Hvordan fortalte I kæresten, at han skulle være farmand?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. december 2010

Louisiana

PernilleB skriver:

Jeg lavede klassikeren..!!! En KÆMPE bunke baby tøj spredt i hele lejligheden..!!! ALLE steder... han var hos bedemanden fordi hans morfar lige var gået bort... og skerv til ham jeg nok skulle gøre ham glad når han kom hejm... og det blev han!!!!

Er det en klassiker..? Den har jeg aldrig hørt om... Men sjovt påfund  Hvor havde du dog alt det babytøj fra?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. december 2010

Maalene

Louisiana28 skriver:

Jeg tænker ofte over hvordan jeg skal fortælle manden, at han skal være far (når det engang sker, at jeg bliver gravid), men jeg er bare helt forladt for fantasi på det punkt

Hvordan fortalte I det? Og dem der endnu ikke er gravide endnu - hvordan vil I fortælle det?

Det er muligt, at svare anonymt

Krydser alt jeg kan for, at du snart får lov til at overbringe ham dej dejlige nyhed

Her kan du se, hvordan jeg fortalte manden det, da det jeg havde flere positive teste i september:

https://www.baby.dk/debat/64123pi1/graviditet/saa-h ar-kaeresten-faaet-overbragt-nyheden-.aspx

Anmeld

18. december 2010

Louisiana

Maalene skriver:

Krydser alt jeg kan for, at du snart får lov til at overbringe ham dej dejlige nyhed

Her kan du se, hvordan jeg fortalte manden det, da det jeg havde flere positive teste i september:

https://www.baby.dk/debat/64123pi1/graviditet/saa-h ar-kaeresten-faaet-overbragt-nyheden-.aspx

Tak, jeg håber også, at det bliver snart

Sikke en fin måde, at fortælle det på  Det er muligt jeg efterligner dig lidt, når tiden engang er  Hvilke ledetråde lavede du??

Anmeld

18. december 2010

Lou87

Louisiana28 skriver:

Jeg tænker ofte over hvordan jeg skal fortælle manden, at han skal være far (når det engang sker, at jeg bliver gravid), men jeg er bare helt forladt for fantasi på det punkt

Hvordan fortalte I det? Og dem der endnu ikke er gravide endnu - hvordan vil I fortælle det?

Det er muligt, at svare anonymt

Vores datter var også planlagt og aftalt, så han så det jo nok komme Men jeg kan huske jeg havde flere ideer i hovedet for at ville overraske ham alligevel.. så som og sætte selvlysende stjerner i loftet, med DU SKAL VÆRE . . . Men tror jeg gemmer den til næste gang.. For det endte med vi begge havde købt en test for at ville teste netop den hersens dag (jeg var 3-4 dage over tid) og vi sku op og spise hos hans forældre. Han havde købt i tilfælde af jeg ikk kunne nå det.. Men jeg nåede det og sad bare hele vejen i bilen derop og sang med på sange og smilede og rev min kæreste til side ved første mulighed hos hans forældre og smilte til ham og sagde: jeg har taget en... og han sagde: hva viste den.. mig: positiv! og han smilede bare og vi krammede og skyndte os så tilbage til bordet inden nogen kom og opdagede os
Vores forældre fik det først at vide senere, med en kuglepen til dem hver med deres nye titel på. Det var ellers også en sjov oplevelse og se dem få dem

Anmeld

18. december 2010

9510

1. gang ringede jeg til ham da han var i Finland, han blev super glad, men var også lidt træt af at han ikke lige kunne komme hjem til mig før 3. uger senere

2. gang skreg jeg og hylede helt vildt for vi havde prøvet i mange mange år,, han sad med morgenkaffen og var bare ligbleg og så tudede vi sammen, for vi havde virkelig kæmpet og var indstillet til hjælp

Anmeld

18. december 2010

_-Kathrine-_

Jeg testede MEGET svagt positivt en morgen, og vidste ikke helt om jeg skulle skrive det til ham eller om jeg skulle vente med at sige det til jeg kom hjem.... Kunne selvfølgelig ikke vente, så jeg skrev til ham at nu skulle han ikke blive alt for glad, men jeg havde testet og den var svagt positiv og slet ikke sikkert at den var der.... Da jeg så fik fri viste jeg ham den og det gik mere og mere op for os at vi skulle være forældre...   Efter et par dage var stregen meget tydelig og der var INGEN tvivl

Anmeld

18. december 2010

PernilleB

Louisiana28 skriver:

Er det en klassiker..? Den har jeg aldrig hørt om... Men sjovt påfund  Hvor havde du dog alt det babytøj fra?

Hihi... jeg har altid været svag for nuttet babytøj, og har været skruk i 1 år... og vi ville gerne så vi prøvede bare... men var ikk forberedt på a det gik så hurtigt...  stoppede på piller. bum 1 mdr efter TYK... og da havde vi været kærester i 2½ mdr..  men vi vidste godt det skulle være os..

Men havde samlet på babytøj i 5 år... så havde rimelig meget...

Anmeld

18. december 2010

Louisiana

PernilleB skriver:

Hihi... jeg har altid været svag for nuttet babytøj, og har været skruk i 1 år... og vi ville gerne så vi prøvede bare... men var ikk forberedt på a det gik så hurtigt...  stoppede på piller. bum 1 mdr efter TYK... og da havde vi været kærester i 2½ mdr..  men vi vidste godt det skulle være os..

Men havde samlet på babytøj i 5 år... så havde rimelig meget...

Ja, hold da op, så må der ha været meget babytøj

Anmeld

18. december 2010

PernilleB

Louisiana28 skriver:

Ja, hold da op, så må der ha været meget babytøj

Åhh ja...!!! Her er to billeder op a trappen... bare et eksempel

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

18. december 2010

Anonym

Min kæreste og jeg havde prøvet at blive gravide i 8 mdr. Jeg havde fri på min testdag i Oktober og min kæreste var på arbejde. Jeg tog testen om morgenen men gik ud fra at den var negativ som den har været de forige gange. Men den var sgu POSITIV!!  Mit hjerte hamrede derud ad og viste ikke hvor jeg skulle gøre af mig selv af bare lykke. Jeg kunne ikke vente med at fortælle det, så ringede til kæresten og sagde "jeg har en god nyhed, du skal være far!!" Der var stille i en anden ende men så sagde han "ej hvor godt, ej hvor fedt!!" Da han kom hjem lavede vi ikke andet end at kramme og smile til hinanden for vi kunne slet ikke forstå at det endelig var sket

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.