Sjov tråd/hva gør du som er fy fy med dit barn ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. december 2010

Rosa

SussieThyssen skriver:

faktisk tager de ikke spor skade af at tv'et kører med noget de godt kan lide...det udvikler deres multitasking, så det er helt som det skal være.

Du får tilsendt en kasse Juleøl for det indlæg, hvis det stod til mig 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. december 2010

TbCp

Muffi :o=) skriver:

Griner   Uha uhaa   Alle kneb gælder

Jaa den var ikke helt god, men der var vist ikke andre der hørte det

Anmeld

20. december 2010

Rosa

TbCp skriver:

Igår "lokkede" jeg Liva med Knoppers hvis hun sad stille i vognen resten af indkøbsturen

Anmeld

20. december 2010

SussieThyssen

Rosa skriver:

Du får tilsendt en kasse Juleøl for det indlæg, hvis det stod til mig 

LOOOL tak men ehhh...jeg drikker altså ikke alkohol
Det er fint nok at du er tilfreds med mit svar som det er 

Anmeld

20. december 2010

TbCp

Rosa skriver:

Gik altså ind imellem to reoler så der ikke var andre der hørte mit "børne-lokkeri"

Eller nowet....

Anmeld

20. december 2010

Lady Marion <3

TbCp skriver:

Gik altså ind imellem to reoler så der ikke var andre der hørte mit "børne-lokkeri"

Eller nowet....

Helt flad af grin , kan se dig mellem 2 hylder hviskende til ungen

Anmeld

20. december 2010

Cris

Mht flasken, vores neboer dengang havde to børn. De fik god nat flaske i lang tid. Hun den store var næten 5, dan hun droppede flasken, hun selv sagde, at hun nu var en stor pige og hun ikke behøvede længere en god nat flaske. Den lille var 3 og fik stadig flasken og hold det op det virkede! I alle mulige stedder kunne han falde død i søvn! Det gjorde hans søster også med flasken... Han var i gang med at droppe lur og nogle gange skete, at han fald i søvn kl 18 eller sådan noget! Og jeg tænkte, om han kunne sove i så mange timer! De sagde, at så plejer han at vågne ca kl00 og så fik han en god nat flaske der og han sov videre til kl06 eller 07! Sådan! De har ikke haft planner om at droppe flasken endu da vi flyttede og var godt over 3 og halv

Anmeld

20. december 2010

Rosa

TbCp skriver:

Eller nowet....

I LOVE IT!!! 

Anmeld

20. december 2010

Lady Marion <3

Cris skriver:

Mht flasken, vores neboer dengang havde to børn. De fik god nat flaske i lang tid. Hun den store var næten 5, dan hun droppede flasken, hun selv sagde, at hun nu var en stor pige og hun ikke behøvede længere en god nat flaske. Den lille var 3 og fik stadig flasken og hold det op det virkede! I alle mulige stedder kunne han falde død i søvn! Det gjorde hans søster også med flasken... Han var i gang med at droppe lur og nogle gange skete, at han fald i søvn kl 18 eller sådan noget! Og jeg tænkte, om han kunne sove i så mange timer! De sagde, at så plejer han at vågne ca kl00 og så fik han en god nat flaske der og han sov videre til kl06 eller 07! Sådan! De har ikke haft planner om at droppe flasken endu da vi flyttede og var godt over 3 og halv

Sådan virker flasken også på min dreng og han falder jo aldrig i søvn på tom mave selvom han ikke ville spise aftensmad

Anmeld

20. december 2010

TbCp

Muffi :o=) skriver:

Helt flad af grin , kan se dig mellem 2 hylder hviskende til ungen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.