Hvordan fortalte I kæresten, at han skulle være farmand?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. december 2010

Louisiana

PernilleB skriver:

Åhh ja...!!! Her er to billeder op a trappen... bare et eksempel

Hvor fint  Det må ha taget dig et godt stykke tid, at hænge alt det op  Noget helt andet... Den flaske, eller karaffel, der står på trappen, sådan én havde min mormor også... Eller, hun havde nogle stykker

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. december 2010

K.Rehder

Herhjemme var graviditeten helt planlagt, så jeg kunne ikke rigtig skjule det, eller overraske ham. Vi havde det lidt på fornemmelsen da jeg lige pludselig havde lyst til karrysild og jeg har ALDRIG nogensinde før har kunne li sild...hehe

Så vi kørte sammen ned og købte en test.

Da vi kom hjem satte han sig i soveværelset og ventede på at jeg tog testen. Så snart jeg havde taget den, gik jeg ud og hentede ham så vi kunne se resultatet sammen Og ganske rigtigt og ganske som håbet...den var positiv

Synes det var enormt dejligt at få resultatet sammen, da han jo var en lige så stor en del af det hele og ønskede det lige så meget som jeg (hvis ikke mere)

Held og lykke med hele projektet.  fingre for jer

Anmeld

18. december 2010

Aprilmor11

Du kunne købe nogen små sutsko eller noget andet til en baby, og så den positivegraviditetstest .. Det er en fantastisk måde

Anmeld

18. december 2010

signe.

Louisiana28 skriver:

Jeg tænker ofte over hvordan jeg skal fortælle manden, at han skal være far (når det engang sker, at jeg bliver gravid), men jeg er bare helt forladt for fantasi på det punkt

Hvordan fortalte I det? Og dem der endnu ikke er gravide endnu - hvordan vil I fortælle det?

Det er muligt, at svare anonymt

prøv at læse i barnets bog på min profil... det er nemlig en lidt sjov historie

Anmeld

18. december 2010

PernilleB

Louisiana28 skriver:

Hvor fint  Det må ha taget dig et godt stykke tid, at hænge alt det op  Noget helt andet... Den flaske, eller karaffel, der står på trappen, sådan én havde min mormor også... Eller, hun havde nogle stykker

I samme mørkeblå..??? min er special lavet a min gudfar som arbejdede på holmegaard... fik den i konfirmations gave...

Anmeld

18. december 2010

Angel

Ja jeg behøvede så ikke sige noget, han kom bare hjem og kiggede på mig og sagde "hvad er der med dig? Du ser glad ud" jeg smilede bare og sagde "gør jeg det? det er jeg også" og så spurgte han om han sku være far.
Vi havde prøvet 8 måneder, men han vidste ikke hvornår jeg ville/skulle teste, så det var ret pudsigt at han bare ku se det på mig

Anmeld

18. december 2010

Rosa

Her var det ham der fortalte mig at jeg var gravid  Han var der da jeg dyppede testen, og så lod jeg den ligge på badeværelset og gik ind i stuen for at vente. Efter et øjeblik kom han ind med den i hånden - den var blevet bragende positiv med det samme. Så stod han der og smilede fåret med tispinden i hånden mens jeg spurgte "Hvad er der? ER der noget????"  Årrh, det var fedt!!! 

Anmeld

18. december 2010

Bryndis

Her sad vi og spiste aftensmad hvor manden spurgte om jeg skulle have mere og spise hvor jeg siger 'ja, jeg spiser jo for to.' Hvor han bare siger ja ja. Og jeg siger igen 'jamen det gør jeg' Manden: ja ja. Mig: Det gør jeg altså. Manden: Hvad er det du siger? Mig: Ja jeg spiser for to. Manden: Det tror jeg ikk på. Mig: Så se de to tester jeg har taget i dag. Manden: Fuck....... (lang tænke pause) Fuck.....

Det var ikke planlagt og tidspunktet var ikke lige det rigtige men han blev da glad for det efter nogle dage Og det var vores andet barn.

Anmeld

18. december 2010

Louisiana

PernilleB skriver:

I samme mørkeblå..??? min er special lavet a min gudfar som arbejdede på holmegaard... fik den i konfirmations gave...

Jeg kan faktisk ikke helt huske farven... Men jeg kan lige prøve at vise dit billede til min mor, hun kan sikkert huske det. Men blå var den da... Og så havde hun også en grøn, mener jeg  Jeg aner ikke hvor min mormor og morfar havde dem fra...

Anmeld

18. december 2010

mullesmith2

Jeg fortalte det lige efter jeg havde testet positiv, kæresten lagde stadig i sengen og jeg kom ind i soveværelset og stod i døren og han kiggede op på mig og spurgte om der var noget (altså på testen) og jeg sagde bare "det tror jeg" hihi og så var det ligesom det hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.