Hvor mange bliver i juleaften? - og hvem?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. december 2010

Mormilla

Vi bliver 7 i år Vi har valgt at holde jul hjemme hos os selv´, hvilket jeg glæder mig meget til!!!

Vi bliver min far, papmor, svigerfra, pap svigermor, min mand, min søn og jeg.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. december 2010

Christabelle

Vi skal holde jul (ligesom de forrige 2 år) hos min kærestes forældre.

Jeg har en meget lille familie, på i alt 3 personer, så mine svigerforældre har været så søde at de har inviteret mig, min mor og lillebror til juleaften siden jeg og min kæreste fandt sammen, så ikke min mor og lillebror skulle sidde alene (ville de dog aldrig komme til da jeg har besluttet mig for at om ikke andet så er jeg der sammen med dem) Det synes jeg bare er helt vildt sødt af dem!

Så vi bliver 8; Min kæreste, mig, min mor, lillebror, min kærestes lillesøster, mine svigerforældre og min kærestes mormor.

Anmeld

20. december 2010

Mimbi

Vi bliver 9  

Mig, min kæreste, min søn, min bonusdatter, min mor, min far, min mormor, morfar og min lillesøster min lillebror skal holde jul hos sin svierfamilie Juleaften bliver holdt hos mine forældre

Anmeld

20. december 2010

twinny

Vi bliver 16 + 3 hunde....

Det er noget af en mundfuld for min mormor....

Mine to onkler + koner, deres 7 børn + en kæreste, min mormor og morfar. Min kæreste og jeg....

Det er så hyggeligt....

Anmeld

20. december 2010

Pena

Vi bliver

Mor+kæreste

Bror+kæreste

bror

søster

mig

og så to hunde og fire katte, men de er nu holdt uden for afstemningen.

Så der er fuldt hus. Det bliver en voksen jul, og det er faktisk rart til en afveksling.

Anmeld

20. december 2010

paprika

FrkT skriver:

Jeg er elendig til at holde julestemningen oppe helt indtil juleaften, så forsøger lige med en lille hyggetråd....

Hvor mange bliver i juleaften? Hvem skal I holde den med? Og hvorhenne? Fortæl fortæl 

Vil da også gerne høre hvordan I bedst kan lide at holde juleaften - altså en lille flok eller mange mennesker?

Nårhhh ja, og stem også lige, bare for at se 

Vi bliver 6 i år. Bliver holdt hjemme ved mine forældre. Og vi bliver min mor, far, lillesøster, Jens' far, Jens og jeg. Det er i år første år vi skal prøve at holde sammen med Jens' far, og han har ikke haft juletræ i mange år, så det bliver forhåbentlig også hyggeligt for ham.

Jeg skal arbejde til 14.30 juleaftensdag, og så har jeg 1½ times kørsel hjem i det her vejr.... så jeg skal bare hjem og i bad og gå med hundene og så direkte ud til mine forældre.

Jeg kan bedst lide at være mange (flere end 10) juleaften, så savner de juleaftener hos min mormor og morfar med fætre, kusiner, tanter og onkler....

Vi bliver;

Min mor

Min far

Min storebror

Mine storebrors kæreste 

Og mig 

Anmeld

20. december 2010

Pia.

Jamen I år bliver lidt anderledes end de sidste mange år - ja 32 år - for I år er allerførste år jeg ikke skal holde med mine forældre - det er mærkeligt, men også mit helt eget valg...

I år skal min søster og hendes mand for første gang holde jul hjemme ved dem - og det var også I år alle kom - hvor vi så skulle ende med at være 10 voksne og 5 børn ... Jeg vil for ALT I verden helst holde med min tætte familie som er mine forældre og min søster, men I år har jeg valgt at jeg syntes vi bliver for mange og da denne aften er for børnenes skyld (egoistisk set) mine børne skyld - jamen så holder vi nede ved børnenes far (han var også inviteret med hjem til min søster) Det tog mig lang tid at tage det her valg, men jeg kan mærke I min mave at valget er det helt rigtige...

Jeg glæder mig rigtig meget til at give børnene den mest fantastiske og mest møg forkælet dag/aften længe og bare hygge os 5 med god mad og det tempo vi ønsker helt alene...

Så for at komme til sagen bliver vi "kun" 5 I år - to voksne (mor og far) og vores tre rollinger... Og så selvfølgelig mine to hunde

Rigtig glædelig jul Knus Pia.

Anmeld

20. december 2010

millesofie

FrkT skriver:

Jeg er elendig til at holde julestemningen oppe helt indtil juleaften, så forsøger lige med en lille hyggetråd....

Hvor mange bliver i juleaften? Hvem skal I holde den med? Og hvorhenne? Fortæl fortæl 

Vil da også gerne høre hvordan I bedst kan lide at holde juleaften - altså en lille flok eller mange mennesker?

Nårhhh ja, og stem også lige, bare for at se 

Vi bliver 6 i år. Bliver holdt hjemme ved mine forældre. Og vi bliver min mor, far, lillesøster, Jens' far, Jens og jeg. Det er i år første år vi skal prøve at holde sammen med Jens' far, og han har ikke haft juletræ i mange år, så det bliver forhåbentlig også hyggeligt for ham.

Jeg skal arbejde til 14.30 juleaftensdag, og så har jeg 1½ times kørsel hjem i det her vejr.... så jeg skal bare hjem og i bad og gå med hundene og så direkte ud til mine forældre.

Jeg kan bedst lide at være mange (flere end 10) juleaften, så savner de juleaftener hos min mormor og morfar med fætre, kusiner, tanter og onkler....

vi er blevet inviteret til jul hos nogle venner

jeg har ikke meget familie (min mor, mormor og min lillebror har også en søster men hun har jo sin egen familie)

så min mors og mine fælles venner har inviteret til juleaften, hvilket er så sødt af dem, i sær fordi det er Tinkes første endelige jul hun var kun 14dage sidst

nu er der sikkert mange der tænker hvordan kan man have fælles venner med sin mor men det er ikke så kompliceret som det lyder

Min mor har en god gammel venninde, som har en datter, så min veninde er datteren og mors veninde er moren

nå nok om det

vi bliver ca 14 ialt med børn og det hele + tilbehør

og jeg håber på en hyggelig aften hvor Tinke får en dejlig dag/aften

jeg tænkte lige på du skriver at du har svært ved at holde julestemningen ved lige helt til juleaften... hvordan det?? det forstår jeg slet ikke for mig er det ikke selve juleaften der er hyggeligst det er da hele dec hvor man hygger og høre jule musik og pakker sokkegaver op, bage små kager og klipper julestads

Anmeld

20. december 2010

TbCp

Vi bliver 9 i år.

Os 3 herhjemme, mine svigerforældre, mine svoger (min mands søsters mand - hun skal selv på arbejde) og deres 3 børn.

Vi skal være hos mine svigerforældre på Langeland.

Jeg vil helst bare være nok til at nå rundt om juletræet Ikke mindre.

Anmeld

20. december 2010

Mor-til-asta-09

Vi bliver 11 iår.. os 3 herhjemme, min svigermor+kæreste, min svoger, Asta`s oldefar og oldemor, også min kærestes moster, mand + barn.. er også hos mosteren det skal holdes

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.