Hvordan fortalte I kæresten, at han skulle være farmand?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. december 2010

PernilleB

Louisiana28 skriver:

Jeg kan faktisk ikke helt huske farven... Men jeg kan lige prøve at vise dit billede til min mor, hun kan sikkert huske det. Men blå var den da... Og så havde hun også en grøn, mener jeg  Jeg aner ikke hvor min mormor og morfar havde dem fra...

de hedder en Klukflaske. Men ved de lavede dem på holmegaard... men ik alle farver var tilgængelige... men når de lukkede ned så fik de ansatte lov til a ekspermentere..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. december 2010

Louisiana

PernilleB skriver:

de hedder en Klukflaske. Men ved de lavede dem på holmegaard... men ik alle farver var tilgængelige... men når de lukkede ned så fik de ansatte lov til a ekspermentere..

Nu har jeg ringet til både min mor og min moster, men ingen af dem ved hvor de havde dem fra  Min mor har arvet den blå, så næste gang jeg er derude, kan jeg da lige tage et billede af den og vise dig  

Anmeld

18. december 2010

PernilleB

Louisiana28 skriver:

Nu har jeg ringet til både min mor og min moster, men ingen af dem ved hvor de havde dem fra  Min mor har arvet den blå, så næste gang jeg er derude, kan jeg da lige tage et billede af den og vise dig  

Oki doiki...

Anmeld

18. december 2010

Lullaby

1 gang købte vi en test og så var han på badeværelset med mig da den viste 2 streger efter 1 min. 2 gang ringede jeg på hans arbejde. Jeg var gået 14 dage over og aftenen forinden havde den været negativ men da jeg vågnede fra min middagslur og mensen stadig ikke var kommet testede jeg igen og der dukkede 2 streg op (meget spinkel men den var der) så kunne jeg ikke vente og ringede ham op midt i et kundebesøg

Anmeld

19. december 2010

Maalene

Louisiana28 skriver:

Tak, jeg håber også, at det bliver snart

Sikke en fin måde, at fortælle det på  Det er muligt jeg efterligner dig lidt, når tiden engang er  Hvilke ledetråde lavede du??

Det lydder som en go' idé

Det var sådan noget: "Kig i skuffen under mikroovnen", og her lå så en ny seddel med f.eks. "Kig i bruseren på badeværelset ovenpå" osv...

Så han kom rundt i hele huset, op og ned, op og ned

Anmeld

19. december 2010

Louisiana

Maalene skriver:

Det lydder som en go' idé

Det var sådan noget: "Kig i skuffen under mikroovnen", og her lå så en ny seddel med f.eks. "Kig i bruseren på badeværelset ovenpå" osv...

Så han kom rundt i hele huset, op og ned, op og ned

Tihi, det tror jeg, at jeg vil gøre  Tak for tippet

Anmeld

19. december 2010

Tystys14

Her var det desværre ham der regnede det ud... da vi var på ferie i egypten, og jeg to dage efter vi kom der ned ikke lavede andet end at knække mig...  troede bare jeg havde fået solstik eller hedeslag, da jeg har det svært med varme... men det syntes kæresten ikke var helt sikkert, så han købte en test i egypten (de koster kun 10 danske kroner der nede... snyd ikke?), var lige ved at rive hovedet af ham da han gav mig den, da vi kun havde haft et uheld...  nåde dog ikke at tage den, før jeg kom på hospitalet, da jeg var ved at være dehydreret af varmen og ikke kunne holde væske i mig...   der fandt de hurtigt ud af jeg var 5+3 henne...  vi glode lige dumt på hinanden... hihi det sjovt at tænke tilbage på.

Anmeld

19. december 2010

Silas&Mille

Jeg havde selv gået og leget meget med tanken om hvordan jeg skulle fortælle ham det når jeg stod med to streger. 

Men efter 2 år og 3 måneders kamp, ni dage over tiden og en kæreste der kender min cyklus ret godt efterhånden, kunne jeg ikke andet end at stå op en søndag morgen kl 6:30 (kunne ikke rigtig sove den nat for vi havde snakket om det om lørdagen at der nok var et eller andet for ni dage var jo lang tid), tage en test og løbe tudende ind og vække ham og så vise ham testen 

Anmeld

3. januar 2011

Louisiana

PernilleB skriver:

Oki doiki...

Så fik jeg endelig taget billeder af min mormors klukflaske

Den er vist ikke lige så blå som din, men den er lidt mørkere end på billedet. Min moster har den anden, som er uden farve.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

3. januar 2011

PernilleB

Louisiana28 skriver:

Så fik jeg endelig taget billeder af min mormors klukflaske

Den er vist ikke lige så blå som din, men den er lidt mørkere end på billedet. Min moster har den anden, som er uden farve.

neejh, hehe... min osse unik lavet til mig... lol... men farven er tæt på... synes de er meget fine... elsker sjove flasker... jeg samlede engang på sådan noget blåt glas.... havde satme meget...!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.