Så skete det..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. december 2010

Louisiana

Louisiana28 skriver:

WHAT??!!  Det sagde han simpelthen bare IKKE!!?? Nej, hvor er det groft!! Om han vil det eller ej, så har han bare slet ikke FORTJENT, at have jer!

Det der med ikke at overholde aftaler og ikke lade hører fra sig i 1½ døgn er slet, slet ikke i orden! Og det er da også bare at fortælle dig, at han vil skide dig et stykke - undskyld jeg er så ærlig, håber det er okay..? Det er simpelthen under lavmålet, at opfører sig sådan... Du har fortjent så meget bedre, og det har din søn også. Han har valgt at melde sig ud, og han har vidst heller ikke fortjent bedre end at undvære jer - klaphat! Han skal tids nok opdage hvad han har mistet, og så håber jeg du er stærk nok til, at holde døren lukket, for han har slet ikke fortjent jer. Torsk!

Håber ikke mit indlæg var for stygt..?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. december 2010

Sees

Louisiana28 skriver:

Håber ikke mit indlæg var for stygt..?

Åh, nej - Fik jeg ikke svaret? Det er jeg ked af

Det var ikke for stygt eller voldsomt - Jeg har helt klart bare fået nogle ting at tænke over!

Anmeld

19. december 2010

Louisiana

Sees. skriver:

Åh, nej - Fik jeg ikke svaret? Det er jeg ked af

Det var ikke for stygt eller voldsomt - Jeg har helt klart bare fået nogle ting at tænke over!

Pyh, er glad for, at du er var sur på mig

Har du snakket med ham efterfølgende? Eller er han stadig på druk?

Anmeld

19. december 2010

A.

v øv øv øv smukke en kæmpe kram til dig

Anmeld

19. december 2010

Sees

Louisiana28 skriver:

Pyh, er glad for, at du er var sur på mig

Har du snakket med ham efterfølgende? Eller er han stadig på druk?

Har ikke snakket med ham.
Skrev til han imorges at jeg var blevet overfaldet i nat - Synes han skulle høre det fra mig, og ikke fra andre der måske har gjort en fjer til fem høns. Men det har han ikke svaret på.
Snakkede så med hans fætters kæreste senere på dagen, og hun sagde at han var der sammen med dem, så går ud fra at det har været en vild druktur, og at han er PÆNT ligeglad.

Anmeld

19. december 2010

Louisiana

Sees. skriver:

Har ikke snakket med ham.
Skrev til han imorges at jeg var blevet overfaldet i nat - Synes han skulle høre det fra mig, og ikke fra andre der måske har gjort en fjer til fem høns. Men det har han ikke svaret på.
Snakkede så med hans fætters kæreste senere på dagen, og hun sagde at han var der sammen med dem, så går ud fra at det har været en vild druktur, og at han er PÆNT ligeglad.

Ej, ved du nu hvad..!!  Han er en !!  med ham. Han skulle i den grad have nogle

Hvis jeg var dig, ville jeg slet ikke kontakte ham mere, og hvis han skulle kontakte dig, så ignorer ham. Han har slet ikke fortjent din opmærksomhed. Øv, for en tumpe! Lige meget hvad, så er der ingen undskyldninger for, at behandle andre mennesker sådan, og da slet ikke en kæreste/ekskæreste/mor til sit barn

P.S. Elsker alle de smileys, de siger bare det hele

Anmeld

19. december 2010

Louisiana

Og håber for resten du er okay efter overfaldet? Så godt din tråd, men nåede vist ikke at skrive en kommentar til det, kan ikke huske det? Men du får i hvert fald lige et

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.