Sjov tråd/hva gør du som er fy fy med dit barn ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.889 visninger
42 svar
0 synes godt om
20. december 2010

Lady Marion <3

Ja jeg må gå til en pinlig bekendelse   Alexander får stadig en go nat flaske   han er 20 mdr .. Ingen af de andre har fået flaske så længe , men han holder bare sådan af den og slapper sådan af når han har fået den

Kom og smid jeres unoder på bordet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. december 2010

Topp

Min dreng på 11 år - sover stadig i min seng - det er såååå hyggeligt

Anmeld

20. december 2010

9510

Muffi :o=) skriver:

Ja jeg må gå til en pinlig bekendelse   Alexander får stadig en go nat flaske   han er 20 mdr .. Ingen af de andre har fået flaske så længe , men han holder bare sådan af den og slapper sådan af når han har fået den

Min søn får også stadig en godnat flaske(15mdr), han falder stadig i søvn i mine arme og så har han ikke sit eget værelse, han sover inde ved mig og kommer nok til at gøre det lææænge endnu

Anmeld

20. december 2010

SussieThyssen

Muffi :o=) skriver:

LOL..kan da ikke se det er Fy-fy, hvis I begge har glæde af det
Selvfølgelig er det ike så godt for bisserne..hmmm!

Mine fik da natflaske med kamillete..ja jeg tror da de var omkring 2 år hvis ikke lidt mere inden jeg/de stoppede med det...hehe!

Det er jo ofte tiden og moden, der dikterer hvad der i den gældende periode er "fy-fy" som du kalder det. Men jeg tror da at man blot skal gøre op med sig selv hvad man synes er bedst for ens barn uanset hvad autoriteterne ellers siger, så længe det ikke er noget direkte skadeligt.
og så afhænger det jo af øjnene, der ser.
Kan ikke huske, at jeg egentligt har gjort noget fy-fy for min tid, jeg tog det bare som det kom og pillede selv det fra som jeg syntes var godt for mit barn, og så blæste jeg iøvrigt på hvad "man" mente.

Kærligst
Sussie

Anmeld

20. december 2010

Diana...

Mig og Lucas spiser morgenmad i sengen sammen hver morgen til tegnefilm  og vi nyder det i stor stil. 

Anmeld

20. december 2010

ekzunz

Vi har både Lukas og Klara i sengen hver nat. Det er ikke fy-fy - det er bare hyggeligt (Per er vist ikke heeelt enig her).

Og på en uventet fridag fra børnehaven, kan Lukas godt få sin vilje og få lov til at ha' nattøj på hele dagen og bare se tegnefilm og spille playstation...

Anmeld

20. december 2010

Lise

Casper får tit sin mad serveret foran Telefukkerne eller Baby Einstein. Så spiser han mere.. 

Simon fik godnatflaske til han var 18-19 mdr. 

Anmeld

20. december 2010

Diana...

Lise skriver:

Casper får tit sin mad serveret foran Telefukkerne eller Baby Einstein. Så spiser han mere.. 

Simon fik godnatflaske til han var 18-19 mdr. 

ha ha telefukkerne 

Anmeld

20. december 2010

SussieThyssen

Znuzke skriver:

Vi har både Lukas og Klara i sengen hver nat. Det er ikke fy-fy - det er bare hyggeligt (Per er vist ikke heeelt enig her).

Og på en uventet fridag fra børnehaven, kan Lukas godt få sin vilje og få lov til at ha' nattøj på hele dagen og bare se tegnefilm og spille playstation...

LOL her i huset går både børn og voksne rundt og dalrer i nattøj hele dagen hvis det passer os og når vi har fri..og vi spiller alt det vi gider...faktisk er det da med til at gøre livet skønt og dejligt.

Anmeld

20. december 2010

Laulund87

Diana... skriver:

Mig og Lucas spiser morgenmad i sengen sammen hver morgen til tegnefilm  og vi nyder det i stor stil. 

Hvor hyggeligt!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.