Så skete det..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. december 2010

Lady Marion <3

KaLee skriver:

Nej nej NEJ!!  

En ting er at gå fra hinanden - jeg har været der.. Men at Emils far ikke engang vil kendes ved sin egen søn!!! 

Jeg føler godt nok med dig... 

Han er ikke far til barnet .

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. december 2010

Sees

Muffi :o=) skriver:

Ked af at høre du er blevet alene ,,,

Prøv at læs hvad du skriver, du har ladet ham træde og pisse på dig   Det er jo ikke et ligeværdigt forhold ,  hvorfor har du fortjent at han bare må pisse på dig ???  Han accepterer dig ikke ,,

Jeg har ladet ham gøre det, for at han kunne "få plads" - Det har så bare resulteret i at jeg har kørt mig selv endnu længere ned, og at jeg nu er både psykisk og fysisk syg.
Men som han siger - Der er kun en der står til ansvar for det, og det er mig. Jeg kunne bare have sagt fra.

Anmeld

17. december 2010

eElak

Han er ikke far til barnet .

Nå for pokker.... Den havde jeg ikke lige regnet ud.... 

Anmeld

17. december 2010

Sees

KaLee skriver:

Nej nej NEJ!!  

En ting er at gå fra hinanden - jeg har været der.. Men at Emils far ikke engang vil kendes ved sin egen søn!!! 

Jeg føler godt nok med dig... 

Han er ikke far til Emil - Men har alle dage lovet at han ALTID vil være der. Lige fra den dag, han omtalte sig selv som far.
Alle de gange jeg har været så usikker, har han stået og sagt at det var rigtigt, og at han så Emil som sin egen søn.

Men om han er Emils rigtige far, eller ej, er egentlig lige meget - Han har været der for Emil, og Emil forguder ham - Så det er jo også et kæmpe svigt den vej.

Anmeld

17. december 2010

Lady Marion <3

Sees. skriver:

Jeg har ladet ham gøre det, for at han kunne "få plads" - Det har så bare resulteret i at jeg har kørt mig selv endnu længere ned, og at jeg nu er både psykisk og fysisk syg.
Men som han siger - Der er kun en der står til ansvar for det, og det er mig. Jeg kunne bare have sagt fra.

Fy for pokker søde

Du var da for god til ham , han er da ikke den rette når han vil behandle dig sådan , et forhold skal helst være ligeværdigt , ellers er det meget svært at få det til at fungere , du har været sød og det har han udnyttet   Du skulle flytte til Sjælland ,, her er mange gode single fyre

Anmeld

17. december 2010

Koen.

Sees. skriver:

Sådan tænker jeg også - men alligevel synes jeg det er SÅ hårdt. Især fordi han er sur på MIG - Selv om det egentlig burde være omvendt, men jeg KAN ikke være sur på ham. Det er simpelthen umuligt for mig

Hmm lyder som om Emils far og Lærkes far er lige store paddehatte for her var det os ham der var sur Det er MEGET svært at være sur på en man elsker og det behøves som sådan heller ikke, MEN det er meget nemmere at komme videre hvis man vender sorgen til vreden og virkelig får de der tanker ind i hovedet: HAN fortjerne dælme ikke mig og det er HAM der mister noget ikke omvendt

Anmeld

17. december 2010

Sees

Fy for pokker søde

Du var da for god til ham , han er da ikke den rette når han vil behandle dig sådan , et forhold skal helst være ligeværdigt , ellers er det meget svært at få det til at fungere , du har været sød og det har han udnyttet   Du skulle flytte til Sjælland ,, her er mange gode single fyre

Det ville dælme være rart at rykke alt op og starte forfra, men jeg er sgu nok for afhængelig af min familie

Anmeld

17. december 2010

Sees

lillespurv20 skriver:

Hmm lyder som om Emils far og Lærkes far er lige store paddehatte for her var det os ham der var sur Det er MEGET svært at være sur på en man elsker og det behøves som sådan heller ikke, MEN det er meget nemmere at komme videre hvis man vender sorgen til vreden og virkelig får de der tanker ind i hovedet: HAN fortjerne dælme ikke mig og det er HAM der mister noget ikke omvendt

Jeg tror bare ikke jeg har hjerte eller samvittighed til at være vred på ham. Den indflydelse han har haft på mit liv, på godt og ondt, er ALT for dyrbar til at jeg kan være sur på ham

Anmeld

17. december 2010

Lady Marion <3

Sees. skriver:

Det ville dælme være rart at rykke alt op og starte forfra, men jeg er sgu nok for afhængelig af min familie

Ja ikke   Kan godt forstå du ikke ville kunne forlade familien .  Op med humøret , han er ikke værd at spilde dine kostbare tårer på ,,,

Anmeld

17. december 2010

Sees

Ja ikke   Kan godt forstå du ikke ville kunne forlade familien .  Op med humøret , han er ikke værd at spilde dine kostbare tårer på ,,,

Åh, det er bare så meget nemmere sagt end gjort.
Jeg har også længe vidst at jeg ikke skulle finde mig i alt det jeg fandt mig i, men fra at erkende at det er forkert, og til at gøre noget ved det - Det er et KÆMPE skridt i mit hoved.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.