Dit allerstørste julegaveønske i år?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. december 2010

tinasmor

kitty skriver:

diamant-øreringe

hvis du ikke får dem til jul, kan du måske gøre som mig, Jeg har hentyde sådan nogle som "barselsgave" af min mand når jeg har født vores barn

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. december 2010

Benjamins'mor

Jeg ønsker allermest af alt at jeg når at føde inden juleaften.

Anmeld

16. december 2010

Anne85

Har faktisk ikke spekuleret så meget over det... får ikke gave af så mange da vi kun giver til børnene i familien... og jeg synes ikke jeg sårn rigtig har noget jeg mangler. Men jeg har mange ønsker til børnene 

Anmeld

16. december 2010

Jarnsaxa

Dinna88 skriver:

Den hopper jeg lige med på! Jeg får desværre intet af det, for det er for dyrt

Det er nemmerlig ret dyrt, men som du selv foreslår nedenfor, så kan man jo ønske sig bidrag og selv anskaffe sig det. Eller man kan foreslå familien at slå sig sammen til én stor ting

Anmeld

16. december 2010

Dinna88

Jarnsaxa skriver:

Det er nemmerlig ret dyrt, men som du selv foreslår nedenfor, så kan man jo ønske sig bidrag og selv anskaffe sig det. Eller man kan foreslå familien at slå sig sammen til én stor ting

Jeg opdagede at jeg ønsker mig et lystelt for sent, så den gik ikke her Jeg misunder dig! Hvilket udstyr har du ønsket dig?

Men jeg har da fødselsdag i februar og bliver student til sommer. Der er da muligheder

Anmeld

16. december 2010

Tropez

mit første juleønske er allerede opfyldt, den kommer som nummer 2 og som så må være en fysisk ting er en kenwood røremaskine, incl alt ekstra tilbehør det er det jeg håber på 

Anmeld

16. december 2010

Jarnsaxa

Dinna88 skriver:

Jeg opdagede at jeg ønsker mig et lystelt for sent, så den gik ikke her Jeg misunder dig! Hvilket udstyr har du ønsket dig?

Men jeg har da fødselsdag i februar og bliver student til sommer. Der er da muligheder

Okay, hehe. Hvilket slags lystelt? Hvis det er til små ting, så kan man jo lave ét selv, der er ganske brugbart

Jeg ønsker mig en maaaaase udstyr. Bl.a. ekstern blitz, flashlamper, objektiver, softbokse. Nogle af tingene er ikke så dyre, som f.eks. softbokse og baggrunde, mens andre af tingene nok ikke bliver til en gave men mere som et tilskud til en gave, f.eks. objektiverne og sådan.. Men jeg har lidt på fornemmeren at min familie har slået sig sammen om noget stort, de virker lidt hemmelighedsfulde :p Hehe.

Men ja, du har da masser af muligheder. Så er det bare at ønske sig en masse monetos

Anmeld

16. december 2010

JustMe

tinasmor skriver:

hvis du ikke får dem til jul, kan du måske gøre som mig, Jeg har hentyde sådan nogle som "barselsgave" af min mand når jeg har født vores barn

Hvorfor skal han give dig gave efter, du har født?

Selv har jeg ikke været så voldsomt kreativ, så det jeg håber mest at få har været et væghængt puslebord (som jeg ved, vi får). Det jeg ønsker mig næstmest er vist en paraben- og parfumefri foundation, så jeg kan bruge lidt makeup med god samvittighed resten af graviditeten

Anmeld

16. december 2010

Dinna88

Jarnsaxa skriver:

Okay, hehe. Hvilket slags lystelt? Hvis det er til små ting, så kan man jo lave ét selv, der er ganske brugbart

Jeg ønsker mig en maaaaase udstyr. Bl.a. ekstern blitz, flashlamper, objektiver, softbokse. Nogle af tingene er ikke så dyre, som f.eks. softbokse og baggrunde, mens andre af tingene nok ikke bliver til en gave men mere som et tilskud til en gave, f.eks. objektiverne og sådan.. Men jeg har lidt på fornemmeren at min familie har slået sig sammen om noget stort, de virker lidt hemmelighedsfulde :p Hehe.

Men ja, du har da masser af muligheder. Så er det bare at ønske sig en masse monetos

Det er nemlig ikke et af de små, det er et til personer. Hvis jeg vil begynde at få noget seriøst ud af min fotografering, så må jeg altså eje sådan et. Jeg tog nogle billeder i weekenden med sådan en.. kæmpe arbejdslampe og det blev jo bare ikke lige så godt. Men jeg bestemt tænkt mig at jeg skal ud og klippe i en flyttekasse her i juleferien  

Uha, lækre ønsker - og ja, nogle af dem betydeligt billigere end andre Men det er da alt for spændende at finde ud af hvad din familie har fikset sammen, du må da være ved at dø af spænding!

Ja, det må blive mine fremtidige ønsker.

Anmeld

16. december 2010

Kløver

FrkT skriver:

Jeg kunne godt tænke mig at høre hvad I ønsker jer allermest i år i julegave, altså ting på jeres ønskesedler (hvis I laver sådan nogle)? Ikke verdensfred eller at jeres familie har det godt osv. osv., da det er naturlige ting som alle vel ønsker, men en fysisk genstand som I ønsker jer 

Jeg ønsker mig rigtig meget sådan en multifunktionsmaskine med printer, scanner og kopimaskinefunktion. Jeg har så mange billeder jeg gerne vil have lagt ind på computeren, så jeg savner at have en scanner. Og vores printer er gammel og printer ret grimt efterhånden - og er så OGSÅ rendt tør for blæk som vi ikke gider ofre penge på til sådan en gammel sag. Så det er det der står øverst på min ønskeseddel i år 

hmm tja jeg ønskede meget et kamera og videokamera, til når den lille kommer, og det blev vi enige om at give hinanden i jule/fødselsdagsgave, så jeg har fået mit ønske opfyldt

ud over dte, skulle mit ønske være, jeg ville få en pension indne jeg går på barsel, så jeg snart kunne få lov at få ro, men tror ikke det sker før jeg engang er fædig med barsel, og frygter jo så, de igen igen vil sende mig ud. Så jeg ønsker mig mere end noget andet, at få min pension

men det er jo så ikke en fysisk ting, men stadig noget jeg virkelig ønsker mig, og håber går igennem

Sådan en er også bare guld værd, jeg har en fra HP og alle mine jeg har haft gennem  tidne har været fra hp, og dem kan jeg virkelig anbefale, men jeg håber da meget du får din 3 i 1

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.