Så skete det..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. december 2010

Sees

lillespurv20 skriver:

Kæmpe har lige præcis været igennem det samme, og Lærkes far reagere på samme måde

Det er et hårdt slag når kærligheden knuses, men du skal nok klare det og komme ovenpå igen

Men hvordan kommer jeg videre?
Hvordan får jeg ham til at se at jeg egentlig bare vil ham det bedste - MEN, jeg vil have den respekt jeg fortjener.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. december 2010

Koen.

Sees. skriver:

Men hvordan kommer jeg videre?
Hvordan får jeg ham til at se at jeg egentlig bare vil ham det bedste - MEN, jeg vil have den respekt jeg fortjener.

Det gør man bare,ej nu er det snart 2 mdr siden vores forhold braste og jeg savner stadig kærligheden og trygheden men for den lilles skyld får jeg hverdagen til at fungere Det tager lang tid af komme videre, men en start er jo at finde ud af alle de praktiske ting med hus ovs

Giv dig tid til at sørge og være ked af det, det er så vigtigt ikke at gemme på det!

Ved ikke hvordan du får ham til at indse det, men start med at giv ham plads, meeen stadig lade ham vide du elsker ham

Håber det bedste for jer

Anmeld

17. december 2010

Koen.

lillespurv20 skriver:

Det gør man bare,ej nu er det snart 2 mdr siden vores forhold braste og jeg savner stadig kærligheden og trygheden men for den lilles skyld får jeg hverdagen til at fungere Det tager lang tid af komme videre, men en start er jo at finde ud af alle de praktiske ting med hus ovs

Giv dig tid til at sørge og være ked af det, det er så vigtigt ikke at gemme på det!

Ved ikke hvordan du får ham til at indse det, men start med at giv ham plads, meeen stadig lade ham vide du elsker ham

Håber det bedste for jer

og samtidig prøv om DU ikke kan virke lidt ligeglad, at du ikke virker for meget som en lille hundehvalp, men som om du er en stærk kvinder der sagtens kan klare sig selv (for det er du og kan du) selvom man føler ens verden er styrte til grunde

Anmeld

17. december 2010

Sees

lillespurv20 skriver:

Håber det bedste for jer

Jeg synes jo jeg har givet ham RIGTIG meget plads.
Jeg har ladet ham træde og pisse på mig - Komme 4 timer for sent til aftaler, ladet ham ignorere mig.
Har prøvet at have en aftale med ham, som han ikke overholdte, og samtidig lod han ikke høre fra sig i 1½ døgn, men forleden dag fik jeg bare nok og han fik et møgfald uden lige, og det var så det der gjorde at jeg fik beskeden idag
"Jeg har ikke plads til dig og Emil i mit liv - Det eneste der fungere for mig lige nu er at drikke og flygte fra virkeligheden, og der er der ikke plads til jer, og den respekt du forventer. I skal ikke være i mit liv mere"

Anmeld

17. december 2010

Miamaja

Hellere hver til sit og mere glad end sammen og ulykkelig. held og lykke med dit nye liv

Anmeld

17. december 2010

Koen.

Sees. skriver:

Jeg synes jo jeg har givet ham RIGTIG meget plads.
Jeg har ladet ham træde og pisse på mig - Komme 4 timer for sent til aftaler, ladet ham ignorere mig.
Har prøvet at have en aftale med ham, som han ikke overholdte, og samtidig lod han ikke høre fra sig i 1½ døgn, men forleden dag fik jeg bare nok og han fik et møgfald uden lige, og det var så det der gjorde at jeg fik beskeden idag
"Jeg har ikke plads til dig og Emil i mit liv - Det eneste der fungere for mig lige nu er at drikke og flygte fra virkeligheden, og der er der ikke plads til jer, og den respekt du forventer. I skal ikke være i mit liv mere"

åh søde du Det fortjener du da slet slet ikke!!! Han burde dælme skamme sig og få en endefuld Hvis han er sådan, så er det nok bedst i er hver for sig, selvom det er meget hårdt at skulle indse Jeg tilgav i første omgang utroskab netop fordi jeg ikke kunne slippe ham, men anden gang han gjorder det gad jeg ikke være til grin mere!

Jeres søn bliver kan jo os mærke den er gal desværre, så det er bedre for jer alle at få en ny start hver for sig

Anmeld

17. december 2010

Sees

lillespurv20 skriver:

åh søde du Det fortjener du da slet slet ikke!!! Han burde dælme skamme sig og få en endefuld Hvis han er sådan, så er det nok bedst i er hver for sig, selvom det er meget hårdt at skulle indse Jeg tilgav i første omgang utroskab netop fordi jeg ikke kunne slippe ham, men anden gang han gjorder det gad jeg ikke være til grin mere!

Jeres søn bliver kan jo os mærke den er gal desværre, så det er bedre for jer alle at få en ny start hver for sig

Sådan tænker jeg også - men alligevel synes jeg det er SÅ hårdt. Især fordi han er sur på MIG - Selv om det egentlig burde være omvendt, men jeg KAN ikke være sur på ham. Det er simpelthen umuligt for mig

Anmeld

17. december 2010

CiSo

KÆMPE .. det er jeg ked af at hører! Held og lykke med det..

Anmeld

17. december 2010

eElak

Sees. skriver:

Nej nej NEJ!!  

En ting er at gå fra hinanden - jeg har været der.. Men at Emils far ikke engang vil kendes ved sin egen søn!!! 

Jeg føler godt nok med dig... 

Anmeld

17. december 2010

Lady Marion <3

Ked af at høre du er blevet alene ,,,

Prøv at læs hvad du skriver, du har ladet ham træde og pisse på dig   Det er jo ikke et ligeværdigt forhold ,  hvorfor har du fortjent at han bare må pisse på dig ???  Han accepterer dig ikke ,,

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.