kommer ikke .. Er faktisk spændt på hvordan den bliver i år, da vi faktisk aldrig har været så lidt

Vi har det hele juleaften: flæskesteg, hvide og brune kartofler osv .... Danse om juletræet og synge, og så selvføglelig gaverne

Anmeld

20. december 2010

LinLin

Vi bliver: min onkel, tante og kusine, min bedstemor og hendes "ven", min mor og lillebror, min tantes far og hans "veninde", min kæreste, min yngste søn og mig - 12 ialt! (min ældste søn holder jul med sin far i år )

Anmeld

20. december 2010

Pige2009

Vi bliver kun 4 voksne og 1 barn. Mine forældre, min bror, Laura og jeg

Anmeld

20. december 2010

Alberts/

vi bliver 6

Mig
Albert
min søster gitte
hendes kæreste Henning
min mor liselotte
og hennings mor Susanne

vi holder det ude ved min søster

Anmeld

20. december 2010

Mor til L&S

Vi bliver 12 stk hjemme ved mine forældre..

Mine forældre, jeg min kæreste og datter

Min søster, hendes kæreste og deres barn og

Min søster med hendes mand og 2 børn

Anmeld

20. december 2010

lucas<3

vi bliver 12 juleaften, vi skal ud til min mor og hendes kæreste, hvor min mormor og morfar, min lillebror, min papfarmor og hendes mand og min papfars bror og søn.

jeg kan bedst li vi er mange..

savner os og holde jul ude ved mormor og morfar med  hele familien.. det var tider..

Anmeld

20. december 2010

Mira0911

FrkT skriver:

Jeg er elendig til at holde julestemningen oppe helt indtil juleaften, så forsøger lige med en lille hyggetråd....

Hvor mange bliver i juleaften? Hvem skal I holde den med? Og hvorhenne? Fortæl fortæl 

Vil da også gerne høre hvordan I bedst kan lide at holde juleaften - altså en lille flok eller mange mennesker?

Nårhhh ja, og stem også lige, bare for at se 

Vi bliver 6 i år. Bliver holdt hjemme ved mine forældre. Og vi bliver min mor, far, lillesøster, Jens' far, Jens og jeg. Det er i år første år vi skal prøve at holde sammen med Jens' far, og han har ikke haft juletræ i mange år, så det bliver forhåbentlig også hyggeligt for ham.

Jeg skal arbejde til 14.30 juleaftensdag, og så har jeg 1½ times kørsel hjem i det her vejr.... så jeg skal bare hjem og i bad og gå med hundene og så direkte ud til mine forældre.

Jeg kan bedst lide at være mange (flere end 10) juleaften, så savner de juleaftener hos min mormor og morfar med fætre, kusiner, tanter og onkler....

Vi bliver bare os 3 her... Vi vil prøve selv at holde Jul i år.. Da vi jo er en familie... 

Anmeld

20. december 2010

Sesse89

Vi bliver 6 hvis vi regner Naja med.

Vi bliver mig, kæresten, Naja, mine forældre og Naja's gudfar.

For første gang skal vi holde det herhjemme da vi nu har Naja. Sidste år holdt vi det hver for sig.

Så jeg er spændt på hvordan det kommer til og gå.
Og om vi kan få plads til det store 2 meter høje juletræ som heldigvis er kunstig takker hver min mormor og morfar som har foræret os det.

Det skal vi li have fundet pynt til. Har aldrig haft juletræ selv før

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.