Hvordan fortalte I kæresten, at han skulle være farmand?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

42.405 visninger
50 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
17. december 2010

Louisiana

Jeg tænker ofte over hvordan jeg skal fortælle manden, at han skal være far (når det engang sker, at jeg bliver gravid), men jeg er bare helt forladt for fantasi på det punkt

Hvordan fortalte I det? Og dem der endnu ikke er gravide endnu - hvordan vil I fortælle det?

Det er muligt, at svare anonymt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. december 2010

Noneother

Tror jeg startede med ordene: Nu skal du ikke flippe ud, men....

Han var så heller ikke ligefrem "manden" *GG*

Anmeld

17. december 2010

Frøken J.

Louisiana28 skriver:

Jeg tænker ofte over hvordan jeg skal fortælle manden, at han skal være far (når det engang sker, at jeg bliver gravid), men jeg er bare helt forladt for fantasi på det punkt

Hvordan fortalte I det? Og dem der endnu ikke er gravide endnu - hvordan vil I fortælle det?

Altså nu er vi jo enige om projektet og er lige ivrige, så jeg tror bare jeg ville komme rendende ind med testen og sige "jeg er gravid!" - Jeg tror jeg ville være for lykkelig til at begynde at finde på alle mulige smarte måder at sige det på. Hehe

Anmeld

17. december 2010

Trine89

Louisiana28 skriver:

Jeg købte en Ramme og så skrev jeg på et stykke papir et lille digt som han fik.

i digtet stod der : 

Du kan ikke med det sammen
fyldet få til denne ramme

men til august næste år
du et dugfrisk billede får

for stroken den vil komme
inden sommeren er omme

(den retter man jo så bare til så den passe til når man har termin)

Han blev vildt overrasket og glad, og kunne samtidig ikke helt forstå at det var rigtig.  

Anmeld

17. december 2010

Ryberg

Vi havde fælles købt en test da vi havde været til møde i vores bank, det var bare en "for en sikkerheds skyld test", da jeg havde haft det lidt underligt i 14 dages tid...

dagen efter skriver han så til mig, om jeg har fået taget testen... nøøøøhh.... men det gjorde jeg så...

2 streger, og jeg skrev det faktisk bare på en sms til ham... (det var jo ikke planlagt)..

"Der er 2 streger"..... "hva vil det sige" .... "Du skal være far"...

hans svar var lidt a la..

"YIIIIIIIIIRRRRRR WHOS THE MAAAAN... YES!!! Det hele dirrer på mig lige nu.... aj hvor vildt!!! "

Jeg tror, at hvis det skulle ske igen... at jeg blev gravid... så tror jeg at jeg ville lave en rudekuvert til ham med et storkebrev i, hvor der så er en kæmpe "regning" på.. han hader nemlig rudekuverter.. og han siger altid "åhh nej, hva nu" ...

Aj.. jeg ved det ikke... tror bare det skal fortælles med det samme

Anmeld

17. december 2010

A&F

Da jeg fandt ud af, at jeg er gravid, købte jeg en lille aflang gaveæske til at lægge min graviditetstest ned i, og så købte jeg en body fra H&M, hvor der står I love dad på. Jeg lagde det under hans dyne inden han kom hjem, og da vi så skulle i seng og han træk dynen væk fik han sig en dejlig overraskelse.

Held og lykke med pb

Anmeld

17. december 2010

Benjamins'mor

Min kæreste og jeg havde sex, da jeg pludseligt skulle tisse helt vildt. Da jeg så ville gå på toilet sagde han at jeg lige skulle prøve at tage en test (det var ikke planlagt, men havde ikke haft mens i laaaaaaangtid, men alle forrige tests havde været negative). Jeg tissede så på den der g-test, og lagde den i de 3 min. da jeg så den sagde positiv. Jeg gik ind med testen til ham og han kiggede bare på mig. Jeg ringede næste morgen til lægen og fik en tid, de sagde så også jeg var gravid og blev sendt akut til scanning. Og der var jeg så allerede 12+3.

Anmeld

17. december 2010

Anonym

jeg svare lige ano da mig og faderen ikk er sammen mere og han skal ikk hænges ud på nettet(;hovedet,

men lige historien, havde ikke mærket noget underligt. ikke noget som helst, over´

men vi holdte nytår og jeg drak men blevog ked og plejer jeg ikke når jeg drikker

så 3 dage efter nytår fik jeg smidt en test direkte i hovedet og mener seriøst i hovdet. om at jeg kraftedeme skulle tage den lorte test for han ville vide hvad fanden der var galt med mig for han ville ikke have en kæreste som ikke kunne hygge sig når hun drak,

nå men jeg tissede på de skide test og var sikker på den ville vise negativ, men ville ikke igge så lagde de på badeværrelset og sagde han kunne kigge for jeg vidste jo godt hvad den ville vise, nå men jeg lagde på sofaen neden under, og så  råbte han du er kraftedeme gravid!!!

jeg gik helt i chok for han var ikke den eneste ene og vidste vi snart ville gå fra hinanden, men var 14 uger henne og havde haft min mens reglmessig og taget mine p-piller præsis hver dag,

sorry grimme ord men var ordret om hvad han sagde,

Anmeld

17. december 2010

Rockertand

Louisiana28 skriver:

En STOR anbefaling til jer alle:

Hos os tester manden og jeg sammen - vi er sammen om projektet, og han er der 100% ligegyldigt hvad udfaldet bliver.

Han har været med til at sidde og vente på II, som ikke kom, og han har prøvet at sidde med en digital-test, der pludselig viste "gravid", og han var helt rundt på gulvet.

Anmeld

17. december 2010

A&F

En STOR anbefaling til jer alle:

Hos os tester manden og jeg sammen - vi er sammen om projektet, og han er der 100% ligegyldigt hvad udfaldet bliver.

Han har været med til at sidde og vente på II, som ikke kom, og han har prøvet at sidde med en digital-test, der pludselig viste "gravid", og han var helt rundt på gulvet.

Altså min mand og jeg var enige om at starte pb. Så jeg testede for sjov(da jeg ikke regnede med at blive gravid så hurtigt), og da viste den sig overraskende positiv ganske tidligt, var ik særligt langt henne. Så jeg har det meget godt med at manden fik sig en lille gave.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.