Dit allerstørste julegaveønske i år?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. december 2010

Dinna88

TbCp skriver:

Så kan du få en her

Det virkede! Nå, men den kommer så lige en gang for sent! Men det var min reaktion. Hehe.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. december 2010

Anette&Sophia

puha. der er så mange ting.
men ikke rigtig noget af det der er mere brug for end de andre ting.

men krydser da fingre for at kæresten og jeg får en sen julegave, evt en lille pind med to streger. hi. <- det er nok det største ønske, men det kan vi jo forhåbentlig selv skaffe os

Anmeld

16. december 2010

twinny

At jeg får 12 for min SSO, som skal afleveres på tirsdag....

Anmeld

16. december 2010

tinasmor

mortilfreja skriver:

Jeg ønsker mig en ny regering som kan lave om på det faktum at barnløse nu selv skal betale for deres befrugtning....

Anmeld

16. december 2010

Dictes mor

18januar/kats skriver:

Og den er smuk !

Det er en min veninde har til salg, en helt kulsort hingst

Anmeld

16. december 2010

oo

altså...en pibe. men nu har Søren jo så undersøgt det og jeg kan godt se, at en fin pibe koster minimum de der 700 kr og det er immervæk et stykke over vores gavebudget  så det får jeg nok IKKE!

men så er det jo heldigt man fylder 30 til sommer, så man kan ønske sig GIGANTISKE gaver

Anmeld

16. december 2010

blomst84

Jeg ønsker mig et par ilse Jacobsen gummistøvler i sorte eller grå og et sodahl tæppe fra magasin, med matchende uglepuder til

Anmeld

16. december 2010

Ryberg

Jeg ønsker mig en taske til mit spejlreflekskamera.... men har glemt at få det på ønskelisten

og ellers har jeg ingen kæmpe ønsker, udover diverse Rosendahl Gran Cru serie ting

Anmeld

16. december 2010

Kats

Dictes mor skriver:

Det er en min veninde har til salg, en helt kulsort hingst

Han ser skøn ud.
Kommer helt til at savne at have hest !

Anmeld

16. december 2010

Lise

Ingenting - for jeg får ingen julegaver! Det er noget mærkeligt noget der er sket i min familie, efter der er kommet små børn

Men imorgen er det min fødselsdag, og der ønsker jeg mig en ny pung, Billi Bi støvler med kilehæl, en Lenovo Edge 13" og en kærestetur til Berlin  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.