jeg blev gravid i en pause fra kunstig befrugtning, så det kom bag på os.. min periode udblev men det var slet ik unormalt hos mig sprang tit hver anden periode over, så tænkte bare det var samme historie som altid.. jeg sagde ik noget til manden , men som altid tog jeg en test. min æreste var til noget kursus , et vigtig kursus med en stor prøve, og ja han var jo ik kalr over at jeg ville tag denne test.. men det gjorde jeg så var ignag med at gør rent, tissede lige på den og forsatte. vendte tilbage 15 efter, og til min store overraskelse var den positiv..
det var mors dag iår, så ja jeg ringede lidt i panik og i chok til min mor ønskede hende glæder mor og mormors dag.. og tudede lidt.
jeg vidste at kæresten tjekkede smser men ik tog sin telefon..så jeg sendte et billed, hvor der stod.. ved du hvad dette betyder??
svaret: hvaD?, hvad mener du
jeg svarede: du skal være far...smil
hvor efter han ringede og var vild glad, og resten af dagen kunne han ik helt konsetere sig om kursuset eller den store prøve ( som han selvfølgelig bestod)..... det var nok mit livs længste dag, især fordi jeg bare ventede på at kæreste kom hjem så vi kunne se hinanden i øjene med glæden over vi endelig efter 4½ år skulle være forældre...
og nu er der under 3 uger til termin..
Anmeld