Hvor mange bliver i juleaften? - og hvem?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. december 2010

Maddox

Vi bliver 7 til spisning og dansen om juletræ, og senere kommer mine dejlige børn så, når de har holdt jul med deres far, til gaveåbning, spil og hygge

Vi bliver:

Mig - mine forældre - lillesøster - lillebror + kæreste og min bedstefar..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. december 2010

slettet_7530

Vi bliver 7  os 4, mine forældre og min svigermor.

Min mand har kun hende og min bror og svigerinde har valgt at isolere sig for nogle år siden i en hytte uden elektricitet langt ude, nu isolere de sig bare på Nørrebro vi har holdt mange sammen for nogle år siden der var vi over 20 men jeg synes det avr for voldsomt og meget stressende så valgte vi at gøre det sådan, så vi holder hvert år så børnene er hjemme ved deres ting

Anmeld

20. december 2010

Livas mor

Vi bliver 11 og vi skal holde hos min far, hvilket bliver lidt anderledes, da jeg normalt holder hos min mor (de har været skilt siden jeg var 4 år).. Men tror nu det bliver rigtig hyggeligt, og de glæder sig sådan allesammen til at dele aftenen sammen med Liva

Anmeld

20. december 2010

Nattøs

Vi skal holde jul to gange her i hytten

Den 22 december skal vi kun være tre, mig, kæresten og hans søn plus min kat. Det bliver med pakkespil og juletræ plus risengrød til aftensmad(sønnens valg) Jamen vil gøre det, til så hyggelig en jul for ham, at han ikke føler, at der mangler noget, så der er masser af gaver smiler.

Den 24. holder vi hos min mor og der skal vi være hende og hendes mand, plus mig og kæresten selvfølgelig deres hund.

Jeg foretrækker få mennesker, da jeg slet ikke synes det er hyggeligt, når man er mange mennesker. Jeg kan slet ikke føle mig velkommen i store forsamligner Så jeg elsker små juleaftener. 

Jeg holdte jul sidste år ved paraplyen med de mange ensomme mennesker og det var en god jul, men hold kæft hvor jeg savnet min familie og den rigtige julehygge, der var noget kunstige over den jul. Jeg var der som frivillig og det var noget, jeg i mange år havde fantaseret om, at det var noget jeg ville.

Hos min far er de en kæmpe flok og det er bare ikke rigtigt mig, har prøvet det for nogle år tilbage.

Anmeld

21. december 2010

Hasselnødden

Vi bliver tre i år - 4 med katten (og alle nisserne)  

Det har vi besluttet os for da det er Elias' første jul udenfor maven og den vil gemalen og jeg gerne have for os selv.

Men det bliver mærkeligt og anderledes, da jeg plejer at holde jul med hele min familie så vi altid er omkring 13-14 personer samlet, går i kirke, spiser og spiser og spiser, pynter juletræ, går om juletræet, sidder til langt ud på natten med slik og hygge - og alt det sker selvf. også i år, bare kun tre, vi holder juleaftenen tidligt for lillemanden skal jo nok sove som han plejer, men også fantastisk fordi det bliver med mine to dejlige mænd  Næste år skal vi fejre den med mandens forældre. Næste år igen, sikkert mine forældre og så tredje jul.. regner vi med at fejre med de hjemløse i Horsens på en varm seng-herberget eller min mands brugere fra værestedet

Anmeld

21. december 2010

Mia&Allan

FrkT skriver:

Jeg er elendig til at holde julestemningen oppe helt indtil juleaften, så forsøger lige med en lille hyggetråd....

Hvor mange bliver i juleaften? Hvem skal I holde den med? Og hvorhenne? Fortæl fortæl 

Vil da også gerne høre hvordan I bedst kan lide at holde juleaften - altså en lille flok eller mange mennesker?

Nårhhh ja, og stem også lige, bare for at se 

Vi bliver 6 i år. Bliver holdt hjemme ved mine forældre. Og vi bliver min mor, far, lillesøster, Jens' far, Jens og jeg. Det er i år første år vi skal prøve at holde sammen med Jens' far, og han har ikke haft juletræ i mange år, så det bliver forhåbentlig også hyggeligt for ham.

Jeg skal arbejde til 14.30 juleaftensdag, og så har jeg 1½ times kørsel hjem i det her vejr.... så jeg skal bare hjem og i bad og gå med hundene og så direkte ud til mine forældre.

Jeg kan bedst lide at være mange (flere end 10) juleaften, så savner de juleaftener hos min mormor og morfar med fætre, kusiner, tanter og onkler....

Vi blir 7 i år da vi skal holde jul hos mine forældre, så det bliver mine forældre, min lillebror, min morfar, min kæreste, vores datter og jeg  Jeg har det bedst med ikke at være for mange, da jeg så synes hyggen går af det, måske fordi jeg altid har været van til at vi max har været 10 samlet.... Men næste år skal vi holde jul hos svigerfamilien for første gang, og der bliver vi ialt 15  Hvoraf 9 er søskende til min kæreste, så det bliver nok temlig kaotisk.. Men håber det blir en god jul trods alt

Anmeld

21. december 2010

hannetheis

vi bliver 13.

os 3

min mor, far, søster, bror.

min moster, hendes mand.

min mosters 2 børn (mine fætre) + den ene fætters 2 børn

Anmeld

21. december 2010

oo

vi blir 5: Søren, mig, Sol, Mormor og Onkel Casper vi skal holde det herhjemme hos os.

æh jamen....jeg kan bare godt lide at holde jul med mennesker jeg holder af, så om det "bare" er Søren (og nu Sol), en flok venner eller med hele den pukkelryggede det er helt ligegyldigt

Anmeld

21. december 2010

Aves..

Min stor søn, mor, far og søster...det bliver så hyggeligt...lillejuleaften holder vi også juleaften og der er olde og mine yngste sønner også..

Anmeld

21. december 2010

Sees

Vi skal holde jul hos min søster og svoger i år.
Vi bliver 13 stk.

Min søster, svoger + 3 børn (11 år, 10 år og 3 mdr.)
Min svogers forældre.
Min papfar (min mor skal arbejde)
Min far og papmor.
Min nevø (16 år)
Og min søn og jeg.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.