Hvordan fortalte I kæresten, at han skulle være farmand?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. december 2010

mortilnoahogmelina

Louisiana28 skriver:

Jeg tænker ofte over hvordan jeg skal fortælle manden, at han skal være far (når det engang sker, at jeg bliver gravid), men jeg er bare helt forladt for fantasi på det punkt

Hvordan fortalte I det? Og dem der endnu ikke er gravide endnu - hvordan vil I fortælle det?

Det er muligt, at svare anonymt

Jeg gik  ind og stak testen "op" i hovedet på ham , han lå nemlig og sov .

Jeg kan love dig for han vågnede op - men han smilede bare over hele kryderen , og blev vildt glad

Nogen gange vile jeg gerne have fortalt det anderledes , men han var hjemem og jeg kunne bare ikk vente med at sige det , nogen skulle jeg jo dele det med ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. december 2010

karina pigen

jeg blev gravid i en pause fra kunstig befrugtning, så det kom bag på os.. min periode udblev men det var slet ik unormalt hos mig sprang tit hver anden periode over, så tænkte bare det var  samme historie som altid.. jeg sagde ik noget til manden , men som altid tog jeg en test.  min æreste var til noget kursus , et vigtig kursus med en stor prøve, og ja han var jo ik kalr over at jeg ville tag denne test.. men det gjorde jeg så var ignag med at gør rent, tissede lige på den og forsatte. vendte tilbage 15 efter, og til min store overraskelse var den positiv..

det var mors dag iår, så ja jeg ringede lidt i panik og i chok til min mor ønskede hende glæder mor og mormors dag.. og tudede lidt.

jeg vidste at kæresten tjekkede smser men ik tog sin telefon..så jeg sendte et billed, hvor der stod.. ved du hvad dette betyder??

svaret: hvaD?, hvad mener du

jeg svarede: du skal være far...smil

hvor efter han ringede og var vild glad, og resten af dagen kunne han ik helt konsetere sig om kursuset eller den store prøve ( som han selvfølgelig bestod)..... det var nok mit livs længste dag, især fordi jeg bare ventede på at kæreste kom hjem så vi kunne se hinanden i øjene med glæden over vi endelig efter 4½ år skulle være forældre...

og nu er der under 3 uger til termin..

Anmeld

17. december 2010

Anette&Sophia

jeg kunne godt finde på at lave en t-shirt til ham med teksten "jeg skal være far" - det syntes jeg kunne være lidt sjovt. ( vi har dårlige humor hjemme ved os )

og til bedsteforældrene ( ihvert fald min far og min "onde onde" sted mor ( ) - tror jeg at vi vil invitere dem på middag, og så lave bordkort - hvor endten på bagsiden eller indenunder står morfar og mormor, eller vente til efter første scanning, og så give dem en kuvert med et scannings billede.

vi kan godt lide pludselige overraskelser hjemme ved os eller jeg kan

Anmeld

17. december 2010

Anonym

Vi planlægger baby til sommer, og har allerede sidste sommer købt de sødste støvler til en lille baby - sådan lidt bamsestøvler til begge køn 

De ligger pt godt gemt, men når projektet går igang, vil jeg pakke den ind og give ham den som gave, når der er de to streger, og lade ham gætte det af sig selv 

Anmeld

17. december 2010

businesstigger

Jeg sendte ham en MMS med billede af vores søn med en trøje på hvor der stod "jeg skal være storebror!"

Anmeld

17. december 2010

ESV

Tror jeg var ret mundlam da jeg ringede fra arb. og fortalte ham det..

Var på p-piller og vi havde ikke engang været sammen i 3 måneder da jeg fandt ud af jeg var gravid..

Anmeld

17. december 2010

Isabella_mor

jeg kom til at panikke helt vildt og ville bare have han skulle vide det med det samme så uden at tænke over hvor fesent det end var, så sendte jeg ham bare en sms...!!  ret dårligt gjort, jeg ville gerne have overrasket ham og set hans ansigtsudtryk osv.. men det kom jeg slet ikke til... øv øv..

Anmeld

17. december 2010

Den lykkelige

Jeg havde smidt p-pillerne efter 11 år og vi tænkte der ville gå lang tid inden der var noget som ville ske..

Jeg havde så i to dage haft en underlig fornemmelse, haft kvalme og bare lidt ved siden af mig selv.. Vi havde faktisk slet ikke tænkt på det kunne være realistisk eller at det allerede kunne ske og havde ikke snakket om det.. Men sagde om han ikke kunne køre mig på apotektet inden de lukkede fordi jeg bare MÅTTE have en graviditets test, jeg kunne bare mærke noget var anderledes.. han sagde bare "arh men de lukker jo om en halv time og det kan umulig være det du mærker".. Sagde så at jeg bare skulle derop og vi skulle køre NUUUU.. Så da vi kom hjem gik jeg på toilettet og tog den.. Inden sagde jeg til ham "hvis den viser positiv så skriger jeg helt vildt højt af glæde"... Jeg tog den.. der gik ikke andet end nogle sekunder før den viste bragende positiv.. Blev helt paf, tog mine bukser på.. Gik ind i stuen, stoppede op og stod bare der og gloede og anede ikke hvad jeg skulle sige.. gloede bare på testen i hånden.. Han sagde så "nå du skriger ikke, så må vi prøve videre".. Jeg begyndte at smile og grine helt vildt og viste ham testen.. Han blev VILDT overrasket og det kom noget bagpå ham.. selvom det var fuldt ud planlagt.. resten af dagen var bare fantastisk  Nu er jeg i uge 30 og vi GLÆDER os!!!!

Anmeld

17. december 2010

Louisiana

Tak for alle de gode idéer, der er nogle rigtig gode imellem  Er vild med den dér med billedrammen

Er der flere??

Anmeld

17. december 2010

PernilleB

Louisiana28 skriver:

Tak for alle de gode idéer, der er nogle rigtig gode imellem  Er vild med den dér med billedrammen

Er der flere??

Jeg lavede klassikeren..!!! En KÆMPE bunke baby tøj spredt i hele lejligheden..!!! ALLE steder... han var hos bedemanden fordi hans morfar lige var gået bort... og skerv til ham jeg nok skulle gøre ham glad når han kom hejm... og det blev han!!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.