Sjov tråd/hva gør du som er fy fy med dit barn ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. december 2010

Rosa

Jeg har for 3 måneder siden ske-fodret Jonte med flødeskum på en cafe fordi han så så sød ud imens 

Teletubbies er min ven, når jeg har brug for en pause! Sommetider hver dag... Og sommetider får han sin mad foran skærmen fordi jeg på den måde kan lokke meget mere i ham uden brok 

Vores sjoveste leg pt. er "Fyfyfy, det må man ikke - jeg er din MOAR og jeg BESTEMMER ALT!!!" mens jeg vifter med pegefingeren og ser sur ud og han vrider sig af grin - mon ikke jeg kommer til at bide i græsset for den senere?  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. december 2010

Silvermist

I dag var jeg henne at handle sammen med min Isabella på 3½ år. Hun har i flere uger plaget om en bestemt Barbiedukke som man kan købe i den butik vi plejer at handle i. Normalt plejer hun at acceptere at jeg ikke køber den til hende, men at hun kan ønske sig den til jul (hun får den i julegave). Men i dag var den helt gal, hun ville bare have den Barbiedukke, basta. Hun blev så ked af det og fortalte mig at julemanden altid giver hende noget andet i hendes julekalender, aldrig en stor Barbiedukke. "Julemanden han giiiiider bare ikke at give mig deeeeen, han giiiideeer ikke moooaaar". Efter ca. 15 min i børnehøjde og så pædagogisk og rolig som jeg overhovedet kunne, så sagde jeg "Skat, hvis du lægger Barbiedukken på hylden, bagved alle kiksene så kun julemanden kan finde den, så køber mor en stor is til dig...!". Og hjem kom vi, mor her, en okay tilfreds Isabella og hendes store is

Anmeld

20. december 2010

BellaT

Hmmm, jeg belønnede min dreng med en Kaj-kage. Pga et besøg hos tandplejeren der havde rost hans fine sunde tænder..

Fine tænder.. Så har du fortjent en Kaj-kage fyldt med sukker. Hmmm..

Jeg gør vist mange fy fy ting. Men denne her gik først op for mig, da jeg stod og fortalte bagerdamen om hans tandpleje-besøg. Tsk Tsk.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.