Så skete det..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. december 2010

Koen.

Sees. skriver:

Jeg tror bare ikke jeg har hjerte eller samvittighed til at være vred på ham. Den indflydelse han har haft på mit liv, på godt og ondt, er ALT for dyrbar til at jeg kan være sur på ham

giv dig tid til at sørge og få lidt energi tilbage og tag så en dag af gangen andet er der ikke at gøre i starten, evt tag hjem til noget familie så du kan græde ud samtidig med lillemanden hygger sig og mærker knap så meget

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. december 2010

Lady Marion <3

Sees. skriver:

Åh, det er bare så meget nemmere sagt end gjort.
Jeg har også længe vidst at jeg ikke skulle finde mig i alt det jeg fandt mig i, men fra at erkende at det er forkert, og til at gøre noget ved det - Det er et KÆMPE skridt i mit hoved.

Hvis du var blevet sammen med ham havde du måtte finde dig i mere og mere for hver dag   Du var blevet møg ulykkelig og ville ikke føle du kunne komme ud af det igen ,, Vær glad for det skete nu søde   ved godt det er nemmere sagt end gjort .

Anmeld

17. december 2010

H+S Skjolgborg.

Muffi :o=) skriver:

Hvis du var blevet sammen med ham havde du måtte finde dig i mere og mere for hver dag   Du var blevet møg ulykkelig og ville ikke føle du kunne komme ud af det igen ,, Vær glad for det skete nu søde   ved godt det er nemmere sagt end gjort .

kan kun give dig ret...

Ja og værre og være ville man få det pysisk også fysisk.

Har også været der....

Anmeld

17. december 2010

H+S Skjolgborg.

Sees. skriver:

Åh, det er bare så meget nemmere sagt end gjort.
Jeg har også længe vidst at jeg ikke skulle finde mig i alt det jeg fandt mig i, men fra at erkende at det er forkert, og til at gøre noget ved det - Det er et KÆMPE skridt i mit hoved.

Det er mega svært har også slev været der med en søn for tidliger forhold + en lille ny med ham og jeg slutte det til sidste men ville ham stadig selvom han have gjort meget onde ting mod mig i ord som brug dog dit hovede slå skubbe mig..

men kan kun sig heller det slutte der ind vi ende med jeg blev kørte endnu mere pysisk ned selv selvmodre prøve jeg den 11 maj 2007 efter jeg vågne tænkte jeg F nej igen mand skal nogle sinde få mig så langt ned igen og jeg tog hånden om mit liv og var singel i 6 mdr tænk hvis vi stadig var sammen have vi måske endt med af slå hianden ihjel eller nået  i den stil..

Den dag i dag er vi venner og været det efter 6 mdr singel liv og vi samarbejde omkring vores datter.Det køre bare så godt syntes jeg.

liv er for kort til af lade en mand vinde og behandle en skidt...

håber han indse hva han har midste hved det her søde og han vågne op og behandler dig pænt osv om i ender samme igen eller ej..Skal man sgu tale pænt til hianden og det han har sagt til dig der så ville jeg sig fuck ham pt.....

Bare mine ord her fra

Stort knus til dig og din søn

Anmeld

17. december 2010

Louisiana

Det er jeg virkelig ked af  Ville ønske jeg kunne sige noget, der fik alle smerterne til at forsvinde.

Du får et stort kram

Anmeld

17. december 2010

Mira0911

Sees. skriver:

Det har været under opsejling længe, men nu skulle det ske.
Kæresten og jeg skulle ikke længere være sammen - Trods fælles fremtidsdrømme og nyt hus, skulle det slutte nu 

Et eller andet sted var vi egentlig nok enige om det, men nok mest ham. Jeg er jo en kæmper, og kæmper gerne for dem jeg elsker, men sådan skulle det ikke gå, og så måtte jeg jo give slip.

Øv... 

Sender dig et ordenligt kram... 

Tænker på dig Smuksak... 

Anmeld

18. december 2010

Becks

Sikken noget lort søde

Men at du har mistet glæden ved livet, og har tabt dog så meget som du har, så fortæller det mig at det ikke var et sundt forhold! Selvom det er rigtig hårdt lige nu, for det er uden tvivl, så giv dig selv lysten til livet for Emil´s og ikke mindst din egen skyld!

Giv ham paddehatten plads, skriv til ham, at du håber han stadig vil være en del af Emils liv, så han ikke oplever det svigt der er, han behøver ikke være der hver dag, måske bare én gang om måneden..

Selvom det virker som 1000 år i fremtiden, så bliver det bedre, og du vil komme videre.. Sorg på den ene eller anden måde, tager tid søde..

Knus herfra

Anmeld

18. december 2010

Sees

Tutter skriver:

Sikken noget lort søde

Men at du har mistet glæden ved livet, og har tabt dog så meget som du har, så fortæller det mig at det ikke var et sundt forhold! Selvom det er rigtig hårdt lige nu, for det er uden tvivl, så giv dig selv lysten til livet for Emil´s og ikke mindst din egen skyld!

Giv ham paddehatten plads, skriv til ham, at du håber han stadig vil være en del af Emils liv, så han ikke oplever det svigt der er, han behøver ikke være der hver dag, måske bare én gang om måneden..

Selvom det virker som 1000 år i fremtiden, så bliver det bedre, og du vil komme videre.. Sorg på den ene eller anden måde, tager tid søde..

Knus herfra

Hvor er du sød!
Ja, det er I sgu da alle sammen

Det er sindsygt hårdt - Men lige nu tror jeg sgu bare han får lov at sejle i sin egen sø.
Han skal have respekt for mig, inden han nærmer sig mig igen.
Har han ikke respekt for mig, så har han jo heller ikke for mit barn.

Det der gjorde mest ondt, var at bede om at få hans julegave, fra Emil, igen. Synes ikke han fortjente den, når han sagde som han gjorde.
Jeg gav ham den før tid, for jeg kunne simpelthen ikke lade være.
Det var en fotobog med masser af billede af de to, og så dette digt:

"Jeg er lykkelig over at du er min far.
En far som dig er der ingen der har.

Du kan skælde, du kan grine, du kan tørre mine tårer væk.
Du er der når det er sjovt, du er der når det ikke er let.

Jeg glæder mig til jeg bliver stor, og mine kammerater skal se,
At jeg har verdens sejeste far - Og sådan er det!

For du er verdens bedste far -
Du er det bedste jeg ved.
Jeg elsker dig utrolig højt -
Jeg elsker dig til uendelighed!"

Anmeld

18. december 2010

Becks

Sees. skriver:

Hvor er du sød!
Ja, det er I sgu da alle sammen

Det er sindsygt hårdt - Men lige nu tror jeg sgu bare han får lov at sejle i sin egen sø.
Han skal have respekt for mig, inden han nærmer sig mig igen.
Har han ikke respekt for mig, så har han jo heller ikke for mit barn.

Det der gjorde mest ondt, var at bede om at få hans julegave, fra Emil, igen. Synes ikke han fortjente den, når han sagde som han gjorde.
Jeg gav ham den før tid, for jeg kunne simpelthen ikke lade være.
Det var en fotobog med masser af billede af de to, og så dette digt:

"Jeg er lykkelig over at du er min far.
En far som dig er der ingen der har.

Du kan skælde, du kan grine, du kan tørre mine tårer væk.
Du er der når det er sjovt, du er der når det ikke er let.

Jeg glæder mig til jeg bliver stor, og mine kammerater skal se,
At jeg har verdens sejeste far - Og sådan er det!

For du er verdens bedste far -
Du er det bedste jeg ved.
Jeg elsker dig utrolig højt -
Jeg elsker dig til uendelighed!"

Super smukt digt, men du har ret, han fortjener den ikke! Ikke så længe han opfører sig sådan

Alt kærlighed og krammere til dig smukke

Anmeld

18. december 2010

Louisiana

Sees. skriver:

Jeg synes jo jeg har givet ham RIGTIG meget plads.
Jeg har ladet ham træde og pisse på mig - Komme 4 timer for sent til aftaler, ladet ham ignorere mig.
Har prøvet at have en aftale med ham, som han ikke overholdte, og samtidig lod han ikke høre fra sig i 1½ døgn, men forleden dag fik jeg bare nok og han fik et møgfald uden lige, og det var så det der gjorde at jeg fik beskeden idag
"Jeg har ikke plads til dig og Emil i mit liv - Det eneste der fungere for mig lige nu er at drikke og flygte fra virkeligheden, og der er der ikke plads til jer, og den respekt du forventer. I skal ikke være i mit liv mere"

WHAT??!!  Det sagde han simpelthen bare IKKE!!?? Nej, hvor er det groft!! Om han vil det eller ej, så har han bare slet ikke FORTJENT, at have jer!

Det der med ikke at overholde aftaler og ikke lade hører fra sig i 1½ døgn er slet, slet ikke i orden! Og det er da også bare at fortælle dig, at han vil skide dig et stykke - undskyld jeg er så ærlig, håber det er okay..? Det er simpelthen under lavmålet, at opfører sig sådan... Du har fortjent så meget bedre, og det har din søn også. Han har valgt at melde sig ud, og han har vidst heller ikke fortjent bedre end at undvære jer - klaphat! Han skal tids nok opdage hvad han har mistet, og så håber jeg du er stærk nok til, at holde døren lukket, for han har slet ikke fortjent jer. Torsk!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.