Så skete det..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.276 visninger
46 svar
0 synes godt om
17. december 2010

Sees

Det har været under opsejling længe, men nu skulle det ske.
Kæresten og jeg skulle ikke længere være sammen - Trods fælles fremtidsdrømme og nyt hus, skulle det slutte nu 

Et eller andet sted var vi egentlig nok enige om det, men nok mest ham. Jeg er jo en kæmper, og kæmper gerne for dem jeg elsker, men sådan skulle det ikke gå, og så måtte jeg jo give slip.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. december 2010

dorthemus

Øv...stort kram til dig

Anmeld

17. december 2010

Frk. Himmelblå

Lykken venter lige om hjørnet .

Anmeld

17. december 2010

Anette&Sophia

ih. kæmpe trøste krammer her fra

Anmeld

17. december 2010

Sees

SeptemberBaby skriver:

Lykken venter lige om hjørnet .

Gid jeg kunne se det.
Siden alt det her usikkerhed begyndte (for ca. 2 mdr siden) har jeg tabt mig 14 kilo, jeg har mistet appetitten, og lysten til at smile og grine.
Jeg føler mig utrolig såret, og utrolig lidt værd.
Især fordi han vælger at reagere som han gør - ved at virke ligeglad, og gå på druk.

Hvorfor er der ikke en kategori herinde der hedder "Kvinde søger mage?"

Anmeld

17. december 2010

elluL

Sender et kæmpe kram til dig

Anmeld

17. december 2010

Sofia

Det er jeg ked af at høre, må være virkelig svært at stå i den situation, selvom det måske er for det bedste. Sender et stort knus

Anmeld

17. december 2010

Baby2010/2013

Sees. skriver:

Gid jeg kunne se det.
Siden alt det her usikkerhed begyndte (for ca. 2 mdr siden) har jeg tabt mig 14 kilo, jeg har mistet appetitten, og lysten til at smile og grine.
Især fordi han vælger at reagere som han gør - ved at virke ligeglad, og gå på druk.

Man kan ikke bebrejde dig, gi' dig selv lov til at have disse tanker og følelser, er sikker på du nok skal komme igen - husk på, vi er jo det stærke køn

Anmeld

17. december 2010

Sees

BabyDec2010 skriver:

Man kan ikke bebrejde dig, gi' dig selv lov til at have disse tanker og følelser, er sikker på du nok skal komme igen - husk på, vi er jo det stærke køn

Ja, vi er det stærke køn - Det er vel også bedre at lade sig selv mærke følelserne, end at drikke og gemme dem væk, ikk?
Dog må jeg indrømme at jeg lidt misunder ham.
Jeg kunne også godt tænke mig at prøve og flygte fra virkeligheden bare lidt.

Anmeld

17. december 2010

Koen.

Sees. skriver:

• Gid jeg kunne se det.

Kæmpe har lige præcis været igennem det samme, og Lærkes far reagere på samme måde

Det er et hårdt slag når kærligheden knuses, men du skal nok klare det og komme ovenpå igen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.