Sjov tråd/hva gør du som er fy fy med dit barn ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. december 2010

SussieThyssen

Lolli skriver:

Det er skønt.  Og mig generer det altså ikke at lukke op for postpudet iført pyjamas og morgenhår kl 15.

Nejda..heller ikke mig
At han så kan se lidt sjov ud i hovedet er en helt anden sag.
Hmmm...gider heller ikke lave mad...hvad skal vi mon spise?? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. december 2010

Lolli

SussieThyssen skriver:

Nejda..heller ikke mig
At han så kan se lidt sjov ud i hovedet er en helt anden sag.
Hmmm...gider heller ikke lave mad...hvad skal vi mon spise?? 

Du kunne jo fuldende en rigtig fy fy-dag med at bestille pizza fra den lokale.

Anmeld

20. december 2010

SussieThyssen

Lolli skriver:

Du kunne jo fuldende en rigtig fy fy-dag med at bestille pizza fra den lokale.

Ja, men nu er der lige det ved det, at vi bor et godt stykke uden for lands lov og ret, og vi har ingen pizzariaer der kører helt her ud, så min lille mand skal jo så trække i tøjet og ud i kulden..og det synes jeg er synd.
Hmmm..nå..går nok bare ud og koger os en gang pasta med tomat og ostesovs...det kan vel glide ned også 

Anmeld

20. december 2010

Valle81

Muffi :o=) skriver:

Ja jeg må gå til en pinlig bekendelse   Alexander får stadig en go nat flaske   han er 20 mdr .. Ingen af de andre har fået flaske så længe , men han holder bare sådan af den og slapper sådan af når han har fået den

Kom og smid jeres unoder på bordet

Ha Ha:0)

Jeg har så mange at jeg ikke ville blive færdig i år med at skrive:0)

He he

Anmeld

20. december 2010

Vingummien

Emil ser meget teletubies :p og så er hans bedste ven hans sut er en væk for ham bare 2 min, så danser han nærmest en sejersdans når han så finder den

Og så får han tit aftensmad foran tvet

Og leger nogle gange på sofabordet

Anmeld

20. december 2010

Frk. Himmelblå

Her er vi også på den hyggelige putteflaske (datter 15 mdr). Hun nyder den så meget, og drikker i øvrigt ikke mælk, så mon ikke sådan en lille omgang mme til natten bare er helt ok ?

Men "bøgerne" siger selvfølgelig fy fy til det. Jeg siger nok nærmere pyt pyt med det 

Anmeld

20. december 2010

Lady Marion <3

Ha ha hvor er det fedt at høre alle jeres "unoder" hi hi .. Alexander får også lov til at se teletubbies hver dag mens han spiser alt for mange rosiner

Anmeld

20. december 2010

TbCp

Igår "lokkede" jeg Liva med Knoppers hvis hun sad stille i vognen resten af indkøbsturen

Anmeld

20. december 2010

Lady Marion <3

TbCp skriver:

Igår "lokkede" jeg Liva med Knoppers hvis hun sad stille i vognen resten af indkøbsturen

Griner   Uha uhaa   Alle kneb gælder

Anmeld

20. december 2010

Noneother

Forleden fik lillemand lov til at smage pepperoni pizza!
Han rakte ud efter den, og jeg ville bare vise ham, at det kunne han ikke li´.. -Jeg kunne ikke ha´taget mere fejl.

-Og så ryger han engang imellem over skulderen og får lov at hænge med hovedet ned af ryggen på mig, mens jeg går rundt i lejligheden (ved ikke om det er forbudt, men det skal det nok være) MEN det er simpelthen det sjoveste han ved pt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.