Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Astasmor skriver: alle andre end mig og min søster spiser and og ellers så spiser vi alle flæskesteg. den var ikke en valgmulighed så stemte and og andet..fortæl.
alle andre end mig og min søster spiser and og ellers så spiser vi alle flæskesteg.
den var ikke en valgmulighed så stemte and og andet..fortæl.
Kamsteg ER flæskesteg
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
FrkT skriver: Jamen det er fordi at der også er nogle der kalder ribbensteg for flæskesteg, og kamsteg og ribbensteg er jo ikke det samme
Jamen det er fordi at der også er nogle der kalder ribbensteg for flæskesteg, og kamsteg og ribbensteg er jo ikke det samme
Sikke en jungle af steg
Her i huset spiser vi hjemmelavet Medister og flæskesteg Ingen and til os, det har vi aldrig spist og det er overhovedet ikke noget jeg forbinder med jul.. Men hvis der ikke er medister til jul, så er det bare slet ikke jul for mit vedkommende meeeeen det har jeg heldigvis ikke oplevet endnu
Glædelig jul til jer alle sammen
JustAnotherName skriver: Sikke en jungle af steg
Hehe ja.... men flæskesteg er som sådan ikke en rigtig udskæring af kød, det er bare en anden betegnelse for kamsteg, som nogen så også fejlagtigt bruger om ribbensteg
Saram skriver: Vi får både and & flæskesteg!
Vi får både and & flæskesteg!
den hapser jeg lige
FrkT skriver: Ja jeg er, for en gang skyld, nysgerrig.... vil gerne høre hvad alle I andre får at spise juleaften af kød - og selvfølgelig også tilbehør dertil, dog går selve afstemningen kun på kød. Fortæl fortæl og lad os blive julemads-lækkersultne sammen
Ja jeg er, for en gang skyld, nysgerrig.... vil gerne høre hvad alle I andre får at spise juleaften af kød - og selvfølgelig også tilbehør dertil, dog går selve afstemningen kun på kød.
Fortæl fortæl og lad os blive julemads-lækkersultne sammen
And og tilbehør spiser ikke svin
jeg har stemt and og gås, men vi får ikke begge dele. Når vi holder jul ved min familie får vi and og hos svigerfamilien får vi gås
Trinehw skriver: And og tilbehør spiser ikke svin
Jeg har stemt andet, da der ikke står "intet" Jeg spiser ikke kød juleaften..
Dinna88 skriver: Jeg har stemt andet, da der ikke står "intet" Jeg spiser ikke kød juleaften..
Okay, fair nok Men hvad spiser du så?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128