Sjov tråd/hva gør du som er fy fy med dit barn ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. december 2010

SiLiMiMa

Maia får også stadig godnatflaske med mme - troede ski, hun var den eneste hun er lige blevet 2 år....

Men hun elsker den (og det gør moar også - SÅ hyggeligt!!) og hun får den indtil hun ikke gider mere - de andre 3 sagde også selv STOP, så det gør maia nok også.

Tja og så får hun lov at se teletubbies så ofte hun lyster.... og det er hver dag efter DP.... men hun sidder ikke konstant og glor... hun går indimellem ind og leger og snakker med mig osv, men når hun kommer ind i stuen SKAL det være tændt! Ellers kommer der klager!

heise.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. december 2010

SussieThyssen

Heise skriver:

Maia får også stadig godnatflaske med mme - troede ski, hun var den eneste hun er lige blevet 2 år....

Men hun elsker den (og det gør moar også - SÅ hyggeligt!!) og hun får den indtil hun ikke gider mere - de andre 3 sagde også selv STOP, så det gør maia nok også.

Tja og så får hun lov at se teletubbies så ofte hun lyster.... og det er hver dag efter DP.... men hun sidder ikke konstant og glor... hun går indimellem ind og leger og snakker med mig osv, men når hun kommer ind i stuen SKAL det være tændt! Ellers kommer der klager!

heise.

faktisk tager de ikke spor skade af at tv'et kører med noget de godt kan lide...det udvikler deres multitasking, så det er helt som det skal være.

Anmeld

20. december 2010

SiLiMiMa

SussieThyssen skriver:

faktisk tager de ikke spor skade af at tv'et kører med noget de godt kan lide...det udvikler deres multitasking, så det er helt som det skal være.

hihi, ja, jeg synes heller ikke vi gør noget fy fy, så ville vi jo ikke gøre det. Men der er mange der synes det er fy fy

Meeen vores 4 unger er i hvert fald ikke af de "dummeste", så noget må vi da gøre rigtigt

Anmeld

20. december 2010

SussieThyssen

Heise skriver:

hihi, ja, jeg synes heller ikke vi gør noget fy fy, så ville vi jo ikke gøre det. Men der er mange der synes det er fy fy

Meeen vores 4 unger er i hvert fald ikke af de "dummeste", så noget må vi da gøre rigtigt

Samme her

Anmeld

20. december 2010

Englebisse

SussieThyssen skriver:

LOL her i huset går både børn og voksne rundt og dalrer i nattøj hele dagen hvis det passer os og når vi har fri..og vi spiller alt det vi gider...faktisk er det da med til at gøre livet skønt og dejligt.

Anmeld

20. december 2010

Lolli

Drengen og jeg spiser morgenmad i sofaen foran fjernsynet.

Og så får han nogle gange en M&M eller to for at rydde op på værelset eller tage sit tøj på.  Synes bare ikke man skal skælde ud hver gang, de skal jo også have noget godt ud af det en gang imellem - men det er nok ikke liiiige efter "Lola Jensen"-bogen.

Anmeld

20. december 2010

Lone Jakobsen

rasmus elsker at sidde sammen med mor foran computeren han snakker, hygger og råber af skærmen, og bliver ellevild når han ser jeg sætter mig her hen

Anmeld

20. december 2010

Lolli

SussieThyssen skriver:

LOL her i huset går både børn og voksne rundt og dalrer i nattøj hele dagen hvis det passer os og når vi har fri..og vi spiller alt det vi gider...faktisk er det da med til at gøre livet skønt og dejligt.

Den med nattøjet er vi altså også med på her!

Anmeld

20. december 2010

SussieThyssen

Lolli skriver:

Den med nattøjet er vi altså også med på her!

hehe ja...er det ikke herligt.
Vi har faktisk haft nattøjsdag hele dagen i dag, og jeg har ikke fået lavet en hujende papfis hele dagen, selvom jeg burde.
Men...engang imellem, så må man have lov til at bare at hygge sig.

Anmeld

20. december 2010

Lolli

SussieThyssen skriver:

hehe ja...er det ikke herligt.
Vi har faktisk haft nattøjsdag hele dagen i dag, og jeg har ikke fået lavet en hujende papfis hele dagen, selvom jeg burde.
Men...engang imellem, så må man have lov til at bare at hygge sig.

Det er skønt.  Og mig generer det altså ikke at lukke op for postpudet iført pyjamas og morgenhår kl 15.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.