Hvad spiser I juleaften af kød?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. december 2010

Dinna88

FrkT skriver:

Okay, fair nok  Men hvad spiser du så?

Jamen, jeg spiser nok kartofler, sauce (laver min egen uden ting fra anden osv, og uden mælk) og så ved jeg ikke om jeg bare koger en sørens masse grøntsager, eller hvad jeg gør. Jeg har ikke fået tjekket op på nogle veganske opskrifter på julemad endnu. 
Og så skal jeg finde ud af om jeg kan piske soyafløde, hvis ikke, så spiser jeg hjemmelavet æblegrød til dessert  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. december 2010

LotteGabriella

I min familie får vi and og flæskesteg med brunede kartofler, rådkål, hvide kartofler og andesauce og flæskestegssauce, det traditionelle kan man vel sige og så selvfølgelig ris á la mande

I min mands familie får vi hønsekødssuppe, tarteletter med kylling/asparges, flæskesteg med med brunede kartofler, rådkål, hvide kartofler og flæskestegssauce og så ris á la mande

Anmeld

18. december 2010

Mira0911

Her spiser vi både kalkun og medister... I år vil vi prøve med en ribbensteg.. dog er jeg ikke så meget til det.. Men det skal prøves... 

Anmeld

19. december 2010

NinaNymannMadsen

FrkT skriver:

Kamsteg ER flæskesteg 

okay det vidste jeg faktis ikke...

Anmeld

19. december 2010

TbCp

And, flæskesteg og medister og så med alt der hører til

Anmeld

19. december 2010

komodo

and og gås med det hele, uuhmmmm, bliver bestemt bare ikke dårligere af at jeg er gravid og tænker på mad konstant

Anmeld

19. december 2010

mortilflere

Gås og medister og det hele , hjemme avlet og lavet

Anmeld

20. december 2010

FamilienSørensen

Vi holder jul ved min kærestes forældre og uha der bliver vi bare forkælet til den helt store guldmedalje med and, flæskested medister og frikadeller.

Men da vjeg boede hjemme fik vi kun and, så det var en kæmpe omvæltning pludselig at se så meget mad

Anmeld

20. december 2010

Isabella_mor

vi bliver 3 styks. og vi skal bare have en traditionel flæskesteg med rødkål, alm kartofler, brune kartofler brun sovs og franske kartofler til.. NAM NAM... franske kartofler dyppet i brun sovs  MUMS...

og så med en lille risalamende til dessert muligvis med en lille fræk mandelgave. der kommer der nemlig lige to personer forbi så vi kan have lidt ekstra hygge..  

Anmeld

20. december 2010

FamilienSørensen

isabellamor skriver:

vi bliver 3 styks. og vi skal bare have en traditionel flæskesteg med rødkål, alm kartofler, brune kartofler brun sovs og franske kartofler til.. NAM NAM... franske kartofler dyppet i brun sovs  MUMS...

og så med en lille risalamende til dessert muligvis med en lille fræk mandelgave. der kommer der nemlig lige to personer forbi så vi kan have lidt ekstra hygge..  

Åh ja vi må jo ikke glemme de franske kartoffel chips

Det er sjovt det kunne vi aldrig finde på at spise hvor jeg voksede op, men det er helt normalt i Jacob familie

Ihvertfald glæder jeg mig til julemaden uhm uhm uhm

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.