FrkT skriver:
Jeg kunne godt tænke mig at høre hvad I ønsker jer allermest i år i julegave, altså ting på jeres ønskesedler (hvis I laver sådan nogle)? Ikke verdensfred eller at jeres familie har det godt osv. osv., da det er naturlige ting som alle vel ønsker, men en fysisk genstand som I ønsker jer 
Jeg ønsker mig rigtig meget sådan en multifunktionsmaskine med printer, scanner og kopimaskinefunktion. Jeg har så mange billeder jeg gerne vil have lagt ind på computeren, så jeg savner at have en scanner. Og vores printer er gammel og printer ret grimt efterhånden - og er så OGSÅ rendt tør for blæk som vi ikke gider ofre penge på til sådan en gammel sag. Så det er det der står øverst på min ønskeseddel i år 
hmm tja jeg ønskede meget et kamera og videokamera, til når den lille kommer, og det blev vi enige om at give hinanden i jule/fødselsdagsgave, så jeg har fået mit ønske opfyldt
ud over dte, skulle mit ønske være, jeg ville få en pension indne jeg går på barsel, så jeg snart kunne få lov at få ro, men tror ikke det sker før jeg engang er fædig med barsel, og frygter jo så, de igen igen vil sende mig ud. Så jeg ønsker mig mere end noget andet, at få min pension 
men det er jo så ikke en fysisk ting, men stadig noget jeg virkelig ønsker mig, og håber går igennem 
Sådan en er også bare guld værd, jeg har en fra HP og alle mine jeg har haft gennem tidne har været fra hp, og dem kan jeg virkelig anbefale, men jeg håber da meget du får din 3 i 1 
Anmeld